پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
نماینده مردم تربت حیدریه با بیان اینکه داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است، گفت: گروه‌های تروریستی که در آدمکشی روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: گروه تروریستی داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به عراق و افغانستان است. از طرف دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

روز جمعه 23 خرداد 93 دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  به همراه پشم چی رئیس اداره محیط زیست ، قادری رئیس اداره منابع طبیعی ، علی نیا رئیس اداره جهاد کشاورزی تربت حیدریه و جمعی از محیط بانان این منطقه برای رسیدگی و چاره اندیشی  مشکلات عشایر منطقه تربت حیدریه به بازدید محله ها و مراتع این عشایر پرداختند . http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/91.jpg

دکتر خسروی گفت : دراین بازدید برای مشکلات  عشایر روستای عبدل آباد که در مراتع رودمعجن مستقر بود و عشایر روستای قلعه نو که در مراتع برس کدکن مستقر بودند توسط روسای ادارات محیط زیست ، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی چاره اندیشی شد و بزودی این مشکلات مرتفع خواهد شد .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  به همراه جمعی از مسئولین و هیات کوهنوردی تربت حیدریه در یک حرکت نمادین در روز جمعه 23 خرداد 93 اقدام به پاک سازی پارک 800 هکتاری پیشکوه تربت حیدریه از زباله های شهری  کردند . http://www.torbatkooh.com/wp-content/uploads/2014/06/IMG_2645_800x450.jpg

دکتر خسروی  با اشاره به اینکه پیامبر اسلام فرموده اند اگر یه شاخه درخت را بشکنیم مثل این است که بال فرشته ای را شکسته ایم گفت : برای آموزش پاسداری از طبیعت و محیط زیست و زیبایی های که خداوند آفریده باید با تمام وجود تلاش کنیم

وی افزود : به پیشنهاد یکی از اعضای هیات کوهنوردی تربت حیدریه کسانی را که در زیبا سازی و پاک کردن محیط طبیعت کار می کنند را پاک بان بنامیم تا تقدیری باشد از زحمات این عزیزان



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

همایش روز ملی ازغند عصر پنج شنبه با حضور نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه وفرماندار مه ولات و جمع کثیری از مردم این روستا در محل مسجد جامع تاریخی ازغند برگزار شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت نیمه شعبان در تربت حیدریه

در هفته جوان 23خرداد93 و همزمان با میلاد قطب عالم امکان ،امام عصر و الزمان حضرت مهدی(عج) همایش پیاده روی خانوادگی در تربت حیدریه برگزار شد.

در این همایش دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه ، رازیتا حیدری رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی ، مسئولین شهرستان ، مسئولین،هیأت های ورزشی ،ورزشکاران و جمع کثیری از همشهریان عزیز مسافتی در حدود 5 کیلومتر را از میدان دژ بان به سمت فلکه ریاضیات پیشکوه پیمودند و در انتها جوایزی به قید قرعه  به شرکت کنندگان اهدا شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

جلسه شورای اداری شهرستان زاوه با حضور دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان و فرماندارو جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد

1

دکتر خسروی با اشاره به اینکه امروز غرب در منجلاب تفکرات لیبرالیسمی که به دست خودش به وجود آمده غرق شده است گفت : دنیا و بشریت در گرفتاری های بسیار سختی به خاطر تفکرات مادی غرب اسیر شده است در بحث محیط زیست ،دخل و تصرف بی حد و حصر انسان در طبیعت و تولید مواد هسته اغهای خامجامعه رهبری آن است گفت : ایران پناهگاه جهان اسلام است .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اقدامات وزارت اطلاعات دربرقراری امنیت شایسته تقدیر است، گفت: انتقاد از وزیر اطلاعات در صحن مجلس به نفع امنیت نظام نیست.اقدامات وزارت اطلاعات دربرقراری امنیت شایسته تقدیر است
 
 

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره انصراف سوال خود از وزیر اطلاعات درباره مصادیق تهدیدات امنیت ملی، گفت: بحث برقراری امنیت در کشور از مسائل اساسی و مهم است، چرا که محور بیشتر توطئه ها در موضوعات مختلف امنیت بوده، بنابراین اگرامنیت درجامعه کاهش پیدا کند بسیاری ازمسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیشرفت نمی کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی مطرح کرد

فراهم کردن زمینه استفاده از منابع معدنی در خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم:عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در بخش سنگ معدن برتر از اصفهان است، اما متاسفانه بخشی از منابع معدنی خراسان رضوی به استان اصفهان می‌رود و باید زمینه استفاده از این منابع را در داخل استان فراهم کنیم. فراهم کردن زمینه استفاده از منابع معدنی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ابوالقاسم خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید ویژه داشته‌اند و از مسئولان دولت و نمایندگان مجلس خواستند که در این مسیر تلاش کنند اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بوده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: اقتصاد مقاومتی یک نقشه و استراتژیک است برای اینکه ما در عرصه اقتصاد و تامین امکانات مادی و معیشتی مردم چند مسئله را مد نظر قرار داشته باشیم که مهم‌ترین آن توجه به توانمندی‌های داخلی کشور است، در حقیقت باید در این مسیر از ظرفیت‌های داخلی به دور از شعار با اندیشه و تفکر جهادی حداکثر استفاده را ببریم.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

رئیس اداره را و شهرسازی شهرستان زاوه گفت :

جاده ی روستاهای ساق و قلعه آقا حسن از توابع بخش سلیمان شهرستان  به طول ۱۷ کیلومتر و عرض ۶ متر و با ضخامت ۳ سانتیمتر با آسفالت گرم روکش شد .آسفالت راه روستاهای ساق و قلعه اقا حسن از توابع بخش سلیمان شهرستان  زاوه

توسلیان با اشاره به اینکه ۱۵۰۰۰ نفر از ساکنین این دو روستا از این جاده بهرمند خواهند شد افزود : این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۲۰ روز به پایان رسیده است.

لازم به ذکر است در پایان سال ۹۲در جلسه ای با حضور دکتر  خسروی نماینده تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  و دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای تکمیل راه های شهرستان  زاوه اختصاص یافت




تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 میلیارد ریال به پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان مه ولات خبر داد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات افزود: با پی گیری های مسئولین مه ولات و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 به پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان اختصاص یافته است.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/23.jpg
وی عنوان کرد: از این مبلغ 1 میلیارد ریال به گود باستانی و 1میلیارد ریال دیگر به خانه کشتی تعلق گرفته و تا پایان سال جاری در این پروژه ها هزینه خواهد شد.
گفتنی است، پروژه گود باستانی در سال 1389 کلنگ زنی شده و عملیات ساخت خانه کشتی از سال 1390 آغاز شده است.

 




تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا وکشورهائی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند باید به انتخابات حماسی و با صلابت سوریه احترام گذاشته و مزدوران و عوامل خود را از این کشور بیرون ببرند

پیروزی های مردم سوریه در عرصه های مقاومت و جهاد سیاسی

.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت، اظهار داشت: جنگ سوریه جنگ احزاب شرک و نفاق با جهان اسلام است و همه عوامل استکبار و گروه های تندروی تکفیری با تمام تجهیزات به جنگ با ملت مظلوم سوریه برخاسته اند.
وی به علت انتخاب خود در گروه پارلمانی اعزامی به سوریه اشاره کرد و افزود: در حالی که می توانستم گروههای اروپائی را انتخاب کنم، بخاطر مشکلات جهان اسلام و علاقه ای که به نقش آفرینی که در این موضوع داشتم، گروه دوستی سوریه و لبنان را انتخاب کردم..



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

برگزاری انتخابات سوریه در اوج سلامت، عزت و اقتدار/ استقبال صمیمانه و محترمانه مردم و مقامات سوری از هیات پارلمانی ایران

نماینده مردم شهرستانهای مه ولات، تربت حیدریه و زاوه گفت: انتخابات سوریه در اوج سلامت و در نهایت عزت و اقتدار و با حضور بسیار حماسی و باشکوه مردم برگزار شد و استقبال مردم و مقامات سوری از هیات اعزامی پارلمانی ایران بسیار صمیمانه و در نهایت احترام بود.

هیات های پارلمانی کشورهای جمهوری اسلامی ایران، اوگاندا، زیمباوه، فیلیپین، بولیوی، ونزوئلا و تاجیکستان پس ازدومین اجلاس روسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه که روز یکشنبه 11 خرداد ماه در تهران برگزار شد، برای بررسی روند انتخابات سوریه راهی این کشور شدند.

دکتر ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی یکی از اعضای هیات اعزامی پارلمانی ایران به کشور سوریه است که دوشنبه 12 خرداد ماه از ایران عازم سوریه شدند.
خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات در مصاحبه ای تلفنی سوالاتی را درباره این سفر از دکتر خسروی جویا شد است:.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو هیات پارلمانی ایران در سفر به سوریه، با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور سوریه، گفت: برگزاری این انتخابات تمامی معادلات غربی ها و دول مرتجع عربی را خنثی و سرنوشت واقعی سوریه را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی عضو هیات پارلمانی ایران در سفر به سوریه در یادداشتی، به تشریح ابعاد انتخابات ریاست جمهوری سوریه و رویکرد غرب نسبت به انتخاب بشار اسد پرداخته است.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه و راستی آزمایی دموکراسی خواهی غرب

بالاخره بعد از حدود سه سال تنش و درگیری و آدم کشی و جنایت غربیها در سوریه روز موعود فرا رسید روزی که قرار است برگ رای، تمامی معادلات غربی ها و دول مرتجع عربی را خنثی و سرنوشت واقعی سوریه را رقم بزند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

پیروزی های مردم سوریه در عرصه های مقاومت و جهاد سیاسی »

تقابل حق و باطل ، نور و ظلمت ، عدالت و ظلم ، خیر و شر، پیوسته در تاریخ بشر وجود داشته و خواهد داشت.

سنت ثابت الهی است که سرانجام بندگان صالح خداوند حاکمان و وارثان زمین خواهند بود. در حکمت الهی اصالت در هستی با حق و عدالت و خیر و کمال و زیبایی ها است . و در مقابل ظلم ، بی عدالتی ، شرارت و زشتی ها محکوم به نابودی و است. کفار و مشرکین و منافقین در طول تاریخ بشر بر علیه اهل حق و عدالت و ارزشهای انسانی با تحریک و وسوسه شیاطین از هر مکر و حیله ای استفاده کرده اند.

تفکر مادی گرای حاکم بر غرب امروز بحرانهای بزرگی برای بشر ایجاد کرده است، بحران مواد مخدر، مسابقه بی امان تسلیحاتی و بمب های هسته ای ، بحران محیط زیست، قتل و غارت و جنگ طلبی به طوری که 175 میلیون انسان در طول یکصد سال اخیر به دست این جنایتکاران در کشورهای جهان جان خود را ازدست داده اند. بحران ابتذال و فروپاشی اخلاق و خانواده که با ماهواره های خانمان سوز طراحی شده است ... بخشی از پرونده سیاه عملکرد تفکرهای صهیونیست ها و تفکر سوکولاریسم حاکم بر غرب است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
بر اساس نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه بشار اسد برای یک دوره هفت ساله دیگر رییس‌جمهوری این کشور شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به سوریه، بشار اسد که به مدت 14 سال رییس‌جمهوری سوریه بود، با کسب 88.7 درصد آرا معادل 10 میلیون و 319 هزار و 703 رای، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه شد.

 

همچنین حسان النوری با 500 هزار و 279 رای (3.8 درصد) نفر دوم و ماهر عبدالحفیظ حجار با 372 هزار و 301 رای (3.2 درصد) نفر سوم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه شده است.

بر اساس آمارها از 15 میلیون و 840 هزار و 575 نفر که در انتخابات سوریه واجد شرایط رای دادن بودند 11 میلیون و 634 هزار و 412 نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.همچنین میزان مشارکت مردم سوریه در انتخابات 73.42 درصد بوده است همچنین میزان آرای باطله نیز 3.8 درصد بوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
بیانیه هیات های پارلمانی ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه امروز قرائت و به تصویب هیأت های حاضر رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی به سوریه خبرگزاری خانه ملت،  نشست هیات های پارلمانی ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه دقایقی پیش با تصویب بیانیه این نشست پایان یافت.

در بیانیه هیات های پارلمانی ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه آمده است «هیأت‌های پارلمانی شرکت‌کننده در دومین نشست بین‌المللی رؤسای کمیسیون‌های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه در تهران شامل سی و دو کشور از قاره‌ها آسیا، آمریکا و آفریقا بر اساس دعوت به عمل آمده از سوی آقای محمد جهاد اللحام رئیس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و همچنین کمیته عالی قضایی انتخابات که مسئولیت نظارت بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد،‌ به جمهوری عربی سوریه سفر کردند و از نزدیک روند برگزاری این انتخابات را در اقصی نقاط این کشور از جمله دشمق، حلب و سویدا مشاهده کردند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
بر اساس نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه بشار اسد برای یک دوره هفت ساله دیگر رییس‌جمهوری این کشور شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به سوریه، بشار اسد که به مدت 14 سال رییس‌جمهوری سوریه بود، با کسب 88.7 درصد آرا معادل 10 میلیون و 319 هزار و 703 رای، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه شد.بشار اسد رییس جمهور سوریه شد

همچنین حسان النوری با 500 هزار و 279 رای (3.8 درصد) نفر دوم و ماهر عبدالحفیظ حجار با 372 هزار و 301 رای (3.2 درصد) نفر سوم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه شده است.

بر اساس آمارها از 15 میلیون و 840 هزار و 575 نفر که در انتخابات سوریه واجد شرایط رای دادن بودند 11 میلیون و 634 هزار و 412 نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.همچنین میزان مشارکت مردم سوریه در انتخابات 73.42 درصد بوده است همچنین میزان آرای باطله نیز 3.8 درصد بوده است.

با اعلام این خبر صدای شلیک‌های هوایی در شهر افزایش یافت و کارناوال‌های شادی در خیابان‌های دمشق آغاز شد./



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب تصریح کردند: اگر دشمن خیال کند که بیداری اسلامی را سرکوب کرده، این هم یکی دیگر از خطاهای آنها خواهد بود. بیداری اسلامی ممکن است در بخشی سرکوب شود اما بلاشک ریشه کن نمیشود و گسترش خواهدیافت.http://www.icana.ir//KM_media/image/2014/06/71315_orig.jpg

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  دلدادگان و عاشقان امام خمینی(ره) از سراسر کشور در بیست و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی در جوار مرقد نورانی آن حضرت جلوه های کم نظیری از شکوه، ایستادگی، عزت و عشق به آرمانهای انقلاب اسلامی را متجلی ساختند و با آرمانهای آن عزیز سفر کرده پیمانی دوباره بستند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: بیداری ، بصیرت و حضور حماسی و آگاهانه مردم سوریه در انتخابات باعث نقش بر آب شدن همه نقشه های دشمنان کشور سوریه و عزت و اقتدار و آرامش برای مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی  با یادآوری آغاز انتخابات ریاست جمهوری از حضور هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با شکوه خبر داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
هیأت‌های پارلمانی 7 کشور دنیا دقایقی پیش از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم دمشق شدند.

به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران متشکل از خجسته، آشوری، بروجردی، شریعتی، بت‌کلیا، خانلری، خسروی و لاله افتخاری دقایقی پیش از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دمشق شدند.هیأت پارلمانی 7 کشور عازم دمشق شدند/ترکیب هیأت 8 نفره ایرانی به سوریه

همچنین هیأت‌های پارلمانی از کشورهای فیلیپین، بولیوی، ونزوئلا، تاجیکستان، ایران، زیمباوه و اوگاندا، هیأت ایرانی را در سفر به سوریه همراهی می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیأت‌های پارلمانی عازم به سوریه قرار است در این سفر سه روزه بر روند برگزاری انتخابات در این کشور نظارت کنند.

لازم به ذکر است که هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران بعداظهر (چهارشنبه 14 خرداد) به تهران بر می گردد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس یک شنبه هفته آینده برای بررسی وضعیت 3 هزار دانشجوی بورسیه تشکیل جلسه می‌دهد، گفت: در صورت محرز شدن تخلف در بورسیه این دانشجویان با متخلفان برخوردهای لازم باید صورت بگیرد.

http://khosravisahlabadi.ir/upload/deteail_1619.jpg

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه هنوز مستندات قانونی مبنی بر تخلف دولت قبل در پذیرش 3 هزار و 2 دانشجوی بورسیه به کمیسیون آموزش مجلس ارایه نشده است، افزود: اما طبق اظهارات مسئولان وزارت علوم این تخلف صورت گرفته و شکی در آن نیست.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حسن تفتیان بازیکن دومیدانی و قهرمان ملی دیار تربت حیدریه بهترین ورزشکار مردسال 92 خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، همایش تجلیل از برترین‌های ورزش خراسان رضوی در سال 92 با یاد پهلوان سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم تیم والیبال ثامن الحجج با داشتن 12 رشته ورزشی به عنوان برترین باشگاه، تیم فوتبال پدیده مشهد به دلیل راهیابی به لیگ برتر فوتبال، تیم والیبال میزان با مربیگری جبار قوچان نژاد تیم اخلاق، تیم سیاه جامگان مشهد به عنوان تیم شگفتی ساز، اکبر میثاقیان به عنوان برترین مربی سال 92 در استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

همچنین حسن تفتیان بازیکن دومیدانی که هم اکنون در مشهد زیر نظر رمضان‌زاده تمرین می‌کند و به زودی برای برپایی اردوی  تدارکاتی راهی لهستان می‌شود بهترین ورزشکار مردسال 92انتخاب شد .

 علی یعقوبیان عضو تیم شمشیربازی به عنوات بازیکن اخلاق، حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان به عنوان داور و کمک داور نمونه استان، علیرضا حبیبی مربی تیم هندبال ثامن الحجج به عنوان مربی اخلاق، محمد علی خالقی پیشکسوت مرد در رشته جودو، حمید رضا محمدی بهترین مدیر ورزشی، هییت شنا شیرجه و واترپلو بهترین هیئت ورزشی و چناران بهترین اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در سال گذشته انتخاب شدند.

از یوسف علی منیری روابط عمومی میزان، جواد طاری بخش خبرنگار ورزشی، محسن بخشنده عکاس ورزشی نیز تجلیل شد.

در بخش بانوان نیز از خانم‌ها گل پرور به عنوان پیشکسوت برتر در رشته کاراته،کلثوم غلامی مربی تیم ملی تیر و کمان، مهشید اشتری ورزشکار برتر تجلیل شد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

دکتر محمدمهدی زاهدی به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ با حضور در بیت علامه شهید مرتضی مطهری ضمن بزرگداشت هفته معلم با همسر محترم ایشان نیز دیدار و گفتگو کردند.


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حضور نمایندگان ملت در مرقد مطهر امام راحل/ تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی

رئیس مجلس و نمایندگان خانه ملت در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور یافتند و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 5 خرداد) بعد از حضور بر مزار شهدای هفتاد و دوتن، در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

همچنین دکترعلی لاریجانی رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از ورود در حرم بنیانگذار امام خیمنی (ره) مورد استقبال حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام قرار گرفتند.

قرار است نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سید حسن خمینی در مرقد مطهر امام راحل اقامه شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تنها راه ایستادگی در مقابل جبهه ضدبشری استکبار را استمرار تفکر «مبارزه» با این جبهه دانستند و با اشاره به لزوم توجه جدی مجلس شورای اسلامی و دولت در تدوین برنامه ششم، به سه اولویت اصلی «اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ انقلابی و دینی» و ادامه روند پرشتاب «پیشرفتهای علمی»، تأکید کردند: راه حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را نمی توان در بیرون از مرزها پیدا کرد بلکه علاج واقعی مشکلات در درون کشور و تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی است. 
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام) به شکل گیری نظام اسلامی و همچنین بقای آن، براساس «تفکر مبارزه»، اشاره و خاطرنشان کردند: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و عبور موفقیت آمیز نظام اسلامی از مقاطع مهم و سرنوشت ساز ۳۵ سال گذشته مرهون مبارزه ی جدی، صادقانه و خردمندانه ملت ایران بوده است که این تفکر باید با حفظ ویژگی های آن ادامه یابد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 109857
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت