پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

هجمه رسانه های حامی دولت بر علیه نمایندگان و مجلس به ضرر وزارت علوم است/ فردا اگر فرجی دانا تندروی کند و برخوردهای شکننده داشته باشد قطعا حذف خواهد شد

نماینده مردم شریف تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نحوه برخورد و تدبیر وزیر علوم در جلسه استیضاح فردا تعیین کننده است، گفت: اگر رفتار فرجی دانا باعث حساسیت بیشتر نمایندگان مجلس و خدشه به اصول و ارزشها شود، قطعا حذف خواهد شد.

دکتر ابوالقاسم خسروی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: استیضاح و سئوال از وزیران، طبق قانون اساسی حق مجلس و نمایندگان ملت است و در دولت های مختلف این مسئله پیش آمده است.269637_529

وی افزود: دولت یازدهم پس از کسب آرای مردم در انتخابات، می بایست در معرفی کابینه، اعتدال، تدبیر و امید را که در شعارهای انتخاباتی مطرح کرده بود، رعایت می کرد و مجلس نیز خصوصا بر روی وزارتخانه هایی که متولی فرهنگ هستند مثل آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی حسایست و نگاه ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: پس از رای اعتماد نمایندگان ملت به فرجی دانا به عنوان وزیر علوم، ایشان در جلسه معارفه اعلام کرد که به اعتدال پایبند خواهد بود و تنش ها و تفکرات سیاسی را در محیط های دانشگاهی وارد نخواهد کرد اما عملا با انتخاب ۲ نفر از معاونینش از میان کسانی که مجلس به آنها رای اعتماد نداده بود، حساسیت نمایندگان مجلس را برانگیخت و حرف خود را نقض کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه جولانگاه فضای سیاسی نیست گفت: متاسفانه اعتدالی که دولت از آن می‌گوید در دانشگاه ها دیده نمی‌شود.139209271653512621762463

ابوالقاسم خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در رابطه با استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: بنده در نطق خود در مجلس استدعایی که از رئیس جمهور محترم داشتم این بود که دولت با شعار اعتدال و تدبیر و عقلانیت با رای نسبی مردم بر سر کار آمده است مردم هم به همین شعار که دولت مطرح کرد رای دادند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان مجلس معتقدند، مهمترین جایگاهی که شعار اعتدال دولت در آن نمود پیدا می کند وزارت علوم است و بر همین اساس فضای علمی و تحقیقات کشور نباید جولانگاه مسایل سیاسی واحزاب تندروی سیاسی باشد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت اظهار داشت: دانشگاه ها شعبه ای از احزاب سیاسی کشور نیستند و این عمل با شعار اعتدال دولت تدبیر و امید هم خوانی ندارد.111666554488

وی افزود: نمایندگانی که وزیر علوم را استیضاح کردند به وی یک فرصت یک ماهه دادند تا شاید در رفتار و عزل و نصب هایش در وزارت علوم تجدید نظر کند که در یک مقایسه کاملاً ساده متوجه می شویم که این چنین اتفاقی نیفتاده و اشکالاتی برآن نیز وارد است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر وزیر علوم نتواند نمایندگان مجلس را در جلسه آینده قانع کند باید با وزارت خداحافظی کرده و رییس جمهور نیز در فکر یک وزیر دیگر برای کابینه خود باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: در صورت عدم رای اعتماد نمایندگان مردم به فرجی دانا در جلسه روز چهارشنبه مجلس ، وزیر علوم آینده باید فردی معتدل و کاملاٌ در چارچوب ارزشهای نظام و انقلاب حرکت کند و از هر گونه مسایل حاشیه ای و تند سیاسی پرهیز نماید، تا نمایندگان ملت به وی رای کامل بدهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحما، بینهم
خاطره ای از سید آزادگان جناب حجه الاسلام والمسلمین ابوترابی از صبر و استقامت و بصیرت او در برابر دشمن

 از صلیب سرخ آمده بودند اردوگاه اسرا.
خبرنگارصلیب سرخ از ابوترابی پرسیدند : در اردوگاه ، شما را شکنجه‌ می‌کنند یا نه
همه به ” آقــاسیــد ” نگاه کردند ولی آقا سید چیزی نگفت !
مأمور صلیب سرخ پرسید : آقا شما را شکنجه می‌کنند یا نه ؟
- اقا سیدظاهراً شما ارشد اردوگاه هستید .
آقا سید باز هم حرفی نزد
ـ پس شما را شکنجه نمی‌کنند ؟!b2
ابوترابی با اون محاسن بلند و اُبـُهت خاص ، و صبروبصیرتی که برای همه درس بود سرش پایین بود و چیزی نمی گفت .
خبرنگار نوشت : اینجــا خبــری از شکـنجـــه نیسـت …در این اردوگاه اسرا شکنجه نمی شوند
افسر عراقی که فرمانده اردوگاه بود ، ” آقــای ابــوتــرابی” را برد تو اتاق خودش و گفت : تو که بیشتر از همه کتک خوردی ، چرا به اینها چیزی نگفتی ؟
آقای ابوترابی برگشت و گفت : “ما دو تا مسلمان هستیم ، با هم درگیر شدیم . آنها کافــر هستند ، دو تا مسلمان هیچ وقت شکایت پیش کفار نمی‌برند!!”
فرمانده اردوگاه کلاه نظامی که سرش بود را محکم به زمین کوبید و صورت آقاسید را بوسید.
بعدش هم نشست روی دو زانو جلو آقا سید و تو سر خودش می زد و می گفت : ” شمــا ، الحــق ، ســربــازان خمینـــی هستیــد.”
این افسر اردوگاه اسرا از روز بخاطر برخورد آقای ابوترابی مخفیانه بنحوی که نیروهای بعثی متوجه نشوند خادم اسرا بود ومرید وشیفته آقا سید شد
انقلاب اسلامی امانت انبیا و اولیاء صدیقین وشهدا است ایا سیره وسبک زندگی ما با مدیریت جهادی شهدا شباهت دارد یا خودخواهی ها و اختلافات ما اب به اسیاب دشمن است آرزومند راه و سیره شهیدان هستیم



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، مراسم یادواره شهدای منطقه کدکن تربت حیدریه در مزار شهدا این شهر با حضور دکتر خسروی نماینده شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور و ولایتمدار کدکن برگزار شد .

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در این مراسم با اشاره به شهید والا مقام عبدالحسین برونسی که از سرداران دفاع مقدس بودند و محرم اسرار زهرای مرضیه شد و از لحظه شهادت خود خبر داشت گفت : بالاترین پیام وصیت نامه شهدا اطاعت از ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی که عامل وحدت جامعه و اساس و خیمه نظام است ، بود4

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: یکی دیگر از توصیه های شهدا این است که برای رسیدن به آرمانهای امام راحل باید با تفکر ایثار و شهادت و با وحدت ، ایمان ، استقامت و وفاداری در اره آرمانهای نظام اسلامی ایثار کنیم

وی افزود : شعار شهدا این بود ، تا آخرین نفس و آخرین قطره خون و با همه ی وجود باید مثل شمع با مدیریت جهادی در راه ارزشهای نظام اسلامی سوخت تا آینده بماند .

در این مراسم که با راهپیمایی با شکوه خانوادگی حدود ۳۰۰۰ نفر از مردم شهر کدکن و روستاهای اطراف این شهر از میدان امام حسن مجتبی (ع) این شهر تا مزار شهدا و عطر افشانی قبور متبرک شهدا همراه بود دختر شهید برونسی و دلبریان از راویان دفاع مقدس به بیان خاطر از آن سالها پرداختند .

در پایان این مراسم از خانواده شهدا  منطقه کدکن تقدیر به عمل آمد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، با حضور دکتر خسروی نماینده شهرستان و مسئولین شهر کدکن و نماینده مدرسه علمیه آیت الله کاشانی مشهد ، احداث مدرسه علمیه شهر کدکن با زیر بنای ۳۰۰۰ متر کلنگ زنی شد

کار احداث این مدرسه علمیه با زیر بنای ۳۰۰۰متر توسط خیر این شهر آقای علی اکبر عادل  روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۳ آغاز شد1

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : علی اکبر عادل  که تا بحال درامر مدرسه سازی یاری رسال آموزش و پرورش و دانش آموزان این منطقه بوده است  در یک حرکت جهادی می خواهد  این مدرسه را در  روز عید فطر رمضان ۹۴ به بهره برداری برساند.

وی ادامه داد : مدرسه علمیه شهر کدکن باامکانات خوابگاه ، آشپزخانه ، کتابخانه ، فضای آموزشی ، فضای اداری و سالن اجتماعات و مباحثه بعد از افتتاح بصورت شبانه روزی خدمت رسان طلاب این منطقه است



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تندروهایی در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود دارند که سعی کردند به شعار اعتدال دولت خدشه وارد شود که این امر در واقع به نظام ضربه می زند.

 به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم خسرویˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری تربت حیدریه، افزود: برخی از اصولگران و اصلاح طلبان افراطی با تندرویی های خود هیچ اعتقادی به نظام ندارند و برای رییس جمهور مشکلاتی ایجاد می کنند.1111333366

وی با اشاره به کارهای خوب دولت در تمام ابعاد مختلف، گفت: دولت تدبیر و امید در بحث سیاست خارجی،کاهش تورم و در انتخاب استانداران خوب عمل کرده که جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب خوب و شایسته استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: رشیدیان استاندار خراسان رضوی بهترین گزینه ای بود که از سوی دولت انتخاب شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی جریانها درصدد تضعیف عملکرد استاندار جدید خراسان رضوی هستند که با شناختی که از وی دارم در بین مجموعه استان، دلسوزانه پیگیر معضلات و مشکلات تمامی شهرستانها است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
   

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی یادداشتی درباره علت حمله هوایی آمریکا به گروهک تروریستی داعش گفت: مهم ترین ماموریت داعش تقابل با محورمقاومت در سوریه و مبارزه با آنچه هلال شیعی در منطقه است می باشد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه طی یادداشتی با بررسی علت حمله هوایی آمریکا به گروهک تروریستی داعش، گفت: مهم ترین ماموریت داعش تقابل با محورمقاومت در سوریه و مبارزه با آنچه هلال شیعی در منطقه است می باشد.

  متن یادداشت خسروی سهل آبادی به شرح ذیل است:49244_thum

دیگر بر کسی خصوصا اهل سیاست پوشیده نیست که امریکا عامل اصلی وایجاد کننده اغلب گروهک های تروریستی در جهان است …طالبان، النصره داعش، القاعده،بوکوحرام .. بن لادن و البغدادی و..

امریکا که بعد از ظهور انقلاب اسلامی در خاورمیانه عملا کنترل این حساسترین و استراتژیک ترین نقطه جهان را از دست رفته می دید تا کنون مکاید و دسیسه های زیادی را بکار بسته تا هم از توسعه و سرعت انقلاب اسلامی بکاهد و هم با تقویت رژیم کودک کش اسراییل منافع ومطامع خود را درمنطقه حفظ نماید،بعد از ناکامی امریکا در سرنگونی دولت قانونی و مردمی بشار توسط گروهک های تروریستی النصره، ارتش ازاد سوریه و داعش – که به گفته کلینتون وزیرخارجه سابق امریکا دست پرورده امریکا و عربستان است -این گروهک ها وخصوصا داعش وارد عراق شده و به تصرف استانهای استراتژیک پرداخته وجنایاتی فجیع علیه مردم خصوصا شیعیان مرتکب شدند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تمام بیماران ارجاعی از شهرستان های زاوه و مه ولات به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، فقط پنج درصد از هزینه های درمانی را پرداخت خواهند کرد

 به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، در ادامه ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ،ارائه خدمات بهداشتی درمانی دو شهرستان زاوه و مه ولات به صورت رسمی از پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خارج و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار گرفت.

و از آنجایی که طرح جامع نظام سلامت برای شهرهای دارای بیش از ۲۰ هزار نفر اجرا می شود، دو شهرستان مه ولات و زاوه زیرپوشش طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار گرفتند.3

در اجرای طرح جامع نظام سلامت، تمام بیماران ارجاعی از شهرستان های زاوه و مه ولات به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، فقط پنج درصد از هزینه های درمانی را پرداخت خواهند کرد.

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ گفت: با شروع اجرای این طرح و اطلاع رسانی دقیق و تلاش مجموعه وزارت بهداشت و درمان، مردم آثار و برکات آن را در مراجعه به بیمارستان‌ها مشاهده کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مثمر ثمر بودن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ افزود:‌ وزارت بهداشت دولت یازدهم بهترین عملکرد را با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بین وزرای دولت داشته است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

بازدید دکترخسرویازکتابخانه شهید غفرانی و کلاس های خوشنویسی مه ولات

 نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، فرماندار و جمعی از هنر دوستان مه ولات از کتابخانه شهید غفرانی و کلاس های خوشنویسی استاد سید حسن موسوی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از ابعاد فطرت انسان زیبایی دوستی است، خداوند انسان را طوری آفریده که از زیبایی ها و جلوه های مختلف هنر که مظهر لطف پروردگار است، لذت ببرد.
وی افزود: هنر مظهر اسماء و صفات زیبای الهی است، اگر بخواهیم کارهایمان تاثیر گذار باشد باید این کارها در قالب هنر ارائه شود.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/photo-gallery/27.jpg
خسروی اظهار کرد: خط امروزه به عنوان یک هنر هویت آفرین مطرح است و مدیران ما باید قدر این هنر اصیل، یگانه و هویت آفرین را بدانند و در توسعه آن بکوشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: ۲ نفر از هنرمندان خوشنویس مه ولات، با قبولی در امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران، حائز رتبه فوق ممتاز خط نستعلیق شدند.

محسن غفرانی افزود: هنرمندان خوشنویس، سید حسن موسوی و حسین داوودی در امتحانات تیرماه سراسری انجمن خوشنویسان ایران به این مقام رسیدند.
وی اظهار کرد: در انجمن خوشنویسان مه ولات، ۲ نفر فوق ممتاز خوشنویسی، ۴ نفر ممتاز، ۸ نفر عالی نستعلیق و ۹ نفر دارای مدرک متوسط و خوش خوشنویسی هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات بیان کرد: کلاس های آموزش خوشنویسی در کتابخانه شهید غفرانی شهر فیض آباد روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۹ زیر نظر استاد سید حسن موسوی برگزار می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دغدغه ای از لحاظ تامین منابع مالی برای ادامه طرح تحول نظام سلامت وجود ندارد

نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی که در نشست بررسی چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت در تربت حیدریه شرکت کرده بود در مصاحبه با خبرنگار وب دا گفت : یکی از دغدغه های مهم نظام اسلامی و وزارت بهداشت حرکت در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم است که به حمدالله با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مهم در حال تحقق است .

دکتر ابوالقاسم خسروی افزود : با شروع این طرح و اطلاع رسانی دقیق و خوب و تلاش مجموعه وزارت بهداشت و درمان ، مردم کاملا آثار و برکات این طرح را در مراجعات خود به بیمارستانها دیده اند .4

وی خاطرنشان ساخت : بنده به عنوان نماینده مردم از کار جهادی دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان تشکر می کنم که به نظرم بهترین عملکرد را با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بین وزرای دولت داشته اند .

خسروی در پایان گفت : با توجه به رضایت مندی عمومی که در سطح کشور از طرح تحول نظام سلامت وجود دارد و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بر آن واقف هستند  هر پیشنهادی که در اعتبارات سال آینده در رابطه با این طرح به مجلس ارائه گردد قطعا رای کامل خواهد آورد و دغدغه ای از لحاظ تامین منابع مالی برای ادامه طرح نخواهد بود .

دکتر سید حسین خادمی رئیس دانشگاه نیز در گفتگویی با اشاره به رضایت مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت : برای مسئولین رضایتمندی مردم شرط مهمی است که خوشبختانه در خصوص این طرح میزان رضایتمندی مردم قابل توجه است



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

درود  و سلام خدا به خبر رسان وحی جبرییل امین…

درود  و سلام خدا به خبر رسانی که اولین بار خبر رسالت حضرت محمد بن عبدالله (ص) را به مردم اعلام کرد

سلام و صلوات خدا به خبر رسانی که اولین بار خبر ولایت مولی علی ع را به جهانیان اعلان نمود

درود و صلوات الهی به کسی که اولین بارخبر فتح مکه را به مردم رساندو…

و….a357c7d1e63f28b203f7572615f47c26b953dbacc5a78ebe20d2512a41fc6b05

صلوات و تحیت پروردگار به خبر نگاری که اولین بار خبر سقوط شاه را به مردم انقلابی ایران داد

درود بر رسانه و سلام بر خبرنگاری که برای اولین بار خبر پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام امت را به دنیا مخابره کرد

درود خدا به رسانه و خبرنگاری که برای اولین بار انتخاب رهبر معظم انقلاب به ولایت را انتشار داد

نفرین خدا بر رسانه یا خبرنگارانی که با درج شایعات در سال ۷۸ موجبات وهن دانشجو و دانشگاه را فراهم کرده و دل رهبری انقلاب را غصه دار کردند

نفرین بر خبرنگار یا رسانه ای که برای اولین بار “خیانت بزرگ” و “دروغ تقلب” رادر سال ۸۸ خبر پراکنی کرد.

درود بر...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرنگاران با تلاش فراوان و سختی‌های کار خاصی که با آن مواجه هستند، در تکاپوی انعکاس مطالبات مردم، اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و تاثیرگذاری در جامعه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی قدم برمی‌دارند. هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،”روز خبرنگار” نامیده شده است،یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی،269637_529 مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند. فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه واطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.و مسوولین و کارگزاران نظام اسلامی در ادای وظیفه نسبت به خبرنگاران و حقوق این قشر مهم و تاثیر گذار به شایستگی عمل نمایند

(خسروی نماینده تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  وعضوکمیسیون اموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی)



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

گازرسانی به روستاهای حصار ، رودمعجن ، فدیهه در اولویت اول سال جاری است

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی: دکتر خسروی با حضور درنماز جمعه شهر بایگ  تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت : عملیات گازرسانی به روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا دوسال آینده به اتمام می رسد و گازرسانی به روستاهای حصار ، رودمعجن ، فدیهه در اولویت این منطقه در سال جاری استviber image

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: به لطف الهی مشکل آب شرب  شهربایگ حل شد و اعتبارات ویژه به شهرداری بایگ اختصاص می یابد




تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

۱۷ مرداد روز خبرنگارمبارکباد

اینکه “قلم” در سعادت و شقاوت ملتها و در سرنوشت تمدنها و فرهنگها نقشی دارد نباید انرا نادیده گرفت و کم اهمیت جلوه داد

به تبع تاثیر قلم تالی تلو آن” اهل قلم” و نویسندگان و قلم بدستانندکه باچرخاندن “صواب یاناصواب” قلم سرنوشت ملتها و دولتها و تمدنها راتغییر میدهند…logo2

اگر خیر اندیش و مثبت نگر و صادق و صالح  باشند به همان اندازه درروشنایی و کمال و سعادت ملت و تمدن و فرهنگ خود اثر گذار و سعادت و هدایت ملت و دولت خود راتسریع وتحکیم کرده وگرنه اندک نیستند فرهنگها وتمدنهایی که همسان”تفنگها “باقلم ها به خاک وخون کشیده شده اند!

در اسلام عزیز در روایات متعدد و خصوصا در قران کریم مکرر به نوع ونحوه خبر و خبر رسانی التفات شده وقتی قرآن می گوید..ن والقلم و ما یسطرون…ان جاﺀکم فاسق بنبا فتبینوا…و…ده ها ایه دیگر …که اهمیت”أخبار”و” خبر رسانی “و قلم را میرساند



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدواریم با تلاشی که در مجموعه وزارت آموزش و پرورش انجام می شود شاهد اتفاقات خوبی در آینده نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، ابوالقاسم خسروی در گردهمایی مشترک معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور که ظهر امروز در مشهد آغاز شد اظهار داشت :اجرای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمانی تحقق می یابد که پایه ریزی اقدامات اجرایی در این بخش را از مدارس و کلاس های درس آغاز نماییم.a.p

وی با عنوان اینکه وزارت آموزش و پرورش با چالش ها و مشکلات اساسی روبروست که یکی از مهمترین آن ها که سامان‌دهی نیروی انسانی است گفت: متاسفانه ما در مجلس در بحث استخدام نیرو‌های وزارت آموزش و پرورش دچار اشتباهاتی شدیم و برای رفع مشکلات باید نگاهمان را همانند نگاه امام خمینی(ره) به آموزش و پرورش که کلید سعادت است تغییر دهیم

خسروی ادامه داد: شاهد شرایط سختی در آموزش و پرورش هستیم که امیدواریم با درایت وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل به اهداف مدنظر دست یابیم .

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوه بومی‌گزینی در جذب نیرو‌های آموزش و پرورش تصریح کرد: قطعا شیوه بومی‌گزینی در رفع مشکلات نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش موثر خواهد بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل یک غده سرطانی است که سرانجامش نابودی و اضمحلال و رسوایی در برابر بشریت خواهد بود.

 ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، افزود: امروز اسرائیل غاصب از تسخیر ۴۰ کیلومتر زمین عاجز است و نمی تواند در برابر اراده دلیرمردان و شیرزنان باریکه غزه مقاوت کند.6

وی با اشاره به اینکه امروز حزب الله در هر لحظه ای که ضرورت ایجاب کند میتواند موشک های خود را بر سر این رژیم غاصب شلیک کند و شهرهای اسرائیل را هدف قرار دهد، تصریح کرد: گنبد آهنین اسرائیل امروز تبدیل به یک سبد سوراخ و بی اثر شده است.

وی در ادامه در رابطه با چگونگی شکل گیری گروههای تکفیری اظهار کرد: بر همه آزادگان و عدالتخواهان دنیا واضح و مبرهن است که تکفیری ها و داعش مولود نامبارکی است که بوسیله آمریکا و صهیونیست ها در بین کشورهای اسلامی متولد شدند و رشد کردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

گروههای تکفیری با دلارهای کشورهای بی غیرت عرب و با تدبیر و حیله اسرائیل و حمایت آمریکا تشکیل شده اند

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروههای تکفیری مولود نامبارک و خبیث حمله آمریکا ب عراق و افغانستان است، اظهار کرد: این گروهها با دلارهای کشورهای بی غیرت عربی بویژه عربستان، با حیله و مکر یهود و اسرائیل و با حمایت آمریکا به جان مردم بی گناه افتاده اند.111666554488

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی افزود: آنچه امروز در دنیای اسلام شاهد هستیم که گروههای تکفیری و افراد جاهل و قسی القلب به جان ملت های مظلوم و بی دفاع و حتی زنان و کودکان افتاده اند، ریشه در تفکر و توطئه های خبیثانه یهودیت دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه دکتر خسروی در جلسه ی ده گردشی مسئولین شهرستان زاوه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در روستای صفی آباد  برگزار شد با اعلام این خبر گفت :  شهرستان زاوه با حدود ۸۵ هزار جمعیت برای اولین بار صاحب بیمارستان مستقل می شودکه قبل از آن با مشکلات فراوان ایاب و ذهاب بیماران از مراکز درمانی تربت حیدریه و مشهد استفاده می نمودند و احداث این بیمارستان گام مهمی در ارتقاء سطح بهداشت و درمان شهرستان زاوه می باشد .

دکتر خسروی گفت : این مبلغ بهمراه ۲۰ میلیارد ریالی که قبلا اخذ شده بود اعتبار لازم برای احداث بیمارستان را فراهم ساخته و بزودی احداث آن آغاز می شود30

وی افزود  این بیمارستان با ۳۲ تخت و شامل بخشهای عمومی ، داخلی ، جراحی ، اورژانس ، درمانگاه و آزمایشگاه  می باشد ضمناً طرح توسعه و افزایش دیگر بخشهای  بیمارستان پیش بینی شده است

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با اشاره به اینکه صفی آباد از لحاظ اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی زبان زد است افزود : انقلاب اسلامی تشکیل شده است برای عدالت و این در حالی است که در تقسیمات کشور فعلی کشور عدالت رعایت نشده است بعضی از روستا ها  مانند چخماق، ساق، قلعه آقا حسن، صفی آباد ، عبدل آباد ، نصر، کاریزک ناگهانی ،مرغزار،مهنه   تمام معیار های ارتقا به شهر رادارا هستند اما این مهم تا بحال  انجام نشده است

وی ادامه داد: تا پایان آذر امسال ۵ کیلو متر دیگر از جاده زاوه آسفالت و ۱۰کیلومتر روکش آسفالت  می شود

در پایان این جلسه از خیرین این روستا تقدیر شد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه دکتر خسروی در جلسه ی فرهنگ عمومی شهرستان مه ولات که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان برگزار شد گفت : جلسه فرهنگ عمومی در فرهنگ شهرستان بسیار تاثیر گذار است و باید مصوبات این جلسه به صورت پیشنهاد به استان ارائه شود8

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ادامه داد: در این جلسات باید برای مراسمات مذهبی و شادی شهرستان تصمیم گیری شود .باید خیرین و گروههای هنری شهرستان تقویت شوند ، کاروان های راهیان نور باید تقویت شوندچون چشمه جوشان جامعه هستند و از فضای مجازی استفاده بیشتری شود و این در سایه تصمیمات و مصوبات این جلسات امکان پذیر است

در پایان این جلسه از زحمات خبرنگاران شهرستان مه ولات تقدیر به عمل آمد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه دکتر خسروی در جلسه ی شورای اداری شهرستان مه ولات که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد با بیان این مطلب گفت : داعش مولود کثیف حمله آمریکا به عراق و افغانستان است و با پولهای بعضی کشورهای عربی منطقه رشد کرده است ووصف جنایات آنها از طاقت هر انسان آزاده خارج است

وی با اشاره به دفاع جانانه مردم و مقاومت غزه در مقابل جنایات اسرائیل و استکبار جهانی ادامه داد: یک نفر به خاطر ترس از مرگ در غزه و سوریه صحنه دفاع از خاکش را ترک نکرده است ودر سوریه شیعه و سنی و حتی مسیحی ها خسته ولی مسمم آماده مقابله با تروریستهای داعش هستند و این تروریستها با جنایات خوددر سوریه و عراق ماهیت واقعی خود را نشان دادند .5

وی بااشاره به اینکه اتاق فکر صهنویست جهانی می خواهدبااختلاف افکنی در کشورهای اسلامی رخنه ایجادکنند گفت : بعضی از روی جهالت و عناد سال ۸۸شعار  نه غزه نه لبنان سردادند،: اگر به حرف این جاهلان بود تروریستهای داعش تا به حال همین بلای که بر سر مردم عراق آوردند بر سر ایران هم می آوردند

وی ادامه داد: راه راگم نکنیم ، پشتیبان ولی فقیه باشیم تا کشورمان آسیب نبیند،در سایه ی رهنمود های ایشان کشورمان در آرامش و امنیت است و همان طور که مفتی اعظم سوریه گفت : روح هرجامعه رهبری آن جامعه است

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با بیان اینکه امروزه دنیا بیدار است ، تفکر غرب به پایان رسیده است و دنیا میداند بحران های بزرگ جهانی به دست استکبار و در راس آنها آمریکا این شیطان بزرگ است ، بحران مواد مخدر به دست عاملان آنها در افغانستان ،بحران فقر که طلای آفریقا را به تاراج می برند ولی خود آنها در فقرند و بحران ابتذال که امروز دشمن از پشت بام ها ، ماهواره ها  و فضای مجازی وارد شده و بنیان خانواده ها را هدف گرفته است و همان طور که رهبری فرمودند : فضای مجازی یک سونامی بزرگ استکه اگر غفلت شود قابل جبران نیست .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی در جلسه ی شورای اداری شهرستان مه ولات که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به مشکلات آب شرب شهرستان گفت : اعتبارات آب شرب شهرستان تامین شده و به زودی اجرایی خواهد شد وی تصریح کرد : مبلغ ده میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه از محل ماده ۱۸۰ که در اختیار نماینده مردم در مجلس است تامین شده است .7

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در باره احداث فرودگاه شهید مدرس مه ولات نیز گفت : برای احداث این فرودگاه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین شده که ده میلیارد ریال آن از محل ماده ۱۸۰ اختصاص یافته است و احداث آسفالت باند فرودگاه آغاز شده است .

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در ادامه افزود : روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا ۲ سال آینده گازرسانی خواهد شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، دکتر خسروی در جلسه اصناف تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت : دانشگاه فرهنگیان شهرستان بعد از مشهد بهترین دانشگاه استان است10

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود :در سایه تلاش و همدلی مردم و مسئولین شهرستان کارهای بزرگی در شهرستان انجام گرفته است ، پروژه بزرگ فولاد رخ که بزرگترین پروژه شرق کشور از سیستان تا خزر است بزودی شروع به کار خواهد کرد و تا ۳۶ ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید .

وی ادامه داد: احداث مجتمع آبی آبشار و فرودگاه تربت حیدریه بزودی آغاز می شود و اعتبارات و مجوزات آنها تامین شده است



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، پیشکسوتان،مربیان و هیأتهای ورزشی دوشنبه ۱۳مردادماه برگزار شد، مهدی ناصری شهردار تربت حیدریه در پی حکمی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان یه عنوان سرپرست هیأت کشتی تربت حیدریه منصوب و معرفی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشتن یاد پهلوانان مرحوم شهیدی و عباس بابایی وهمچنین مرحوم علی اکبر سالاری که پیش از این ریاست هیأت کشتی را بر عهده داشت بر خدمات ارزنده و افتخار افرینی این عزیزان در عرصه کشتی اشاره کرد و افزود با توجه به اینکه تربت حیدریه از قطبهای پرافتخار در ورزش کشتی کشور است با حضور مسئولین شهرستان در این عرصه امید استمرار وتداوم موفقیتهای کسب شده در کشور و حتی فراکشوری قابل حصول خواهد بود8

سیدحمیدرضا امینی همچنین با تاکید بر وجود پتانسیلها و استعدادهای نونهال و نوجوان کشتی در تربت حیدریه و افتخارات جهانی که در کارنامه ورزش کشتی این شهرستان است از رئیس هیأت کشتی خراسان خواست نگاه ویژه ای به این مهم در ورزش کشتی استان پهناور خراسان داشته باشند.

دکترابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین شهرستان در عرصه ورزش و پذیرفتن مسئولیتهای ورزشی اظهار داشت هر تدبیرو اقدامی که بتواند موجب پیشرفت ورزش شهرستان شده و حمایت مادی و غیر مادی مسئولین را در پی داشته باشد ارزشمند خواهد بود و مؤید موفقیتهای چشمگیر در این عرصه میگردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، دکتر خسروی در جلسه ده گردشی ، تحقق توسعه  پایدار روستایی که با حضور فرماندار و مسئولین و جمعی از مردم روستای کاریزک ناگهانی  شهرستان زاوه در مسجد جامع این روستا برگزار شد با اعلام این خبر گفت : مبلغ ده میلیارد ریال برای تکمیل راه زاوه به سمت باخرز اختصاص یافت که امیدواریم این مبلغ به کمک ۱۵ میلیارد ریال قبلی بتواند پایان بخش تکمیل و افتتاح این جاده ی استراتژیک شود

وی  افزود این مبلغ از اعتبارات ماده ۱۸۰ می باشد که در اختیار نماینده مردم در مجلس است .5

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود : بااجرای پروژه ورودی شهر دولت آباد به یکی از زیباترین ورودی  شهر های استان تبدیل می شود و در کنار جاده زاوه پارکی با فضای بسیار مناسب و جذاب احداث شده است و به کمک یک خیر نمازخانه ی بین راهی در آن ساخته خواهد شد .

وی ادامه داد: طبق مصوبه مذکور دولت مکلف است تمامی روستاییان و عشایری را که در سن بازنشستگی بوده و تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند در صورت تقاضای آنان و داشتن سابقه پرداخت حق بیمه اجتماعی٬ روستاییان و عشایر به مدت ۹ سال بازنشسته کرده و متناسب با آن حقوق بازنشستگی به آنان پرداخت کند.نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ درتشریح جزییات مصوبه جدید مجلس در راستای حمایت از روستاییان و عشایرکشور٬ افزود: افرادی که ۹ سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند می‌توانند با شرایط این قانون بازنشسته شده و حقوق دریافت کنندو تصویب قانون بازنشستگی پیش ازموعد روستاییان و عشایر گام مثبتی در راستای حمایت از قشر زحمتکش کشور به شمار می رود

دکتر خسروی گفت : صادرات و بورس زعفران که ناب ترین زعفران جهان با اشتغال زایی بیش از ۲۰ هزار نفر در این شهرستان تولید می شود ، امسال وضعیت مناسبی پیدا خواهد کرد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 در این مراسم که با حضور  نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ،معاون مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ، مدیر حراست و همچنین رئیس اداره روابط عمومی اداره کل ، امام جمعه شهرستان ، شهردار ، معاون فرماندار ، معاونین دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد  همزمان اختتامیه برنامه های نکوداشت ۴۰ سالگی سازمان نیز اجرا شد1

دکتر خسروی در این جلسه با اشاره به اینکه حاصل تلاش انتقال خون نجات انسانها و برگرداندن حیات و امید به زندگی آنهاست گفت: هرکجا که سازمان انتقال خون در بخش قانون گذاری و وظایفی که مجلس به عهده دارد هرکمکی که از دستم برآید دریغ نخواهد شد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

شفافیت قیمت ها با عرضه طلای سرخ در تالار نقره ای/صادرات زعفران جایگزین صادرات نفت شود

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس٬با بیان اینکه باید صندوق حمایت از زعفران به عنوان سرمایه ملی تشکیل شود٬ گفت: بورس کالا با توجه به دارا بودن تالار صادراتی، می تواند زعفران ایران را به اصلی ترین قیمت این محصول در دنیا عرضه و کل بازارهای جهانی را مدیریت کند.

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت٬ با بیان اینکه باید صندوق حمایت از زعفران به عنوان سرمایه ملی تشکیل شود٬ گفت: تشکیل این صندوق به کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان از بازار زعفران و ناتوانی آنان از خرید این محصول از کشاورز به صورت فله ای و با قیمت پایین منجر خواهد شد.zaferan1

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری آمارها و گزارش‌های رسیده در خصوص جایگاه ایران در تولید محصول زعفران بین سایر کشورهای جهان٬ افزود: گرچه براساس آمارهای رسمی ۹۵ درصد تولید زعفران جهان متعلق به ایران است؛ اما متاسفانه نتوانسته ایم از این مزیت استفاده بهینه داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با انتقاد از ثبت زعفران ایران با نام کشور اسپانیا٬ تصریح کرد: کشور اسپانیا که بزرگترین واردکننده زعفران ایران به شمار می‌رود فقط در سال پنج تن تولید دارد اما ۹۰ تن صادرات زعفران را در جهان به نام خود ثبت کرده است.

خسروی‌‌سهل‌آبادی با بیان اینکه اسپانیا زعفران ایران را پس از بسته بندی با برند خود در بازارهای جهانی به فروش می‌رساند که این اتفاق جای تاسف دارد٬ افزود: تمام مشکلات در بازار زعفران در شرایطی رخ می دهد که به راحتی می توان با عرضه زعفران در بورس کالا زمینه ایجاد بهترین بسته بندی و استاندارد را با برند ایرانی مهیا کرد تا زعفران ایران حرف نخست را در جهان زده و اقتصاد کشور را متحول کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ˈابوالقاسم خسرویˈ گفت: بورس کالا با توجه به دارا بودن تالار صادراتی، می تواند زعفران ایران را به اصلی ترین قیمت این محصول در دنیا عرضه و کل بازارهای جهانی را مدیریت کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: باید صندوق حمایت از زعفران به عنوان سرمایه ملی تشکیل شود زیرا دست دلالان و سودجویان را از بازار این محصول کوتاه می کند و آنان نخواهند توانست زعفران را از کشاورز به صورت فله ای و با قیمت پایین بخرند.zaferan

وی گفت: گرچه براساس آمارهای رسمی ۹۵ درصد تولید زعفران جهان متعلق به ایران است؛ اما نتوانسته ایم از این مزیت استفاده بهینه داشته باشیم.

خسروی افزود: در مقابل، کشور اسپانیا که بزرگترین واردکننده زعفران ایران است فقط در سال پنج تن تولید دارد اما ۹۰ تن صادرات زعفران را در جهان به نام خود ثبت کرده است.

وی گفت: اسپانیا زعفران ایران را پس از بسته بندی با برند خود در بازارهای جهانی می فروشد و این اتفاق جای تاسف دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

با تزریق اعتبارات به زودی شاهد تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان تربت حیدریه خواهیم بود

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس ، صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان  و فرمانداران شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  در محل این اداره کل برگزار شد

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی با اشاره به ‌ قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان تربت حیدریه گفت: چند سالی از کلنگ زنی این ورزشگاه می‌گذرد اما هنوز مراحل ساخت آن به علت مشکلات مالی و کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده است.2

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان تربت حیدریه  از مصوبات سفرهای استانی دولت قبل است،‌ افزود: این ورزشگاه در حال حاضر در حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما به علت مشکلات مالی ادامه روند آن با مشکل مواجه شده بود که با قول وزیر ورزش و همچنین تزریق اعتبارات به زودی شاهد تکمیل آن خواهیم بود.

دکتر خسروی،‌ از تکمیل نهایی و افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان تربت حیدریه تا بهمن ماه سال جاری خبر داد وگفت: با وعده وزیر ورزش وهمکاری مدیر کل مقرر شد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص داده شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص اخذ اجباری وجه در برخی مدارس اظهار داشت: در هفته گذشته مسئولان آموزش و پرورش برای پاسخگویی در خصوص این مسئله در کمیسیون آموزش مجلس حضور پیدا کردند. 81122287-5624213طططط

وی افزود: در این جلسه در خصوص اخذ اجباری وجه در مدارس به خصوص در کلانشهر‌ها مباحثی مطرح شد و اینکه این عمل بر اساس قانون، خلاف است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه از برخورد و برکناری چند نفر از مدیران مدارس به دلیل اخذ اجباری وجه خبر دادند.

وی اضافه کرد: در این جلسه مسئولان وزارت آموزش و پرورش عنوان کردند که در مدارس شماره‌ای اعلام شده است که در صورت اخذ اجباری وجه، اولیا می‌توانند برای پیگیری به بازرسان این وزارتخانه اطلاع‌رسانی کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی تربت حیدریه: دکترخسروی نماینده شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی  و مسئولین شهرستان از اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی در میادین دام  و محل پیشنهادی تاسیس کشتارگاه صنعتی دام شهرستان بازدید نمودند.

در بازدید دکتر خسروی  نماینده شهرستان گفت : باید  از موقعیت برتر دام شهرستان در کشور و تامین سلامت دام در جهت صیانت از صنعت بزرگ دامداری و ایجاد ارزش افزوده با تاسیس صنایع مادری همچون کشتارگاه صنعتی دام  توسط تمامی مسئولین شهرستان از سرمایه گزاران حمایت شود.1

 دکتر رفیعی پور رئیس شبکه گفت: با توجه به اقدامات کارشناسی انجام شده طی دو سال گذشته در کمیته ساماندهی بهداشتی کشتارگاه دام شهرستان برای بهسازی کشتارگاه نیمه صنعتی فعال حال حاضر  و تاسیس کشتارگاه صنعتی دام نماینده شهرستان  و مسئولین از ظرفیتهای موجود شهرستان و پتانسیل تاسیس کشتارگاه صنعتی دام و کارگاههای بالادستی و پائین دستی کشتارگاه بازدید نمودند،  بصورت میانگین ماهانه حدود ۳۰هزار راس دام به نسبت ۶۰% پرواری و ۴۰% داشتی به میادین دام شهرستان وارد و خارج می شود ،  این حجم جابجایی  دام ضرورت اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی را برای جلوگیری از احتمال بروز و انتشار بیماریهای خطرناک دامی و مشترک بین انسان ودام مشخص می نماید .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نعمت زاده  وزیرصنعت، معدن و تجارت که به همراه نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس روز پنجشنبه از پروژه صنعتی مجتمع بزرگ فولاد در بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه بازدید می کرد با بیان این مطلب گفت : در جهت رفع مشکلات گشایش LCبرای این مجتمع تمام تلاش خود را در هفته آینده انجام می دهیم و شخصا با مهندس ساروخانی در این مورد صحبت خواهم کرد

وی افزود : معدن کارانی که سریعتر اقدام به اتمام پروژه های در حال احداث خود نمایند دولت مواد اولیه مورد نیاز آنان راتامین خواهد کرد .2

نماینده تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با اشاره به اینکه این پروژه بزرگترین پروژه شرق کشور از سیستان تا خزر است گفت : کلید مهم این پروژه گشایش LCآن است

دکتر خسروی افزود : در صورت گشایش LC پروژه فولاد تربت حیدریه ظرف ۳۶ ماه به بهره برداری میرسد

مدیر عامل مجتمع فولاد جلگه رخ تربت حیدریه نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های مسئولین شهرستان بویژه دکتر خسروی نماینده مردم در مجلس گفت: این مجتمع بزرگترین پروژه صنعتی شرق کشور است که ظرفیت تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن ورق فولاد در سال را خواهد داشت.

ˈمجید رضویˈ افزود: اجرای عملیات پروژه مجتمع فولاد تربت حیدریه از سال ۸۶ به طور رسمی آغاز شده و تمام منابع مالی آن نیز از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی تامین گردیده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه با تولید سالانه ۸۰ تن زعفران مقام اول تولید زعفران را در جهان و کشور کسب کرده است.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی اظهار داشت: با توجه به تولید سالانه ۸۰ تن زعفران در منطقه تربت حیدریه ولی  متأسفانه تا به امروز آن طور که باید و شاید، وزارت جهاد کشاورزی از این محصول استراتژیک حمایت عملیاتی نکرده است.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1392092720312176917642532.jpg

وی افزود:  علاوه بر قطعی شدن  قیمت خرید تضمینی زعفران،دولت باید هر چه سریع تر صندوق حمایت از تولیدات کشاورزی به ویژه زعفران را در جهت کوتاه کردن دست دلالان از این صنعت را فعال کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ضرورت راه اندازی بورس بین المللی زعفران،افزود: دولت باید به منظور صادرات زعفران و ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی مناسب به منظور برند سازی و اشتغال زایی پایدار را در این شهرستان ها فراهم کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی ، نماینده شهرستان به همراه فرماندار و خیر مدرسه ساز حاج طاهر حسن زاده از روند تکمیل این مدرسه بازدید کردند .k2

این مدسه با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان برای دوره اول و دوم مقطع ابتدای و تمام امکانات مدرسه از قبیل میز و نیمکت ، تخته و وسایل ورزشی توسط خیر مدرسه ساز حاج طاهر حسن زاده در روستای قلعه نی شهرستان زاوه ساخته و اول مهر به بهره برداری می رسد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی ، نماز پر فیض عید فطر با حضور پرشور مردم و جوانان شهرستان زاوه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در این مراسم با تشکر از مسئولین و امام جمعه شهرستان گفت : مهمترین خواسته های مردم شهرستان زاوه امسال اجرائی خواهد شد

دکتر خسروی افزود : بهترین طرح برای ورودی شهر دولت آباد با تمام مشکلات اعتباری امسال اجرائی می شود و پارک زائر در کنار این جاده بزودی افتتاح خواهد شدf1

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس افزود : جاده شهرستان به سمت باخرز به لطف خدا تامین اعتبار شده و عملیات اجرائی آن شروع شده است و بیمارستان زاوه که از نگرانی های مردم این شهرستان است امسال در ردیف مصوب دولت آمده است و با اعتباری که در اختیار نماینده شما مردم در مجلس است به عنوان ماده ۱۸۰، ده میلیارد ریال اختصاص یافت و امسال شاهد احداث این بیمارستان خواهیم بود .

وی در ادامه افزود : اعتبار اولیه احداث دانشگاه پیام نور شهرستان نیز فراهم شده و امسال اجرائی خواهد شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

در  این بازدید نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با تشکر از همه ی مسئولین که زمینه ی احداث مصلی بزرگ تربت حیدریه را فراهم ساختند گفت : امیدواریم این بنای خیر و این فضای معنوی و مقدس سالهای سال پذیرای مردم شریف و ولایتمدار و پیشتاز در انقلاب اسلامی باشد .m3



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی ، در جلسه ای با حضور خبرنگاران شهرستان تربت حیدریه مشکلات و خواسته های خبرنگاران بررسی شد

این دیدار که در آستانه ۱۷مرداد روز خبرنگار برگزار شد خبرنگاران مطبوعات ، خبرگزاری ها و صدا وسیما به رایزنی و بررسی مشکلات خبر و اطلاع رسانی شهرستان با دکتر خسروی پرداختند .

نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه گفت : هدف روز خبرنگار اهمیت دادن به کار خبرنگاران ، رسالت اطلاع رسانی و تجلیل از زحمات آنان است1

دکتر خسروی با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوان توانمند مدیران ادارات شهرستان هستند افزود: توجه به عرصه خبر و خبرنگاران فقط منوط به یک روز بنام خبرنگار نیست بلکه در طول سال باید بین دستگاههای شهرستان و خبرنگاران ارتباطی فعال باشد تا از طرفی زحمات مدیران به اطلاع همشهریان برسد و از طرف دیگر خواسته های مردم و مشکلات شهر به گوش مسئولین رسانده شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : خبرنگاران شهرستان برای تشکیل انجمن و برگزاری جلسات نیاز به مکان مناسب داشتند که با  رایزی های که با اداره ارشاد و شهرداری انجام گرفت بزودی مکانی برای این انجمن فراهم میگردد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است، بنابراین با توجه به این هدف نیروی انسانی باید افزایش چشمگیری داشته باشد و بهترین استفاده را از نیروهای خود داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛”ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی” نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس در تشریح جزئیات ساماندهی نیروی انسانی برای آموزش و پرورش اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است، بنابراین این هدف با توجه به اینکه در ارتباط مستقیم با افراد است، موضوع مهمی به حساب می‌آید.49243_thum

وی ادامه داد: در برخی از مناطق با کمبود نیروی انسانی در بحث آموزش مواجهیم و این در حالی است که در کلان‌شهر‌ها مازاد نیرو وجود دارد، بنابراین باید نیروی انسانی افزایش چشمگیری داشته باشد و بهترین استفاده را از نیروهای خود داشته باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که برای ۳۰ هزار نیرو پیش دبستانی آزمون برگزار شود اما این در حالی است که نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اذعان داشتند که آموزش و پرورش بیشتر از سهمیه قانونی خود استخدام داشته و با مازاد نیرو روبه‌روست./



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

شهرستان تربت حیدریه در سایه وحدت و همدلی تمام مسئولین و همبستگی مردم بر تمامی مشکلات شهرستان فاعق خواهد آمد

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی :نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  عصر امروز دوشنبه ۶ مرداد  در نشست بررسی مشکلات شهرستان تربت حیدریه با تشکر از استاندار به خاطر تفکر و تلاشهای جهادی و لبیک گفتن به منویات رهبری و عملی کردن واقعی شعار اعتدال دولت محترم گفت : شهرستان تربت حیدریه در سایه وحدت و همدلی تمام مسئولین و همبستگی مردم بر تمامی مشکلات شهرستان فاعق خواهد آمد .1

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی عدالت است گفت : حق مسلم مردم است که این منطقه در تقسیمات کشوری با توجه به اینکه تربت حیدریه در مرکز ۱۲ شهرستان و یک میلیون جمعیت ، شاه راه اتصال شمال به جنوب کشور، قطب اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و کشاورزی کشور ، ۱۵ هزار دانشجو ، ۷ مرکز دانشگاهی ، هزار شهید، هزار امید و هزار تلاش. ..است به استان خراسان مرکزی تبدیل وضعیت دهد

دکتر خسروی در پایان از استاندارو معاونین ایشان  خواست تا در درباره آب شرب و بازار زعفران اقدامات اجرایی انجام پذیرد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دبیر ملی جبهه فرهنگی حجاب وعفاف گفت: نقطه متمرکز و اصلی ترین محور براندازی نظام برای دشمنان قسم خورده، ترویج بی حیایی و بی حجابی در کشور است.

به گزارش تابان تربت، حجت الاسلام سید محمد محسن دعائی در همایش حریم آسمانی به روشنی حجاب و عفاف در تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با هزاران سایت و صدها شبکه ماهواره ای به دنبال فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی و بداخلاقی در جامعه دینی ایران اسلامی است.

وی افزود: بر اساس مستندات موجود به اندازه ای که دشمن برای غارت عنصر عفاف و حجاب و تبلور در نحوه پوشش آن سرمایه گذاری می کند در هیچ عنصری چنین سرمایه گذاری نکرده است.a3

وی طی یک سئوال خطاب به دولت و مجلس و سایر نهادهای فرهنگی اظهار داشت: به چه مجوزی از اصلی ترین محور براندازی نظام غافل هستید؟

دبیر ملی جبهه فرهنگی عفاف و حجاب بیان کرد: سبک زندگی عفیفانه در جمهوری اسلامی ایران نماد حاکمیت دین در کشور است که اگر دشمن بتواند این نماد را بشکند نظام دینی را شکسته است.

وی گفت: موضوع براندازی توسط دشمنان، تخریب ریشه های دینی در جامعه است که خدای نکرده اگرموفق شوند به خودی خود نظام سیاسی و ذائقه مردم تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام دعائی اظهار داشت:چرا در مورد پروژه حجاب و عفاف بین مسوولین کشور وحدت نظر وجود ندارد؟باید کارشناسان برای رفتار عفیفانه مردم برنامه ریزی های مدون فرهنگی داشته باشند.

وی بیان داشت: باید همه آحاد جامعه برای مطالبه حجاب و عفاف و همچنین گسترش فرهنگ عفیفانه در جامعه دینی بسیج شوند.

دبیر ملی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود: همانطور که دشمن با جبهه هماهنگ بدنبال بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی است ما هم باید با جبهه ای هماهنگ در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حضور گسترده و مفید داشته باشیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه درمجلس،گفت:دولت باید به منظور صادرات زعفران و ایجاد 50 هزار فرصت شغلی زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی مناسب به منظور برند سازی و اشتغال زایی پایدار را در شهرستان های حوزه انتخابیه ام فراهم کند.نابودی فرش ایرانی در گرو قاچاق نخ بی کیفیت ابریشم به کشور

ابوالقاسم خسروی سهل آبادیدرگفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،درخصوص مشکلات بخش کشاورزیشهرستان های تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه در استان خراسان رضوی،گفت: شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در تولید بیش تر محصولات کشاورزی رتبه‌ی اول استان و کشور را به خود اختصاص داده اند به طوری که یک سوم تولید زعفران کل جهان در این شهرستان ها کشت می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه یکشنبه ۴مرداد ۹۳ دکتر خسروی در بازدید از بازسازی ساختمان اصناف تربت حیدریه گفت : استعدادها و توانمندی های تریت حیدریه در حد ۱۰ استان کشور است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جمع اعضای اصناف تربت حیدریه  با اشاره به اینکه نزدیکترن شهر به مشهد که همه امکانات و ظرفیت ها در آن فراهم هست  شهرستان تریت حیدریه است گفت : این شهرستان دارای زمینه های رشد بسیار زیادی است ،5 راه آهن شهرستان در حال وصل شدن به هرات افغانستان است و امسال شروع به کار خواهد کرد، احداث فرودگاه امسال اجرائی خواهد شد و در خیلی ار مسائل دانشگاهی پیشرفت های چشم گیر صورت گرفته و همه دانشگاههای شهرستان مستقل از مشهد و زیر نظر مستقیم وزارت علوم است و مجوز پارک علم و فناوری شهرستان اخذ شده و امسال اجرایی می شود .

در پایان دکتر خسروی باتشکر از زحمات تمام اصناف شهرستان گفت : همه ما باید برای پیشرفت شهرمان تلاش مجاهدانه داشته باشیم و از شما می خواهم با انعکاس مسائل مربوط به دولت ، مجلس و خلع های قانونی بازوی توانمند شهرستان شوید .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه روز یکشنبه ۴مرداد در همایش تقدیر از خادمین نماز جمعه تربت حیدریه گفت : از نعمتهای غیر قابل شمارش انقلاب اسلامی در ایران ، نعمت اقامه ی نماز جمعه است .

وی در این همایش که با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعی از مسئولین شهرستان تربت حیدریه برگزار شد  افزود : نماز جمعه مظهر قدرت یافتن بندگان صالح خداست و تشکیل بیش از ۷۰۰ اقامه نماز جمعه در کشور بزرگترین تشکیلات محراب برای همبستگی و اتحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی است2

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه شهدا و مخصوصا شهید برونسی در طول عمرشان اعتقاد زیادی بر اقامه ی نماز جمعه داشتند گفت : دشمن تمام تلاش خود را برای گرفتن نماز جمعه از جوانان ما را به کار گرفته است و یکی از افسران جنگ نرم شما مسئولین ستاد نماز جمعه هستید .

وی در ادامه افزود : نقش مردم در اقامه نماز جمعه و مدیریت اجرای آن بسیار مهم است و نقش حجه الاسلام و المسلمین شریعتی تبار به عنوان امام جمعه آگاه به مسائل سیاسی ، علمی و اقتصادی روز ایران و جهان که مصداق واقعی پیوند حوزه و دانشگاه و خطیب توانمند در تمامی عرصه هاست ، بی بدیل است .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه یکشنبه ۴مرداد ۹۳جلسه هماهنگی پنجاه و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در تربت حیدریه با حضور دکتر خسروی نماینده تربت حیدریه،مه ولات و زاوه ،  فرید فرخنده کیش قائم مقام مدیرعامل در امور استان‌ها و مناطق، امیر لطفیان مدیر امور جشنواره‌ها ، طباطبایی معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان ، خانم شاه محمدی مدیر انجمن سینمای جوان استان ،توکلی فر نماینده صدا  و سیمای استان و جمعی از مسئولین شهرستان تربت حیدریه  در محل شورای شهر این شهرستان برگزار شد1

در این جلسه علاوه بر تاکید بر مصوبات جلسه تهران درباره نحوی برگزاری و مکان جشنواره مذاکرات و هماهنگی های انجام شد

 و در پایان دکتر خسروی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان تمام توان خود را برای هرچه بهتر برگزاری این جشنواره به کار خواهند بس گفت : شور و استقبال مردم و به ویژه جوانان شهر تربت حیدریه می‌تواند زمینه ساز برگزاری جشنواره‌ای مطلوب در این شهر شود و تقویت زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات سینمایی شهرستان  از نتایج مثبت جشنواره است



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

آموزش و پرورش  باید برای جبران کمبود نیرو برای مناطق محروم فکری کند

به گزارش تسنیم، همچنین ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: وقتی دولت ردیف استخدامی را برای برگزار آزمون مربیان پیش دبستانی صادر نمی‌کند، برگزاری آزمون بدون مجوز استخدامی معنایی ندارد.1111333366

وی افزود: دولت معتقد است که آموزش و پرورش زمانی ۱۶ میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم داشت هم اکنون نیز که جمعیت دانش آموزی به ۱۲٫۵ میلیون نفر رسیده بازهم آموزش و پرورش یک میلیون معلم دارد بنابراین این نهاد با کمبود نیرو مواجه نیست.

خسروی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در مراکز کلان‌شهرها مانند تهران با ۵۰ هزار نیروی مازاد مواجه است، افزود: در مناطق محروم نیز با کمبود نیرو مواجه هستیم و نمی‌توان به نیروهای مازاد تهران اجبار کرد که به مناطق محروم بروندبنابراین دولت باید برای جبران کمبود نیرو برای این مناطق فکری کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی ،نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در جلسات انس با قرآن سطح شهر تربت حیدریه حضور یافتند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این جلسات علاوه بر تفسیر برخی آیات تلاوت شده به بررسی مسائل روز جهان مخصوصا جنایات رژیم غاصب صهنویستی علیه مردم مظلوم غزه و جنایات گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه پرداختند .

1

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  گفت : در سفر سوریه که برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری به آنجا رفته بودیم بخاطر جنایتهای گروه تکفیری داعش  مجبور شدیم برای رفتن به شهر حلب مانند زمان جنگ از کوره راههای روستایی و با چراغهای خاموش حرکت کنیم . این نطفه خطرناک داعش که توسط آمریکاییها بوجود آمده است روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده و این در حالیست که غرب خود را مدافع حقوق بشر می داند .

 


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با گسترش موج بیداری اسلامی در جهان اسلام، صهیونیست ها به پایان عمر خود رسیده اند.

به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم خسرویˈ روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تربت حیدریه، افزود: جنایت های اسراییل غاصب هر روز بر علیه مردم مظلوم فلسطین شدت می گیرد که این نشان از فرو پاشی رژیم جعلی صهیونیستی دارد.

وی با اشاره به تفکر بزرگ امام راحل برای نامگذاری روز جهانی قدس، گفت: پس از سالها هنوز اندیشه امام راحل در جهان اسلام وجود دارد چرا که اسراییل هر روز منزوی و در آینده از صفحه روزگار حذف خواهد شد.7

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با حضور با شکوه ملت ایران و سایر مسلمانان جهان و مقاومت مردم غزه ، خانه عنکبوتی یهود و اسراییل در آستانه انحطاط و فروپاشی قرار دارد.

خسروی با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه، افزود: قلب جهان اسلام امروز در همدردی مردم روزه دار و کودکان و زنان غزه و فلسطین ، محزون و عزادار است.

وی بیان کرد: امروز اسراییل جنایات وحشیانه خود را در غزه با حمایت قدرت های مادی دنیا و سران مرتجع عرب انجام می دهد و تمامی سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور با شکوه ملت ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان و همچنین مقاومت مردم غزه ، خانه عنکبوتی یهود و اسرائیل در آستانه انحطاط و فروپاشی است.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در انتهای راهپیمائی با شکوه روز جهانی قدس در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار داشت: قلب محزون جهان اسلام امروز در همدردی مردم روزه دار و کودکان و زنان غزه و فلسطین عزادار است

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/47.jpg.

وی افزود: امروز اسرائیل جنایات وحشیانه خود را در غزه با حمایت قدرت های مادی دنیا و سران مرتجع عرب انجام می دهد و تمامی سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در برابر این جنایات و وحشی گری ها سکوت کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه خود به همراه سایر ملل اسلامی جهان در دفاع از مردم مظلوم غزه ، یهود و اسرائیل را به کما می برند.

وی افزود: ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی بر قتل، کشتار و تجاوز پایه گذاری شده و هر روز شاهد قتل و عام فلسطینیان هستیم که امیدواریم با اتحاد مسلمانان این غده سرطانی ریشه کن شود.

انتهای پیام



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را روز صف آرایی امت اسلامی در برابر صهیونیسم بین الملل دانست

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی اظهار داشت:  روز جهانی قدس روزه مبارزه ، ایستادگی و مقابله با مستکبران و غاصبانی است که با جنایات وحشیانه خود به زن و کودک بی گناه رحم نکرده و آنان را قتل عام می  کند.

وی افزود: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی سالها است حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان شناخته شده است.11

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ماهیت این رژیم غاصب بر قتل، کشتار و تجاوز پایه گذاری شده و هر روز شاهد قتل و عام فلسطینیان هستیم که امیدواریم با اتحاد مسلمانان این غده سرطانی ریشه کن شود.

وی افزود: جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام خواهند کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اسراییل را نگران کرده چرا که موج بیداری اسلامی علیه آنان در جهان شکل گرفته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی  در جلسه مشترکی با حضور جناب آقای دکتر آقایی معاونت محترم وزیر و مدیر عامل راه آهن کشور و ابولقاسم خسروی سهل آبادی نماینده تربت حیدریه،مه ولات و زاوه ،  حسن فتحی‌نیا معاون استانداری و فرماندار این شهرستان ، مهدی ناصری شهردار و ریاست شورای شهر  تربت حیدریه  در روز دوشنبه ۳۰ تیرماه ۹۳  در مکان  دفتر وزیرراه و مسکن و شهرسازی برگزار شده ،اختصاص ۵ واگن درجه یک  با ظرفیت ۳۰۰نفر در روز ویژه مسافرین راه آهن تربت حیدریه مصوب گردید20140721_152416rrr

دکتر خسروی با اعلام این خبر افزود :در صورت نیاز افزایش سهیه در ساعت بعد از ظهرکه مورد استقبال مردم است صورت می پذیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره کرد :ده میلیارد ریال  وهمچنین  قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی براى اجرای پروژه ای آسفالت مسیر دو باندی ایستگاه  راه آهن تا شهر تربت حیدریه مشکلی که چندین سال است مسافرین عزیز با آن مواجه هستند، در این جلسه تامین اعتبارشد
نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  افزود: شهرداری تربت حیدریه بعنوان پیمانکار موظف شد  ظرف شش ماه این طرح را به اجرا رساند، اجرای این پروژه باعث رفع مشکلات مسافرین و روستاهای این مسیر خواهد شد
وی در ادامه خاطر نشان کرد که  با توجه به  استعدادهای ایستگاه راه اهن شهرستان از قبیل نقطه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور ، وهرات افغانستان، مرکزیت ده شهرستان و یک میلیون جمعیت ، مساله ارتقاء راه آهن این شهرستان به اداره کل در اولویت وزارت راه و مسکن و شهرسازی قرار گیرد




تاریخ: پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 109762
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت