پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دیدار حاجی بابایی با معاون نخست وزیر و وزیر آموزش تایلند در مقر یونسکو در پاریس

دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش کشورمان روز پنج شنبه در حاشیه اجلاس جهانی «آموزش برای همه»، با معاون نخست وزیر و وزیر آموزش تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات که آقای دکتر مجیدی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد یونسکو و آقایان کوچک نژاد و خسروی نمایندگان مجلس شورای اسلامی  نیز حضور داشتند، طرفین در خصوص موضوعات مختلف حوزه آموزش بحث و تبادل نظر کردند.

جهت مشاهده بقیه مطالب بر روی ادامه مطلب... کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 آبان 1391برچسب:دیدار استادخسروی با وزیر آموزش تایلند,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

استاد خسروی به همراه وزير آموزش و پرورش در راس هياتي بلند پايه صبح امروز براي شركت در نخستين اجلاس جهاني آموزش براي همه و همچنین بازدید از مراکز آموزشی ایرانیان خارج از کشور، عازم كشور فرانسه شد.

در عصر انفجاراطلاعات ومعلومات بشری اگر بخواهیم از قافله رشد وتوسعه جهانی عقب نمانیم چاره ای نداریم جزاین که نگاه بنیادین واساسی به آموزش وپرورش داشته باشیم.

صبح امروز استاد خسروی و دكتر حميد رضا حاجي بابايي و هيات همراه وي با جمعي  از اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي براي شركت در نخستين اجلاس جهاني آموزش براي همه و مجمع عمومي يونسكو كه هر 2 سال يكبار در پاريس مقر يونسكو برگزار مي‌شود و وزراي آموزش و پرورش كشورهاي عضو در آن شركت دارند. عازم كشور فرانسه شد.

  اجلاس جهاني آموزش براي همه با موضوعات عدالت آموزشي، آموزش براي همه، آموزش با توجه به توسعه پايدار براي تمامي مردم جهان در جهت دستيابي به علم و فناوري‌هاي نوين با حضور وزاري آموزش و پرورش  كشورهاي عضو به مدت 4 روز در فرانسه برگزار مي شود.این سفر علمی وتحقیقاتی در سالی که سند تحول بنیادین آموزش وپرورش اجرائی می شود برای رسیدن به اهداف عالیه نظام تعلیم وتربیت موثر خواهد بود.





ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

جلسه استاد خسروی وشهرداران حوضه انتخابییه با ریاست محترم سازمان شهرداریها ودهیاری های کل کشور

 
روز گذشته شهرداران شهرهای تربت حیدریه،فیض آباد،دولت آباد،شادمهر،بایگ،کدکن ورباط سنگ باریاست محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کل کشوردیدار و گفتگو کردند. در این جلسه مسائل ومشکلات شهرداریها برسی شد ومساعدتهایی به  هفت شهرداری  این حوزه  صورت گرفت.

 




تاریخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:شهرداری ها - دهیاریها استادخسروی ,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 28 آبان، با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:دیدار نمایندگان با رئیس جمهور,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

بازدیداستاد خسروی واعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات ازمراکز آموز ش عالی ومدارس خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خراسان‌رضوی
  به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی 25 آبان ماه جاری به خراسان‌رضوی سفر می کنند تا روند آموزش موسسات، مجموعه‌ها و نهادهای آموزشی این استان و انطباق آنها را با استانداردهای بین‌المللی را بررسی کنند.

قرار است در این سفرهای استانی، نمایندگان و اعضا کمیسیون آموزش مجلس از نزدیک با نظام آموزشی کشور ارتباط برقرار کرده و محیط علمی و آموزشی کشور را رصد کنند و همچنین از نزدیک وضعیت را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنند.

 جهت مشاهده جزئیات این سفر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

با عرض سلام

نوجوانان،جوانان،بزرگان و پیشکسوتان عزیز

منتظر پیشنهادها،طرح ها و نظرات سازنده شما هستیم

 

تلفن : 05312235113

نمابر  : 05312235114

پست الکترونیک : www.khosravimajles9@yahoo.com

مراجعه حضوری  : چهارشنبه ها هر هفته ساعت 8 الی 12

 لطفاً برای اطلاعات بیشتر نسبت به طرح ، نظر یا پیشنهاد شما در صورت تمایل مشخصات خود ( نام ، نام خانوادگی ، تلفن ثابت، تلفن همراه ) را هنگام ارائه قید فرمایید.

 

                                 واحد طرح ها و پیشنهادات

                                  دفتر ارتباطات مردمی استاد ابوالقاسم خسروی




تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
  ۲۰ آبان ۱۳۹۱
استاد خسروی با تاکید بر مشکل استخدام نیروهای تربیت معلم:

کمیسیون آموزش و تحقیقات روند استخدام نیروهای تربیت معلم را بررسی می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، علت استخدام نشدن نیروهای تربیت معلم را اجرایی نشدن تعهد خدمت در زمان مقرر از سوی این افراد خواند وگفت: به‌طور حتم این کمیسیون، روند استخدام این نیروها را پیگیری می‌کند.

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری انتقادات و تذکرات نمایندگان مجلس درباره کوتاهی وزارت آموزش و پرورش در جذب نیروی‌های تربیت معلم، تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس نیروی‌های تربیت معلم باید جزء نیروهای حین خدمت به حساب آمده و استخدام شوند.

 

جهت مشاهده کل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
  استاد خسروی تاکیدکرد؛
 
  نسبت دادن انفجارهای منامه به حزب‌الله لبنان از سوی آل‌خلیفه تنها با هدف تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی صورت گرفته است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌اللمل خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نسبت دادن انفجارهای منامه از سوی رژیم بحرین به حزب الله لبنان، اظهار داشت: نسبت دادن انفجارهای اخیر منامه به حزب الله لبنان، رژیم بحرین و در پشت پرده آن رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف حزب الله و مسلمانان منطقه است.

 جهت مشاهده کل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

گزارش تصویری بازدید استاد خسروی و برخی از مسئولین از روستاهای بخش رخ

 

جهت مشاهده کل تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خیر مه ولاتی با اهدا 100 هکتار زمین ، زمینه ایجاد دانشکده کشاورزی را در این شهرستان فراهم کرد.
نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت : ( حاج اسماعیل افراز فیض آبادی ) خیر مه ولاتی این مقدار زمین را به همراه امتیاز 2 حلقه چاه کشاورزی برای ساخت دانشکده کشاورزی وقف کرده است.
ابوالقاسم خسروی افزود : ایجاد دانشکده کشاورزی از درخواست های دیرین مردم شهرستان مه ولات است که دریافت مجوز این مجموعه آموزشی - تحقیقاتی منوط به داشتن امکانات اولیه مانند زمین و آب است و از این رو این نیکوکار با اقدام شایسته خود زمینه ایجاد این دانشکده را فراهم کرده است .
وی با اشاره به جایگاه ویژه مه ولات در زمینه کشاورزی به ویژه د ر تولید انار و پسته ،ایجاد دانشکده کشاورزی و تربیت کارشناسان بومی را ضروری بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان هر چه زودتر این دانشکده به بهره بر داری برسد.




تاریخ: چهار شنبه 14 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

عضو مجمع نمايندگان خراسان‌رضوي در مجلس گفت: پيشرفت‌هاي ايران اسلامي تنها در سايه استقلال كسب شده است در حالي كه غرب در سايه نوكري به اين پيشرفت‌ها رسيده است.

 ابوالقاسم خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حيدريه اظهار كرد: تحريم‌هاي استكبار و كشورهاي غربي هيچگونه خللي در روند توسعه و خودكفايي جمهوري اسلامي ايران ايجاد نمي‌كند و اعمال تحريم‌ها در 33 سال گذشته هيچ تاثيري در عزم و اراده راسخ ملت و كارگزاران نظام نداشته و جمهوري اسلامي ايران روز به ‌روز راه خود را به‌ سوي پيشرفت و خودكفايي هموار مي‌كند...

جهت مشاهده کل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

درتاریخ91/08/15جلسه ای توسط استاد خسروی باوزیر محترم آموزش وپرورش بر گذار شد.

1)در این جلسه در مورد تخصیص اعتبارویژه اردوگاه دانش آموزی شهید حجتی آموزش وپرورش شهرستان تربت حیدریه که از طریق منابع طبیعی به آموزش وپرورش واگذار شده است برنامه ریزی گردید.

2)درخصوص نقل وانتقال 20 هکتارزمین خارج ازمحدوده شهر تربت حیدریه به دانشکده علوم پزشکی شهرستان ودر قبال آن3هکتار اززمین های مرکز شهر به آموزش وپرورش توافق گردید./




تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده برای استیضاح حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش از سوی مجلس یادآور شد: به طور حتم این اقدام به نظام آموزشی کشور ضربه می زند.
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری برای بهبود وضعیت آموزش کشور اقدامات زیادی انجام داده است گفت: بعد از ۳۳ سال با تلاش این وزارتخانه سند تحول بنیادین، تدوین و اجرایی شده است.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای نظام ۳ـ۳ـ۶، ایجاد دانشگاه های فرهنگیان، نگاه به آموزش های فنی و حرفه ای، احیای فرهنگ قرآنی و هویت اسلامی از محورهای سند تحول بوده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اقدامات انجام شده برای استیضاح حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، یادآور شد: به طور حتم این اقدام به نظام آموزشی کشور ضربه می زند.




تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

قوانین مجلس باید گره گشای مشکلات مردم باشد

نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید جزو یاران ولایت و عماران زمان باشند، گفت: مجلس در راس امور است و چشم نظارتی مجلس و قوانین حکیمانه آن باید گره گشای مشکلات مردم باشد.

    به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ˈابوالقاسم خسرویˈ روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تمام عیار حرکت کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس همچنین باید در عرصه جهاد فرهنگی، جهاد اقتصادی و خدمت به آرمان های امام راحل و شهدا با روحیه جهادی و ایثارگری عمل کنند.

نماینده تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه مجلس، جایگاه مجاهدانی همچون شهید مدرس و شهید چمران بوده است، تاکید کرد ما باید ادامه دهنده راه گذشتگان خود برای آبادانی کشور و عزت جمهوری اسلامی ایران باشیم.




تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مدیرعامل شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم گفت: به منظور ساماندهی محصول ابریشم و با تصویب دولت، از ابتدای سال آینده ˈمرکز نوغانداریˈ جایگزین شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم در کشور می شود.

ˈفرزان پوررمضانˈ روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: نوغانداری در کشور طی امسال نسبت به پارسال بیش از 25 درصد رشد داشته است.
وی گفت: برای حمایت از صنعت ابریشم سطح توتستانهای کشور در قالب برنامه پنج ساله از 92 هزار هکتار به 140 هزار هکتار افزایش می یابد.
او افزود: علاوه بر آن امسال 350 هزار اصله نهال توت اصلاح شده بین نوغانداران در سطح کشور به صورت رایگان توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم اظهار داشت: دولت با هدف کمک به صنعت نوغانداری کشور و کوتاه شدن دست واسطه ها، امسال نرخ خرید تضمینی پیله تر را افزایش داده است.
نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: 70 درصد پیله ابریشم کشور در شهر بایگ شهرستان تربت حیدریه تبدیل به نخ ابریشم می شود.
ˈابوالقاسم خسرویˈ افزود: در سالهای گذشته دو هزار و 500 کارگاه ابریشم کشی در این شهر وجود داشت که به دلیل نداشتن متولی و عدم حمایت از این صنعت، این تعداد به هزار و 200 کارگاه کاهش یافته است.
وی گفت: قرار است دولت برای حمایت از صنعت ابریشم مواد اولیه مورد نیاز را تهیه و بدون واسطه به نوغانداران برساند.




تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 استاد خسروی :دولت از طرح ساماندهی محصول زعفران حمایت می کند

ابوالقاسم خسروی:

با توجه به اینکه در شهرستان های تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات خراسان رضوی حدود نیمی از زعفران کشور تولید می شود عزم مسوولان به جد حمایت از این محصول مهم و راهبردی است. وی گفت: تاکنون به منظور حمایت از محصول زعفران نشست های متعددی با وزیر جهاد کشاورزی و معاونان این وزارتخانه برای خرید توافقی این محصول راهبردی برگزار شده است. نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در هفته آینده اداره تعاون و کشاورزی قیمت واقعی این محصول را مشخص تا از سوء استفاده دلالان جلوگیری کند.

جهت مشاهده کل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس:

شرایط برای حذف کنکور در کشور مهیا نیست

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط کنونی،بستر مناسب برای حذف کنکور در سطح کشور مهیا نیست.

ˈابوالقاسم خسروی سهل آبادیˈ روز جمعه در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی (ره) افزود: طرح حذف آزمون سراسری دانشگاه ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مدتی است که به طور کامل در حال بررسی و کارشناسی است.

خسروی سهل آبادی با بیان اینکه این بررسی نشان داد که شرایط کشور برای حذف کامل کنکور هنوز مناسب نیست، گفت: در حقیقت ما هنوز طرح جامعی را برای جایگزین آزمون سراسری در کشور نداریم. نماینده تربت حیدریه و زاوه در استان خراسان ادامه داد:اگر چه این مساله را باور داریم که آزمون سراسری در شرایط فعلی، دارای اشکالات قابل توجهی است.
خسروی سهل آبادی با بیان اینکه پذیرش دانشجو باید همراه با معیار و ملاک های دقیق و کاملی باشد، گفت: وزارت آموزش و پرورش برای حذف کنکور اعلام آمادگی کرده اما این درحالی است که ما هنوز به تدوین یک طرح همه جانبه و بدون مشکل برای جایگزین کردن کنکور سراسری نرسیده ایم.




تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 استاد خسروی عضو مجمع نمايندگان خراسان‌رضوي گفت: بهره‌وري استخراج در معادن سنگ‌هاي قيمتي غني كشور بسيار پايين است و در اين زمينه به علم روز دنيا مجهز نيستيم. به نقل از روابط عمومي كانون ملي هماهنگي دانش و صنعت فيروزه و سنگ‌هاي قيمتي، ابوالقاسم خسروي سهل آبادي اظهار كرد: معدن سنگ آهن سنگان خواف از بزرگترين معادن دنيا است كه داراي عيار بالاي 80 درصد است اما متاسفانه برداشت بي‌رويه از اين معدن و عدم رعايت بهره‌وري در استخراج آن لطمات جبران ناپذيري را به اقتصاد كشور وارد مي‌كند. وي با انتقاد از خام فروشي منابع معدني و سنگ‌هاي قيمتي به كشورهاي بيگانه ادامه داد: دولت بايد هرچه سريع‌تر نسبت به احداث كارخانه‌هاي فرآوري سنگ‌هاي قيمتي در كنار معادن غني كشور اقدام كند تا ارزش افزوده ناشي از آن منجر به رونق اقتصاد و اشتغال كشور شود. نماينده مردم تربت‌حيدريه، زاوه و مه‌ولات يكي از منابع عمده رشد و توسعه شهرستان‌هاي استان را ذخاير ارزي آنها اعلام كرد و تصريح كرد: متاسفانه در زمينه نقشه‌برداري‌هاي ژيوفيزيك و شناسايي معادن بسيار ضعيف عمل شده است. خسروي از روند كند احداث كارخانه‌هاي فرآوري سنگ‌هاي قيمتي در كشور انتقاد كرد و افزود: يكي از مصوبات سفر اول هييت دولت به خراسان‌رضوي احداث دو كارخانه بزرگ فولاد براي توليد كندوله، كنسانتره و شمش آهن بوده است كه متاسفانه با گذشت حدود 6 سال از آن هيچ اقدامي در اين رابطه صورت نگرفته است.

 




تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 109793
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت