پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

 اخذ دستور مبلغ یک میلیارد ریال  جهت ساخت ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه 

استاد خسروی در جلسه ای که عصر امروز  با سردار احمدی مقدم فرماندهی انتظامی کل کشور و جانشین ایشان سردار رادان داشتند ، دستورات لازم مربوط به مشکلات نیروی انتظامی حوزه انتخابیه از جمله  مبلغ یک میلیارد ریال  جهت ساخت  ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه اخذ نمودند.




تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
   
 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 آبان) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه درس‌های عاشورا فداکاری، ایثار،دینداری، شهادت طلبی و قیام بود، گفت: عبرت‌های عاشورا، رسالت خواص، بصیرت، دوری از دنیاطلبی، ضرورت تصمیم به موقع خواص و پرهیز از خودخواهی و غرور بود، امروز نیز این درس ها و عبرت ها در نظام اسلامی فرا روی ما است.http://khosravisahlabadi.ir/upload/deteail_756.jpg

نماینده مردم تربت حیدریه و زواره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آستانه هفته بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی و این لشکریان مخلص خدا، سلام بر رهبر عزیز و فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل دارم، سلام بر ملت عاشورایی و حسینی به ویژه مردم هزار شهید و هزار امید و هزار تلاش شهرستان های پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی تربت حیدریه، مرولات و زواره.

وی تصریح کرد: اکنون تذکراتی به مسئولان اجرایی و ریاست محترم جمهور دارم آقای رئیس جمهور امام علی(ع) می فرمایند، اگر خداوند به بنده ای اراده خیر بینجامد، اعتدال را به او الهام، افراط و تفریط را از او دور می کند، شاخص اصلی اعتدال و عقلانیت و تدبیر امام بزرگوار رهبر عزیز انقلاب و شهدای گرانقدر هستند، مواظب باشید سهم خواهی افراطیون باعث صدمه به اعتماد و باور مردم نشود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با حرکتی جامع و کامل و با در نظر داشتن مشکلات جوانان افزایش جمعیت را مد‌نظر داریم.

خبرگزاری فارس: طرح جدید 3 کمیسیون مجلس برای افزایش جمعیت

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت اظهار کرد: مقام معظم رهبری نظر خود را طبق بررسی‌های کارشناسی از مراجع مختلف کشور اعلام کردند.

وی افزود: نظر رهبر معظم انقلاب با توجه به بررسی کارشناسی مراجع قانونی، علمی، دانشگاهی و حوزوی این بوده که کشور استعداد و توانمندی جمعیت بالاتر را دارد و ما نباید بگذاریم به یک کشور سالخورده و پیر تبدیل شویم و نیروی جوان فعلی را از دست بدهیم.

خسروی گفت:



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

پروژه تعریض، بهسازی وآسفالت راه روستایی عبدل آباد -فیض آباد با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات مهندس شیر محمدیان ضمن تشکر از مساعدت نماینده محترم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات وزاوه  در تامین قیر مورد نیاز پروژه فوق گفت: به دلیل ارتقاء روستای عبدل آباد به شهر در آینده نزدیک و حجم بالای ترافیک مسیر فوق و پوشش ترافیکی 3 روستای دیگر احمد آباد، گلستان و ازغند و وجود سوانح جاده ای در سنوات گذشته و به منظور ارتقاءآن به یک راه اصلی بین شهری، تعریض و بهسازی این محور در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات  همچنین گفت در روند اجرای تعریض و آسفالت این محور نقاط حادثه خیز رفع و موجب افزایش ضریب ایمنی، روانسازی  بار ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای گردید، وی در بیان مشخصات فنی این محور افزود: آسفالت راه روستایی عبدل آباد از نوع گرم با عرض زیرسازی 11متر و عرض آسفالت 3/7متر به  طول 4 کیلومتر می باشد که در روند اجرای آن  4 دستگاه آبروی لوله ای به قطر  80  سانتیمتر احداث شده است.




تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

امروز عصر 21 آبانماه 1392 مجمع عمومی رؤسای دانشگاههای شهرستان تربت حیدریه در محل دانشگاه عالی شهرستان تربت حیدریه با حضور استادخسروی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه رؤسای دانشگاهها هر کدام به بیان دیدگاههای خود در زمینه های ارتقاء فرهنگی  شهرستان پرداختند.

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی به صورت مشترک بین تمامی دانشگاههای شهرستان  ، رسیدگی به مشکلات خوابگاه دختران دانشگاه آزاد اسلامی ، رسیدگی به مشکلات تقاطع دانشگاه عالی ،برگزاری کنگره استاد قهرمان و عالم حسینعلی راشد، پیگیری بودجه دروازه قرآن شهرستان تربت حیدریه و ... از مصوبات این جلسه بود .

در حاشیه استادخسروی که ریاست جلسه را بر عهده داشت  در مورد  جدی گرفتن سالروز حماسه 9 دی و برگزاری همایش ملی تذکر داد و خاطر نشان کرد : باید در شهرستان دبیرخانه دائمی حماسه 9 دی ایجاد شود و ساختن فیلم سینمایی در آن مورد با توجه به  قول مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی   راگامی عملی توصیف کرد.

لازم به ذکر است بزودی دبیرخانه دائمی حماسه 9 دی در محل شهرداری شهرستان تربت حیدریه با همت  جناب آقای ناصری شهردار محترم شهرستان آغاز به کار خواهد نمود.

در پایان حاضرین در جلسه عکس یادگاری گرفتند.ش




تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 سخنرانی استادخسروی درجمع سوگواران حسینی

در ایام سوگواری حسینی ،ابوالقاسم خسروی نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه به همراه  فتحی نیا معاونت استانداری خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه و جمعی از همراهان، از هیئات مذهبی شهرستان تربت حیدریه  بازدید نمودند. در این مراسم استاد خسروی به ایراد سخنرانی پرداختند . 




تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده تربت حیدریه گفت: با توجه به اینکه تمام کشورهای پیشرفته دنیا برای گسترش بازارهای مبادلات به منظور بهبود بخش کشاورزی به سراغ بورس‌های کالایی رفته‌اند، مجلس نیز در انتظار اقدامات عملی حجتی برای توسعه بورس کشاورزی است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در دنیا ثابت شده که اقتصادهای بزرگ، برای انجام مبادلات و گردش پول و تامین منابع مالی فعالان نیاز به بازارهای مدرن، قانونمند و کارآ مد دارد و در کشورهای پیشرفته به این بازارها اصطلاحاٌ بورس می گویند.

وی افزود: شاید زمانیکه بازار محصولات کشاورزی کشور کوچک و حجم مبادلات داخلی و خارجی زیاد نبود، بازار سنتی قابلیت مدیریت این بخش را داشت اما در سال های اخیر با توجه به توسعه اقتصادی، ساز و کار سنتی دیگر توانایی مدیریت مناسب ارقام بزرگ چند صد میلیاردی را ندارد و لذا برای پاسخگویی به این نیاز به سراغ بورس کالا رفته‌اند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

 
نماینده مردم تربت حیدریه ، مه لات و زاوه مجلس، درواکنش به تولید یک‌ سوم نیاز نخ ابریشم درداخل، گفت: با توجه به اینکه نیازسالیانه کشوربه نخ ابریشم حدود 900 تن است درحال حاضر فقط 300 تن آن به علت تعطیلی 2000 کارگاه ابریشم کشی در داخل تولید شده و مازاد آن از طریق قاچاق ابریشم بی کیفیت به کشور تأمین می شود.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،درپاسخ به این مطلب که نیازسالیانه کشور تولید 6000 تن پیله ترابریشم است تا از آن 900 تن نخ ابریشم تولید شود، اما متأسفانه در حال حاضر فقط 300 تن نخ ابریشم درکشور تولید می شود که این میزان پاسخگوی یک سوم نیاز کشوراست، گفت:متأسفانه قاچاق نخ های بی کیفیت ابریشم به کشورآسیب جدی و جبران ناپذیری به تولید داخل زده به طوری که این نخ های ابریشم به علت اینکه از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند، ارزان قیمت دربازارعرضه می شوند که این مهم باعث تعطیلی 2000 کارگاه ابریشم کشی شده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم به جای حاشیه پردازی بیشتر به رعایت مشی اعتدال در انتصابات خود بپردازد و امیدوارم وی در مورد روسای دانشگاه‌ها به مقوله اعتدال توجه کند.ابوالقاسم خسروی‌ سهل آبادی
 

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به واکنش مجلس نسبت به انتصابات فرجی دانا اظهار کرد: فرجی دانا با حمایت مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر علوم رای آورد و مجلس از وی انتظار دارد که به عنوان یک عنصر موثر نگاهی جدی به دانشگاه و رشد و توسعه علمی در این فضا داشته باشد.

وی افزود: انتظار ما از وزیر علوم این است که تلاش خود را در مسیر ایجاد دانشگاه‌هایی تراز جمهوری اسلامی تعریف کرده و هم چنین بنا بر ادعا و صحبت‌های وی از هر گونه مسائل حاشیه‌ای و بر هم زدن فضای آرامش در حوزه وزارت علوم و دانشگاه‌ها جلوگیری کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصابات اخیر وزیر علوم گفت:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس،در یادداشتی با یادآوری کارنامه ننگین آمریکا نوشت: آمریکا به شهادت تاریخ در کارنامه 50 ساله اخیرش هرگز مدافع دموکراسی و حقوق بشر در ایران نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم مه ولات، زاوه و تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به برخی از برخوردهای خصمانه، غیر انسانی و کارنامه سیاه امریکا در ایران پرداخت که در ذیل می‌خوانید: 

 آمریکا به شهادت تاریخ در کارنامه 50 ساله اش هرگز مدافع دموکراسی و حقوق بشر در ایران نبوده است.
 برخی از برخوردهای خصمانه و غیر انسانی و کارنامه سیاه امریکا در ایران یادآوری می شود :

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرگزاری تسنیم:عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در دیدار با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور خواستار توجه به سهم خراسان‌رضوی در بودجه سال ۹۳ شدند.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی جلساتی را با مدیران دولت برای حل مسائل و مشکلات کلان خراسان‌رضوی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: تاکنون مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی جلساتی را با رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار کرده که در ادامه این  جلسات، شب گذشته با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور جلسه‌ای برگزار و پیرامون مدیریت راهبردی استان، تنظیم بودجه سال 93 و سهم استان در این بودجه  موضوعاتی مطرح شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

بسمه الله الرحمن الرحيم

با سلام و درود به محضر رهبر معظم ، سكاندار فهيم  و شجاع ايران اسلامي و با آرزوي توفيق براي دولت تدبير و اميد.

و با سلام و احترام به محضر شما مردمان غيور و با فرهنگ شهرستان تربت حيدريه و سلام به سرزمين زهد و عرفان راشدي ، سرزمين بزرگ مرداني همچون قهرمان ، حسامي ، صاحبكار ، شفيعي و استاد احمد نجف زاده.

ابراز خوشحالي و مسرت مي نمايم وقتي مي بينم در ديار تربت حيدريه اينگونه به ارزش هاي فاخر خود احترم مي گذاريد و بزرگانتان را عزيز مي شماريد . اينجانب ابوالقاسم خسروي خادم شما در مجلس شوراي اسلامي از راه دور ، دست تك تك شما عزيزان را كه در برگزاري اين همايش ارزشمند شركت داشته ايد به گرمي مي فشارم و صميمانه از همه شما عزيزان تقدير و تشكر مي نمايم و آرزومندم كه در آينده ، شاهد تكرار چنين برنامه هاي فرهنگي با ارزشي كه همانا احترام به علم ، دانش ، اخلاق و انسانيت است ، باشيم و ابراز مي دارم كه با تمام وجود از هيچ تلاشي در اين رابطه فروگزار نخواهم كرد و اين م‍ژده را به شما مي دهم كه در آينده نزديك انشاءالله شاهد بزرگداشت مقام استاد فقيد محمد قهرمان و حاج حسينعلي راشد در همين راستا خواهيم بود.

 

و من الله توفيق

ابوالقاسم خسروي




تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه زعفران در تالار صادراتی بورس کالا می‌تواند بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

خسروی سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به مشکلات بازار زعفران در کشور اشاره کرد و گفت: بورس کالا با توجه به دارا بودن تالار صادراتی می تواند قیمت زعفران ایران را به اصلی ترین قیمت این محصول در دنیا تبدیل کند و کل بازارهای جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه باید صندوق حمایت از زعفران به عنوان سرمایه ای ملی تشکیل شده و معاملات این محصول با مشارکت بخش خصوصی در بورس انجام شود، گفت: در سال‌های اخیر مشاهده می شود که متأسفانه با آغاز فصل برداشت زعفران، دلالان و سودجویان وارد این بازار می شوند به طوری که با خرید فله ای و قیمت پایین تر از زحمت یک ساله این کشاورزان زحمت کش و بی ادعا سوء استفاده می کنند.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: براساس آمارها 95 درصد تولید زعفران دنیا متعلق به ایران است اما متاسفانه نتوانسته ایم از این مزیت استفاده بهینه کنیم. در مقابل اسپانیا (بزرگترین واردکننده زعفران ایران) در سال گذشته فقط 5 تن تولید داشته اما در کمال تعجب 90 تن صادرات زعفران را ثبت کرده است. اسپانیا زعفران ایران را پس از بسته‌بندی با برند خود در بازارهای جهانی می‌فروشد و این اتفاق جای تاسف دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال از دست دادن یکی از بزرگترین مزیت های کشور هستیم، راهکاری ساده ارائه داد و گفت: تمام این مشکلات در بازار زعفران در شرایطی رخ می دهد که به راحتی می توان با عرضه زعفران در بورس کالا، زمینه ایجاد بهترین بسته بندی و استاندارد را با برند ایرانی مهیا کنیم تا زعفران ایران حرف اول را در جهان بزند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: به این ترتیب با عرضه زعفران در بورس، هم اشتغال ایجاد شده و هم ارز آوری مطلوبی برای کشور فراهم می شود که امیدواریم پس از سال‌ها شاهد عرضه این محصول در بورس و رسیدن زعفران ایرانی به جایگاه اصلی خودش در دنیا باشیم.

 

خسروی سهل آبادی اظهار کرد: زعفران مثالی بارز برای توسعه بخش کشاورزی کشور از طریق بورس بود، اما ما در حال حاضر محصولات دیگری نیز داریم که با توجه به مزیت تولید و کیفیت آنها، می توانند از طریق بورس احیا شوند و حتی صادرات آنها به صورت منظم و هدفمند انجام شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت : تاوقتی که اندیشه و تفکر ظلم و استکبار بر دولتمردان آمریکا حاکم باشد شعار مرگ بر آمریکا نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مستمر خواهد بود.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار تابان تربت ، افزود : در رابطه با شعار مرگ بر آمریکا باید ریشه های تاریخی این اقدام مردمی ایران را مد نظر داشته باشیم.اگر کارنامه 50 ساله برخوردهای آمریکا با ملت ایران را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که در این مدت 50 سال هیچگاه قدرت های حاکم بر آمریکا مدافع دموکراسی و حقوق بشر در ایران نبودند.
خسروی به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و افزود : در این کودتا آمریکا و انگلیش دخالت مستقیم داشته و شاهد سقوط دولت مصدق بودند
وی افزود :



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 11 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 


دومین همایش ملی زعفران و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد.

این همایش با حضور800 شرکت کننده از سراسر کشور در دانشگاه تربت حیدریه بر گزار شد.

از 120 مقاله ارسالی به دومین همایش ملی زعفران و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی 96 مقاله پذیرفته و در قالب پوستر و سخنرانی ارائه شد .

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی امروز در این همایش اجرای طرح جامع زعفران را در کشور ضروری بر شمرد.
غلامحسین ساربان افزود: 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 11 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
 
دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در تشریح جزییات جلسه( یکشنبه) مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با رییس جمهوری، گفت: در این جلسه دکتر روحانی اعلام کرد که نخستین سفر استانی خود را به خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد انجام خواهد داد.مشهد مقدس نخستین مقصد سفرهای استانی دولت یازدهم

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ابوالقاسم خسروی اظهار داشت: نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با دولت یازدهم با حضور حجت الاسلام و المسلمین ˈحسن روحانیˈ،ˈمجید انصاریˈ معاون پارلمانی، ˈمحمد شریعتمداریˈ معاون اجرایی رییس جمهوری و 18 نماینده استان خراسان رضوی در دفتر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: دومین جلسه ملاقات مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با رئیس جمهور امروز صورت گرفت که حدود دو ساعت به طول انجامید.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات کلان استان مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: موضوعات مختلف استان خراسان‌رضوی همچون مشکل آب شرب شهرهای بزرگ استان مانند مشهد، تربت حیدریه و نیشابور در این جلسه مطرح و راه‌های برطرف کردن این مشکلات بررسی شد.

.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دولت در پي اجرايي کردن طرح تحول و توسعه شرق کشور است 

حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران، در ديدار مجمع نمايندگان خراسان رضوي، مشهد را شهري استثنايي توصيف کرد و گفت: مشهدالرضا با همه شهرهاي ديگر کشور تفاوت دارد؛ چرا که حرم مطهر امام رضا(ع) در آنجا قرار دارد و افتخاري از اين بالاتر در کشورمان نداريم؛ همه رحمت‌هاي الهي از ناحيه بارگاه ملکوتي امام هشتم به کشور مي‌وزد و هر چه داريم از آنجاست.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

 ديداري نيز با وزير راه و شهرسازي جناب آقاي آخوندي پيرامون مسائل حوزه انتخابيه از جمله فرودگاه شهيد مدرس و راههاي شهرستان زاوه و بخش كدكن و همچنين اداره كل شدن راه آهن تربت حيدريه به مذاكره نشستند .




تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

طي روزهاي گذشته درديدا ر با وزير نيرو پيرامون كمبود آب شرب شهرستان و برخي روستاهاي حوزه انتخابيه و احداث بند هاي آبي و پروژه هاي آب خيزداري به گفتگو پرداختند.




تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

ديدار با معاون محترم رئيس جمهور جناب آقاي نوبخت كه پيرامون تخصيص اعتبار پروژه هاي  ملي  و عمراني شهرستان و تكميل پروژه هاي نيمه تمام بحث و مذاكره گرديد و آقاي نوبخت دستورات لازم را در اين خصوص صادر كردند




تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
  1. در اين ديدار پيرامون مراسم بزرگداشت راشد تربتي و يادواره شاعر برجسته ملي مرحوم محمد قهرمان  و مشكلات اداره كل ارشاد اسلامي تربت حيدريه  و عدم تكميل مجتمع فرهنگي تربت حيدريه ( كه پس از هشت سال هنوز ناتمام است ) مذاكره نمودند در پايان اين ديدار وزير محترم در خصوص پيگيري موارد فوق و حل مسائل فرهنگي شهرستان دستوراتي ابلاغ فرمودند.



تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 109867
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت