پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۷ عملیات دوران دفاع مقدس (از فتح المبین تا مرصاد) شرکت کردم و در عملیات فتح المبین به افتخار جانبازی نائل شدم.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس در واقع ۸ سال فداکاری و گذشت و ۸ سال جانفشانی همه مردم ایران است.

وی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و حدود ۵ هزار معلم به شهادت رسیدند، عنوان کرد: این تعداد معلم و دانش آموز کلاس های درس را رها کردند و در خط مقدم جبهه ها حاضر شدند و در راه امنیت، اقتدار و استقلال کشور اسلامی مان به شهادت رسیدند.

b2-300x210

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه چگونگی مجروحیت خود در عملیات فتح المبین را چنین تشریح کرد: در عملیات فتح المبین و در فتح سایت ۵ و ۴ که در دشت عباس واقع بود شرکت داشتم. سایت ۴ و ۵ در یک منطقه بسیار مرتفع بود و ما باید این منطقه را فتح می کردیم. دشمن بر ما تسلط کامل داشت اما با صبر و استقامت رزمندگان اسلام و با تدبیر فرماندهان بالاخره آن منطقه استراتژیک فتح شد. در مسیری که به سمت دشمن در حرکت بودیم تعدادی از همرزمان من به شهادت رسیدند و من نیز افتخار پیدا کردم که از ناحیه پا مجروح شوم. توسط نیروهای امداد و نجات به بیمارستان صحرایی دزفول منتقل شدیم و سپس ما را به یکی از بیمارستان های اصفهان فرستادند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: غزه محور مقاومت و بخشی از جهان اسلام است که بر اثر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی تخریب شده و چشم امید مردم این سرزمین به یاری مسلمانان جهان اسلام دوخته شده است.

ابوالقاسم خسروی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تابان تربت اظهار کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در ۵۴ کشور اسلامی با غیرت دینی، همت، وحدت و اهتمامی که داشته باشند می توانند غزه را آباد و به فضل الهی اسرائیل را نابود کنند.

b-300x167

وی افزود: مردم همه کشورهای اسلامی در برابر این قضیه مسئول هستند و باید در کنار کمک های معنوی از این کشور حمایتهای مالی داشته باشند تا هر چه زودتر خط مقدم جبهه مقاومت سر و سامان گرفته و آماده نبرد نهایی با رژیم جعلی صهیونیستی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: غزه پاره تن جهان اسلام است و مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته و مسلمان و هر کشور اسلامی براحتی می تواند شرایط بهتری برای این مردم مهیا کنند.

وی در پایان اذعان کرد: همه باید در بازسازی غزه تلاش کنیم تا افرادی که منتظر یاری برادران دنی خود هستند را کمک نمائیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

برای یک مسئول تعطیلات معنایی ندارد/این روزها برایم روزهای طلایی خدمت به مردم بود

 

گزارش سیمای مه ولات از سه هفته تعطیلی مجلس و اقدامات نماینده شهرستان در این ایام؛ خسروی: برای یک مسئول تعطیلات معنایی ندارد/این روزها برایم روزهای طلایی خدمت به مردم بود

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرات ادعا میکنم که این ۳ هفته پربرکت ترین ایام خدمتم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه به مدت سه هفته تا ۲۹ شهریور تعطیل شد.

 

یک هفته از این تعطیلات برای سرکشی به حوزه های انتخابیه بود و ۲ هفته هم تعطیلات تابستانی مجلس‬ در این خصوص خبرنگار سیمای مه ولات ضمن تماس با نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی عملکرد ایشان در ۲۵ روز تعطیلی جهت سرکشی به حوزه های انتخابیه خواستار نتیجه این امر شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی : تربت حیدریه با استعدادهای که دارد توانایی برگزاری جشنواره های بزرگ کشوری و بین المللی را داراست

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران با عنوان ˈ تیژˈ شامگاه سه شنبه طی مراسمی در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.1

این مراسم با حضور ایل بیگی مدیر عامل سینمای جوان کشور ، دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس ، سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم فرهنگ دوست تربت حیدریه و جمعی از هنرمندان برجسته کشور ماننداستاد محمود پاک نیت ، ابوالفضا جلیلی و جلال رفیع در آرامگاه عارف فرزانه قطب الدین حیدر برگزار شد

دکتر خسروی بااشاره به استعدادهای فراوان این شهرستان ۱۰۰۰ شهید که در حدود ۵۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار دانشجو و ۷ مرکز دانشگاهی زادگاه آخوند ملا عباس راشد تربتی و دیگر بزرگان شعر و ادب و فرهنگ ایرانی اسلامی و در مرکزیت ۱۲ شهرستان و شهر منطقه ، گفت : تربت حیدریه با استعدادهای که دارد توانایی برگزاری جشنواره های بزرگ کشوری و بین المللی را داراست



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا- پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران با عنوان ˈ تیژˈ شامگاه سه شنبه طی مراسمی در تربت حیدریه با معرفی افراد برگزیده این دوره، به کار خود پایان داد.

در این چارچوب هیات داوران جایزه بزرگ جشنواره به همراه تندیس و مبلغ ۴۰ میلیون ریال به ‘یاسر خیر’ از زاهدان برای فیلم ‘زمستان عشق و سایر قوانین’ اهدا کرد.2

در بخش پژوهش فیلم مستند نیز از میان دو نامزد، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘مرتضی کاویانی’ از زاهدان اهدا شد.

در بخش فیلمنامه هم از میان سه نامزد تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘ابراهیم زاد’ از تهران برای فیلم ‘زنی پوشیده با گردنبند’ اختصاص یافت.

همچنین دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ‘بهروز بادروج’ از زاهدان برای تصویربرداری فیلم ‘زمستان عشق و سایر قوانین’ و همچنین تندیس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘حمید مهرافروز’ از تبریز برای فیلمهای ‘کوزمک و پرتلک باز’ اهدا شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تعدادی از شرکتهای خصوصی ارائه کننده خدمات به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نظر دارند به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین متقاضیان مردواجد شرایط برای بکارگیری در مشاغل لکوموتیورانی، متصدی ترافیک و سوزنبانیان طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی و معاینات روان سنجی و پزشکی که بوسیله مجریان متخصص با همکاری دانشگاه پیام نور اجرا خواهد گردید، تعدادی را انتخاب و جذب نمایند.main

بدین وسیله از کلیه علاقمندان واجد شرایط تصریح شده در این دفترچه دعوت بعمل می آید تا ضمن مطالعه کامل مفاد این دفترچه نسبت به ثبت نام از طریق وبگاههای مورد نظر به آدرسهای azmoon.pnu.ac.ir و یا  www.railazmoon.com اقدام نمایند. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصراً بصورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. لذا از داوطلبان تقاضا می شود از ارسال هرگونه مدرک به مراکز برگزاری آزمون خودداری نمایند و صرفاً پذیرفته شدگان آزمون کتبی موظف به ارائه مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه می باشند. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط ذکر شده در این دفترچه باشند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.




تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

افزایش ۴۳۲ نفری سهمیه تربت حیدریه در قطارهای اختصاصی تهران- تربت حیدریه و بالعکس

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه در پی پیگیری های انجام شده توسط دکتر خسروی نماینده شهرستان  بابت اینکه از تاریخ ۱۴ تیر ۹۳ قطار مسافربری تهران به نیشابور تا ایستگاه نیشابور اعزام می شود و این قطار به تربت حیدریه اعزام نمی شود ، سهمیه تربت حیدریه در قطارهای اختصاصی ناحیه افزایش یافت 80573980-3786838

محمد ابراهیم اقبالی در نامه ای به دفتر  ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه با تشکر از پیگیری های دکتر خسروی گفت :افزایش دو سالن اختصاصی جهت تربت حیدریه در قطار مسافربری طبس – تهران و بالعکس و حذف سهمیه نیشابور از قطار مسافربری طبس – تهران و بالعکس و اختصاص آن به تربت حیدریه وکاهش سهمیه نیشابور در مسافربری خواف – تهران و بالعکس و اختصاص آن به تربت حیدریه به جهت رفاء حال شهروندان شهرستان انجام گرفت

مدیر کل راه آهن شرق افزود : با افزایش انجام گرفته در قطار درجه یک مسافربری طبس – تهران و بالعکس که قبلا سهمیه تربت ۱۴۴ نفر بود به ۳۷۲ نفر افزایش یافت و همچنین در قطار در جه یک و دو مسافربری خواف – تهران و بالعکس که قبلا سهمیه تربت حیدریه ۱۹۲ نفر بود به ۳۹۶ نفر افزایش یافت

وی افزود: در کل مسافرت شهروندان تربت حیدریه به تهران و بالعکس با افزایش ۴۳۲ نفری روبروست که ان شاء ا.. موجبات رفاء این منطقه را در پی داشته باشد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام جاده تربت حیدریه به باخرز از سمت زاوه نیازمند تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

‘ابوالقاسم خسروی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طول جاده تربت حیدریه به باخرز حدود ۱۰۰کیلو متر می باشد که تاکنون ۱۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

 

وی گفت: آغاز عملیاتی اجرایی این جاده حدود ۱۰ سال است که از سه قسمت آغاز شده و تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

IMG_3614

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیشترین کار اجرایی این پروژه در محدوده شهرستان زاوه انجام شده است.

خسروی در ادامه همچنین اظهار داشت: در سفر اخیر هیات دولت به خراسان رضوی وزیر راه و شهرسازی دستور احداث جاده دسترسی راه آهن تربت حیدریه را داد و به همین منظور ۱۰ میلیارد ریال برای ورودی این شهر از سمت زاوه اختصاص یافت.

وی بیان کرد: برای شتاب بخشی در اجرای این پروژه وزارت راه و شهرسازی باید قیر مورد نیاز آن را به صورت رایگان در اختیار پیمانکار قرار دهد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: دولت طرح جدیدی برای استفاده از بتن در جاده سازی را در حال انجام دارد که وجود کارخانه سیمان در جاده زاوه می تواند در این مسیر موثر باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه کارخانه گلوبال زعفران تربت حیدریه با ظرفیت ۶ تن تولید زعفران خشک در سال بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه این محصول در جهان است.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۲٫۵ هکتار احداث شده است و  ۱۰۰ نفر به صورت دائمی و مستقیم در قالب متخصص و نیمه‌متخصص مشغول فعالیت هستندو همیشه در فصل برداشت به مدت ۴۵ روز ۲۵۰ الی ۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.1
برای راه‌اندازی مرکز فرآوری زعفران در تربت حیدریه ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ومجهز به دستگاه‌ها و تجهیزات دقیق و پیشرفته است و همه نوع زعفران را با هر حجم بسته‌بندی می‌کند تا آماده صادرات به نقاط مختلف جهان شود.
دکتر خسروی در این بازدی از مدیر عامل و مسئولین این کارخانه خواست تاامسال و در فصا برداشت زعفران با تمام قدرت در بازار زعفران واردشوند تا بتوانند اعتماد زعفران کاران را جلب نمایند
وی درادامه افزود: احداث این کارخانجات و بورس زعفران می تواند دست دلالان را از بازار زعفران کوتاه کند


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ده میلیارد ریال اعتبار احداث جاده جاده دسترسی راه آهن  شهرستان تربت حیدریه تخصیص داده شد

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه دکتر خسروی گفت : در دیدار با دکتر آخوندی دستور احداث جاده دسترسی راه آهن این شهرستان داده شد به همین منظور اعتبار ده میلیارد ریال و همچنین قیر رایگان اختصاص داده شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود : پیمان کار این پروژه شهرداری تربت حیدریه است و تمام تلاش خود را میکنیم که بزودی این ورودی استراتژیک شهر افتتاح شود



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 109784
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت