پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

بازدید تعدادی ازاعضای کمیسون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی از مدارس ودانشگاههای استان ایلام :

 روح حاکم برسند چشم انداز در افق 1404 فرهنگی است

  جامعه فعال ،مسئولیت پذیر،ایثارگر،مومن،رضایت مند،برخوردار ازوجدان کاروانظباط اجتماعی،روحیه تعاون وسازگاریاجتماعی،معتقد به انقلاب ونظام اسلامی، شکوفایی ایران،ومفتخربه ایرانی بودن...

 الهام بخش فعال وموثردر جهان اسلام...، عدالت اجتماعی، آزادی های مشروع حفظ کرامت وحقوق انسانها...نهاد مستحکم خانواده،به دور از فقرفساد وتبعیض بهرمند از محیط زیست مطلوب.

 آموزش وپرورش در نگاه رهبر حکیم وفرزانه انقلاب:سنگ بنای آینده کشور،حیاتی وتاثیر گذار،ضرورت نگاه بنیادین واساسی،دستگاه مولد،...

  اگر بخواهیم از قافله رشد وتوسعه جهانی عقب نمانیم چاره ای نداریم جز اینکه یک نگاه بنیانی واساسی به آموزش وپرورش داشته باشیم. در عصر اطلاعات ومعلومات بشری اقتصاد مبتنی برعلم،سیاست مبتنی برعلم رشد وتوسعه با محوریت علم ودانش انجام میشود.

فرصت های طلایی آموزش وپرورش:نگاه ویژه رهبری معظم انقلاب وانتظارات حکیمانه ورهنمود های حیاتی معظم له به نظام تعلیم وتربیت.تهیه وتدوین سندتحول بنیادین آموزش وپرورش برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نسخه نجات بخش نظام تعلیم وتربیت بر اساس مبانی اسلام وقرآن حاصل تلاش عالمان و اندیشمندان حوزه دانشگاه وزیری انقلابی،ایثارگر،باروحیه جهادی وتجربیات ارزنده درکلیه مقاطع آموزش وپرورش وتجرب حضور در عرصه قانون گذاری ومجلس شورای اسلامی ومدیریت های کلان کشور.اعتماد نسبی معلمان محترم نسبت به نظام آموزش وپرورش ومشارکت حداکثری اولیای محترم در کلیه امور ازجمله ساخت بیش از30 درصد مدارس به دست خیرین محترم مدرسه ساز.




تاریخ: جمعه 26 مهر 1391برچسب:استاد خسروی در ایلام,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 
صحن - ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
 
خسروی سهل آبادی در نطق میان دستور:

باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل و کارهای زیرساختی را تبیین و تدوین کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در سالروز پیوند آسمانی ولایت امیدواریم در کنار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در دهه پیشرفت الهی فرصت خدمتگزاری به مردم را تا رسیدن به آرمان های اسلامی و تا زمانی که پرچم اسلام را با رهنمودهای امام خامنه ای به دست امام عصر(عج) آخرین ذخیره الهی بسپاریم غنیمت بشماریم.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان رضوی دیار هزار شهید عرصه دوران دفاع مقدس است و دیار مردمی است که ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی طلایه دار پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در خطبه های نهج البلاغه تصریح کرد: امیرالمؤمنین در خطبه های خود می فرمایند کجایند برادران ولایت که در مسیر حق درگذشتند آنان که قرآن را قرائت می کردند، دعوت به جهاد را اجابت کرده و از رهبر خود تبعیت و اطاعت نمودند.

خسروی سهل آبادی خاطرنشان کرد: در خانه ملت آیا ما از یاران ولایت و عماران زمان هستیم؟!

وی تأکید کرد: مجلس در رأس امور است و تصمیم گیری های نمایندگان مردم بسیار می تواند در زندگی آنان تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه مجلس گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است و دراس امور قرار دارد اما واقعا چشم نظارتی مجلس چقدر گره‌گشای مشکلات جامعه اسلامی بوده است؟

خسروی تصریح کرد: ما باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل و کارهای زیرساختی را تبیین و تدوین کنیم./

 

لطفاً برای دانلود فایل صوتی این سخنرانی بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

 

http://s1.uplod.ir/files/0/djvw9fjnsrfkmw/notgh_26-7-91.lite.mp3

 

http://uplod.ir/ol95170dupab/notgh_26-7-91.lite.mp3.htm

 

متن کامل سخنرانی در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
صحن - ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
 
خسروی سهل آبادی در تذکری شفاهی:

چرا صندوق حمایت از طلای سرخ تعطیل شد

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس گفت: چرا با وجود دستور وزیر جهاد کشاورزی عده ای رانت خوار توانستند صندوق حمایت از طلای سرخ را تعطیل کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با یادآوری اینکه امروز فصل برداشت زعفران این محصول استراتژیک کشاورزی کشور است گفت: از دولت تقاضا دارم همانطور که وزیر جهاد کشاورزی در هفته گذشته دستور داد صندوق حمایت از طلای سرخ و ابریشم طلای سفید در سه شهرستان تربت حیدریه، مهولات و زاوه عملیاتی شود.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: چرا در ابتدای کار شعار تأسیس این صندوق داده شد ولی متأسفانه عده ای رانت خوار آن را تعطیل کردند./

 

لطفا برای دانلود فایل صوتی این تذکر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://uplod.ir/jaemna0ji2bt/tazakor_26-7-91.mp3.htm

 




تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1391برچسب:تذکر شفاهی نمایندگان,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروي نماينده تربت حيدريه ، زاوه و مه ولات و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در گفت و گویی  با خبرنگار شهرآرا به سوالاتی پیرامون استیضاح وزبر ورزش و طرح سوال نمایندگان از رییس جمهور پاسخ داد :

 

متن اصلی در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 کلیات طرح اصلاح ماده ۱۷ تعیین تکلیف معلمان حق التدریس به تصویب رسید

کلیات طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با اکثریت آراء در نشست علنی امروز مجلس به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در نشست علنی (چهارشنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی نمایندگان در ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات کلیات طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را با اکثریت آراء به تصویب رساندند.

براساس این گزارش کلیات طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با ۱۷۲ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۱۴ رأی ممتنع به تصویب نمایندگان مردم در خانه ملت رسید.

براساس ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش موظف است در اجرای تبصره ۲ ماده ۵۱ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بند ج ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون حداکثر ظرف ۲ سال تمامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمت آموزشی خود را که با آموزش و پرورش همکاری داشته اند از طریق برگزاری آزمون و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در مواد ۲ و ۳ قانون تعیین تکلیف استخدامی حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش و اصلاحات بعدی آن مدرک و رشته تحصیلی، جنسیت، نیاز منطقه ای و سنوات همکاری با آموزش و پرورش در اولویت استخدام قرار دارد.




تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی



 

خلاصه مکاتبات جلسه با وزیر نیرو جناب آقای مهندس نامجو

  •         کمک ویژه در جهت پروژه بزرگ آب و فاضل آب شهری.
  •         آبرسانی و توجه ویژه در تامین آب شرب شهرستانها.
  •         کمک ویژه به روشنایی ورودی شهرستانهای حوزه انتخابیه و روستاها.
  •        برسی مسئله ی نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه و علت توقف این پروژه پس از تصویب این طرح در سفر اول ریاست محترم جهمور.

 

 




تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 


جلسه استاد خسروی با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد جناب آقای دکتر حسینی به اتفاق امام جمعه,فرماندارتربت حیدریه,بخشدار مرکزی,ریاست اداره ارشاد و رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر

مکاتبات ودرخواست های استاد خسروی و موافقت ودستورات وزیر ارشاد:

  •        موافقت با برگزاری بزرگداشت دانشمند جهان اسلام "حسینعلی راشد" و اختصاص اعتبارات لازم.
  •        پیگیری موثر اعتبارات مجتمعهای فرهنگی شهرستانهای تربت حیدریه, مه وللات و زاوه.
  •         کمک و مساعدهای ویژه به ادارات فرهتگ و ارشاد اسلامی.
  •         تهیه فیلم از نهم دی ماه سال پنجاه و هفت مردم ولایتمدار شهرستان تربت حیدریه و تقارن این روز با سالروز بصیرت در کشور.
  •    پیگیری احداث پروژه ی سینمای تربت حیدریه با مشارکت هلال احمر




تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی


 دیدار حضوری استاد خسروی با ریاست محترم صدا و سیما جناب آقای مهندس ضرغامی ودیدار حضوری استادخسروی با اتفاق امام جمعه,وفرماندارتربت حیدریه,اعضای شورای شهر,بخشدار مرکزی و ریاست اداره ارشادبا حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی قائم مقام صدا و سیما

 

مکاتبات و درخواستها از ریاست صدا و سیما و قائم مقام ایشان:

  •         بهره مندی شهرستان از شبکه های دیجیتال و ارتقاء کیفیت صدا و تصویر صدا و سیما
  •        مساعدت و برگزاری یادواره دانشمند بزرگ و افتخار حوزه و دانشگاه مرحوم"حسینعلی راشد"
  •        راه اندازی واحد خبر
  •        انجام امور انتقال و کمک به تجهیزات خبرنگار صدا و سیما

 




تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

جلسه کارگروه  طرح های اقتصادی

برخی از ارائه دهندگان طرحهای تولیدی با حضور مهندس سلطانپور ریاست محترم اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه و جناب آقای شجاعی مسئول طرح ها در دفتر ارتباطات مردمی استاد خسروی 

 

 




تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

استاد خسروی روز گذشته به همراه ریاست محترم بهزیستی شهرستان تربت حیدریه از مرکز توانبخشی امام سجاد (ع) در شهرک ولی عصر بازدید کردند. در این دیدار مسئولین این مرکز به بیان مشکلات خود پرداختند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تهدید حمله نظامی به ایران نشان‌دهنده ضعف دشمن است

خبرگزاری فارس: تهدید حمله نظامی به ایران نشان‌دهنده ضعف دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس گفت: اگر اسرائیل هدف حمله به ایران را داشته باشد تهدید نمی‌کند که این امر نشان‌دهنده ضعف آنها است.

خسروی در ارتباط با نوسانات قیمت ارز در بازار گفت: نوسانات ارز از جنگ اقتصادی دشمن نشات می‌گیرد و مقدار زیادی از آن به خاطر تحریم‌های جهانی است که با مدیریت مسئولان اقتصادی دولت و تدبیر به موقع، مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به کاریکاتور موهن روزنامه شرق اظهار کرد: فردی که کاریکاتور موهن روزنامه شرق را به تصویر کشیده است برای خود توجیهاتی دارد اما چون این کاریکاتور در روزهای اول هفته دفاع مقدس بود این کار اصلا قابل توجیه نیست و این مسائل که شبهه ایجاد می‌کند و سبب تهمت و سوء برداشت می‌شود نباید در جامعه ایجاد شود.

خسروی با اشاره به استیضاح وزیر ورزش گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر ورزش رضایت ندارند و خواستار استیضاح وزیر هستند که به نظر من در حال حاضر اولویت باید برای بخش اقتصادی و گرانی و تورم باشد.

 

 بقیه مطلب در ادامه مطالب ....

 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی


تجمع اعتراض آمیز با حضور استاد خسروی و سایر مسئولین شهرستان

تجمع اعتراض آمیز بازاریان و اصناف شهرستان تربت حیدریه نسبت به فیلم موهن   ( توهین به پیامبر معظم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم) و حذف لیست منافقین از لیست سیاه توسط آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع اسرائیل

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 109760
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت