پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
عزل ونصب های صورت گرفته در آموزش عالی مورد تایید کمیسیون آموزش مجلس نیست زیرا بادیدگاه سیاسی افراطی صورت گرفته و کمیسیون آموزش در اولین جلسه خود موضوع عزل فرهاد رهبر،ریاست دانشگاه تهران را بررسی می کند.

شفاف:درحالیکه اکثریت دانشگاهیان وفرهیختگان کشور به مدیریت اصولی فرهادرهبر درکسوت ریاست دانشگاه  تهران اذعان دارند، فرجی دانا؛ وزیرعلوم و آموزش عالی دولت یازدهم در تصمیمی سوال برانگیز رهبررا ازسمت خود برکنار و محمدحسین امید،معاون مالی اداری وزارت علوم رابه عنوان سرپرست دانشگاه تهران انتخاب کرد،اگرچه پیش ازاین زمزمه هایی درموردعزل فرهادرهبرشنیده می شداما باتوجه به مدیریت موفق وی انتظار نمی رفت که این گمانه زنی ها اجرایی شود.


ابوالقاسم خسروی‌ سهل آبادی،عضوکمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس درگفت وگوباشفاف درموردعزل فرهادرهبرازریاست دانشگاه تهران گفت: اگرچه شعاردولت یازدهم، اعتدال و تدبیربود اما این شعار در عزل و نصب های مدیران دولتی اجرایی نشد و حتی شخص دکترروحانی نیز قبول دارند که دراین زمینه شعارانتخاباتی ایشان عملیاتی نشده است.

به گفته خسروی، انتظارات نمایندگان مجلس و ملت ایران از دولت یازدهم این است که شعارهایشان در عملکردشان نیز ظاهر شود،درواقع یکی از دلایلی که مردم به دکترروحانی رای دادند طرح این گونه شعارها ازسوی ایشان بود زیرا مردم از افراط درسیاست خسته شده بودند مردم حدوسط و اعتدال را انتخاب کردند اما این اعتدال درعمل نمود پیدا نکرد.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

با حضور هیات های پارلمانی 53کشور و روسای قوا؛ آغاز نهمین اجلاس بین‌المجالس اسلامی در تهران

نهمین اجلاس بین‌المجالس اسلامی صبح امروز با حضور روسای سه قوه در سالن اجلاس سران تهران آغاز شد  .

علاوه بر روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و همچنین حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و همچنین همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشورمان نیز در نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی حضور دارند 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

کلنگ زنی آموزشگاه زنده یاد حسین پور رمضان در روستای حاجی آباد شهرستان زاوه

با حضور خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی، مردم ،مسئولین و دانش آموزان آموزشگاه خیر ساز 6 کلاسه روستای حاجی آباد در شهرستان زاوه کلنگ خورد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، پروژه آموزشگاه 6کلاسه  روستای حاجی آباد با حضور خیر این بنای جاودان آقای بابا خان پور رمضان، خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان زاوه ،اولیاء و دانش آموزان ، مردم و اعضای شورای اسلامی  کلنگ خورد.
باباخان پور رمضان که به یادبود فرزندش زنده یاد حسین پور رمضان با اهداء دیه ی این مرحوم به مبلغ 200 میلیون تومان و 1000 متر مربع زمین مدرسه می سازد در مراسم کلنگ زنی با توسل به حضرت امیر المومنین گفت جاودانه شدن فرزندم و شادی روحش را در شادی و نشاط دانش آموزانی می بینم که سال های زیادی از این مدرسه استفاده خواهند کرد.
خسروی نماینده مجلس در این مراسم ضمن تکریم شخصیت این خیر دلسوز گفت : طرز تفکر این پدر جوان از دست داده امروز یک الگوی رفتاری پسندیده و حسنه در جامعه ماست که با این عمل خداپسندانه یاد و خاطره فرزندش را برای همیشه جاودانه می کند و ثمرات ارزنده ای برای جامعه و بخصوص نونهالان و نوجوانان این روستا به ارمغان می آورد .



تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر فراوان از آحاد ملت بزرگ ایران بخاطر نمایش شکوه و عظمت اقتدار ملی، در راهپیمایی 22 بهمن و جشن سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی ، «استقامت و وحدت» را دو پیام اصلی راهپیمایی امسال دانستند و گفتند: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در پاسخ به گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی حضوری متراکم تر و پرشورتر داشت و اعلام کرد، به هیچ وجه تسلیم زورگویی و باج خواهی امریکا نخواهد شد. 35084_275.jpg

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار که در آستانه سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی سخنان خود را با تشکر از حضور شورانگیزتر و گسترده تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال آغاز کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: زبان از توصیف و تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران عاجز است اما در درجه اول در مقابل خداوند متعال که محوِّل دلها و مقلِّب نیت ها و عزم ها است، سجده شکر بجا می آوریم و در درجه بعد از آحاد ملت ایران در سراسر کشور به دلیل ارائه چهره ای برجسته، شکوفنده، و زنده از انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن، به جهانیان، صمیمانه تشکر می کنم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

گرمای خدمت رسانی به مردم یخ زمستان رادر 44 روستای شهرستانهای تربت حیدریه.مه ولات وزاوه آب کرد

همزمان با ایام الله دهه فجروسی وپنجمین بهار انقلاب چهل وچهارروستای دیگرازتوابع شهرستانهای تربت حیدریه .مه ولات وزاوه

ازنعمت گاز برخوردارشدند

درمراسمی که با حضور مسئولان درجمع روستائیان منطقه برگزار گردید طرح گازرسانی به روستاهای احمدآباد خزایی- اسفیز-

اله آبادتربت حیدریه- امیرآبادتربت حیدریه- آبدارو- برس- بوری آباد پنگی- پیش آخور- ترقی- جعفرآبادتربت حیدریه-

 چهارتخته کوک -  حاجی بیگی- حوض سرخ تربت حیدریه- خورق- دافی- ده منار- رقیچه رودخانه زمان آباد تربت حیدریه

سربالا- سرهنگ سلطان آباد تربت حیدریه - سنگل آباد- سیوکی- شیخ ابوالقاسم- شیرآباد- عباس آباد تربت حیدریه عبدآباد

عسگرد- علاقه- فتح آبادوفخرآباد تربت حیدریه- قاعه نومستوفی- قوزان- کاج درخت- نصرت آباد تربت حیدریه نظامیه-

قلعه نوصفی آباد- کلاته خان- کلاته نوزاوه و... .به بهره برداری رسید وامکان استفاده از گاز برای 14913خانوارفراهم شد

خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات وزاوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید برخدمت رسانی به مناطق

 محروم وکمتر بهرمندگفت:



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نگرانی ما از عده ای افراطی و تندرو است که به دنبال سهم خواهی از دولت هستند

نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه درنماز جمعه این هفته گفت : امروز نگرانی ما از عده ای افراطی و تندرو است که به دنبال سهم خواهی از دولت هستند.

ابوالقاسم خسروی عنوان کرد: نظام اسلامی که بر خاسته از انقلاب اسلامی می باشد امانت شهدائی است که با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی به دست ما رسانیده شده است. 
خسروی عنوان کرد : نگرانی ما از عده ای افراد تندرو و افراطی است که علاوه بر اینکه سر از دامن غرب درآوردند، امروز به دنبال سهم خواهی از مدیریت کشور هستند.
وی بیان داشت: نباید اعتدال خدای ناکرده شعبه ای از افراط باشد و دل دلسوزان نظام را به درد بیاورد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : بی تدبیری دولت در انتخاب استاندار خراسان رضوی مشهود است و در چنین شرایط حساس که باید بودجه استان توسط مقام عالی دولت پیگیری شود، خراسان رضوی در این قضیه هنوز بلا تکلیف است.
وی به سخنان رئیس جمهور در خصوص استفاده از همه نیروهای معتدل و توانمند اشاره کرد و افزود:آیا در تمام دولت قبل و 4 هزار مدیری که مدیریت کشور را بعهده داشتند فردی معتدل وجود نداشت ؟
خسروی ابراز داشت : مجلس شورای اسلامی با تمام توان و قدرتی که داشت به تمام کابینه رئیس جمهور رای داد که در این راستا باید رئیس دستگاه اجرائی کشور در مسیر اعتدال و تدبیر حرکت کند.




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
به گزارش دفتر ارتباط مردمی دکتر خسروی نماینده مردم شریف تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات : رییس آموزش و پرورش منطقه کدکن گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بزرگترین پروژه های آموزشی و پرورشی قطب شهید برونسی در منطقه کدکن افتتاح شد.                   
 محمد رضا رحمتی پور افزود: این پروژه ها که به همت دکتر خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی و اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی و مشارکت خیرین با اعتبار بالغ بر بیست و یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید. این پروژه  شامل ساختمان 2طبقه دبیرستان شبانه روزی شهید میرزایی شهر کدکن، مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده کدکن ، مجتمع آموزشی و پرورشی شهید بهشتی روستای دافی مشتمل بر یک سالن ورزشی سه آموزشگاه است.
وی اضافه کرد: افتتاح این پروژه هاکه به مناسبت دهه مبارک فجر صورت پذیرفت، باعث شد تا گوشه ای از محرومیت این منطقه را بر طرف و دانش آموزان و اولیای آنان از این امکانات بهره مند شدند.



تاریخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباط مردمی دکتر خسروی نماینده مردم شریف تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات : طی مراسمی همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور دکتر خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان تربت حیدریه بهره برداری همزمان از 4 باب آموزشگاه : هنرستان دخترانه حجاب ، متوسطه اول علی تمدن ، دخترانه عفاف و مدرسه استثنایی صبای بایگ آغاز شد . این آموزشگاه ها با تعداد 40 کلاس مبلغ هفده میلیارد ریال هزینه در برداشته که از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی و مشارکت خیّر باقرزاده تأمین و پرداخت شده است   .

در حاشیه این مراسم اعلام گردید :

با عنایات پروردگار متعال و همت دکتر خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی  و آموزش و پرورش تربت حیدریه و اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی ومشارکت خیّرین محترم  طی 20 ماه در سال 91 و 92 هر 10 روز یک پروژه افتتاح ،‌ آغاز و یا جذب گردیده و علاوه بر آن با تملک و جلب مشارکت های مردمی بالغ بر 35 میلیارد تومان بر سرمایه های آموزش و پرورش تربت حیدریه افزوده شده است.

اسامی این پروژه ها به شرح ذیل می باشد :



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

دو پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت : پروژه درمانگاه شبانه روزی هلال احمر با زیربنای 300 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال، با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و نماینده وفرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.
محمدرضا پورعباسی گفت: مرمت و بازسازی ساختمان درمانگاه با اعتبار 300 میلیون ریال و تجهیزات پزشکی آن بالغ بر400 میلیون ریال از اعتبارات داخلی جمعیت هلال احمرهزینه شده است.
ظهر امروز درمانگاه و مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور نماینده این شهرستان در مجلس، مدیرعامل و برخی معاونان سازمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و فرمانداران شهرستان‌های تربت‌ حیدریه و زاوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

درمانگاه مذکور 300 متر زیربنا داشته و با 32 میلیون تومان اعتبار احداث شده و دارای بخشهای دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، واکسیناسیون حجاج و پزشک عمومی است.

مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه نیز با اعتبار 230 میلیون تومان با زیربنای 115 متر زیربنا احداث شده  و دارای کانون‌های مختلف اداری، سایت آموزش و مجتمع فرهنگی ورزشی است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مراسم افتتاح موسسه خیریه آوای فجر تربت حیدریه با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان رضوی ، نماینده شهرستان و فرمانداران شهرستان های تربت حیدریه،زاوه،رشتخوار،خواف و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی شب گذشته در تالار قصر نور برگزار شد.

خیر و رئیس هیئت مدیره این موسسه در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت اظهار داشت : موسسه خیریه آوای فجر با نام "خانه فرزندان طاهر" و با هدف کمک به اقشار محروم و همچنین سرپرستی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان راه اندازی شده است.
طاهر علی حسن زاده گفت : این موسسه خیریه با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از 15 دختر و پسر بی سرپرست و بد سرپرست در بازه سنی 3 تا 6 سال مراقبت می کند.
وی افزود: بالغ بر 70 خانوار تحت پوشش این موسسه قرار گرفتند و هر ماه برای این موسسه 350 میلیون ریال هزینه می شود.
رئیس هیئت مدیره این موسسه در پایان عنوان داشت: اصل و بنای موسسه های خیریه باقیات الصالحاتی است که امید می رود در دنیا و آخرت توشه ای گرانبها برای ما باشد و لیاقت آن را داشته باشیم.
موسسه خیریه آوای فجر که بنام "خانه فرزندان طاهر" بنا شده با 8 نفر هیئت امنا و 6 نفر هیئت مدیره و همچنین 15 پرسنل بصورت شبانه روزی کار مراقبت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و کمک به 70 خانوارتحت پوشش را بعهده دارد.
انتهای پیام/




تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

افتتاح ۲ بانده شدن راه روستايي با حضور مهندس میرشفیع ودکترخسروی و به همت يک خير

سه شنبه مصادف با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعد بازگشت از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری ، استانی و مسئولان محترم شهرستان مه ولات و اهالی فهیم دوغ آباد ، با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

سخنرانان و مهمانان ویژه ای این مراسم : جناب آقای مهندس میرشفیع معاون محترم وزیر راه و شهرسازی ، جناب آقای دکترابوالقاسم خسروی نماینده ی محترم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای دکتر اخوان عبدالهیان مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ،جناب آقای مهندس حمید گشایشی معاونت محترم عمران شهرداری مشهد ، جناب آقای مهندس محسن کوهی مدیرکل دفتر فنی استان خراسان رضوی ، فرماندار محترم شهرستان مه ولات جناب آقای حاجی عرب ، امام جمعه ی محترم شهرستان مه ولات حجت الاسلام میری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مه ولات  جناب آقای مهندس حسین شیرمحمدیان، بخشدار مرکزی مه ولات جناب آقای مهندس کاظم رجب زاده ، شهردار شهر فیض آباد جناب آقای پوریوسف ، بخشدار شادمهر جناب آقای بسک آبادی ، فرماندهان محترم سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و تمام مسئولان دیگر اداره های شهرستان و اعضای شوراهای دیگر روستاهای مه ولات حضور داشتند. جا دارد از دوغ آبادی هایی که به خاطر با شکوه تر شدن این مراسم از مسافت دور آمده بودند تشکر ویژه ای داشته باشیم. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مه ولات - تربت حیدریه -ایرنا -در یوم الله 22 بهمن، مردم غیور و ولایتمدار مه ولات با فریادهای ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ گزینه های روی میز خود را به یاوه گویان آمریکایی نشان دادند.

 به گزارش ایرنا ، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در فیض آباد، گفت: ملت سرافراز ایران در این روز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب عهد و میثاق خود را با امام راحل و شهدا مستحکم تر کرد.
ˈابوالقاسم خسرویˈ افزود: امروز همه آزادگان و عدالتخواهان دنیا چشم به ملت ایران دوخته اند و دیدند که این ملت بزرگ با حضور در مراسم سیاسی و عبادی یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
وی با اشاره به وضعیت ایران پیش از انقلاب، گفت: در دوره پهلوی ما ملتی گمنام بودیم که در دنیا هیچ قدرتی نداشتیم و مستشاران خارجی در کشور خودمان هیچ حقی برای ما قایل نبودند.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه های علمی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و غیره پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته ایم که قابل وصف نیست.
خسروی بیان کرد: ملت ایران باید خداوند منان را به خاطر همه نعماتی که عطا کرده از جمله آنها اسلام، انقلاب، امنیت، سرافرازی و سربلندی در دنیا را شکرگزار باشد.




تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه - نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت : 22بهمن روز ملی بیداری ، بصیرت ، آگاهی ، اقتدار و عزت ملت ایران و جهان اسلام است.

 ˈابوالقاسم خسرویˈ سه شنبه شب درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ، عزت و اقتدارمان را به رخ جهانیان خواهد کشید.
وی گفت : حضور گسترده همه آحاد ملت ، میثاقی دوباره با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا است.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می کند ملت ایران بعد از گذشت 35 سال از انقلاب با همان روحیه ایثار و فداکاری و ولایت مداری در مسیر اسلام و انقلاب حرکت می کند.
خسروی افزود : استکبار و ایادی آن همیشه سعی دارند ملت ایران را از ارزشهای انقلاب دورنگه دارند اما مردم ایران هر روز حساسیت های موجود را شناخته و بیشتر در صحنه ها حاضر می شوند.
وی بیان کرد: مردم مسلمان جهان، بخصوص جوانان غیرتمند ایرانی با الهام گیری از آموزه های انقلاب اسلامی در برابر تفکرات غرب ایستادگی کرده و راه اسلام ناب محمدی (ص) را ادامه می دهند.




تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

زاوه- تربت حیدریه - ایرنا - همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر 0 روستای بخش سلیمان شهرستان زاوه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 رییس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه روز دوشنبه درحاشیه بهره برداری از گاز روستای قلعه نو بخش سلیمان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه ها در روستاهای چخماق، کلاته نو، کلاته خان، قلعه آق حسن، فیروز آباد، محمد آباد، نصیر آباد، کاهیجه، ساق و قلعه نو صفی آباد بخش سلیمان به بهره برداری رسید.

ˈمحمد کاملˈ افزود: برای اجرای این پروژه ها حدود 49 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز خراسان رضوی هزینه شده است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از پنج هزار خانوار روستایی بخش سلیمان شهرستان زاوه تحت پوشش گاز رسانی قرار گرفتند.
رییس اداره گاز تربت حیدریه اظهار داشت: با گاز دار شدن 10 روستای بخش سلیمان تعداد روستاهای بهره مند از گاز در شهرستان زاوه به 25 روستا رسید.
در مراسم بهره برداری از گاز 10 روستای بخش سلیمان فرماندار، امام جمعه و جمعی از مردم و مسوولان شهرستان زاوه حضور داشتند.




تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه - ایرنا - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر 11 روستای بخش جلگه رخ تربت حیدریه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 رییس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه روز شنبه درحاشیه بهره برداری از گاز سلطان آباد بخش جلگه رج در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه ها در روستاهای سرهنگ، شیر آباد، پیش خور، عسگرد، علاقه، آبرود، فخر آباد، فتح آباد، احمد آباد، نظامیه و سلطان آباد بخش جلگه رخ به بهره برداری رسید.
ˈمحمد کاملˈ افزود: برای اجرای این طرح ها حدود 41 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز خراسان رضوی هزینه شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از دو هزار خانوار روستایی بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه تحت پوشش گاز رسانی قرار گرفتند.
رییس اداره گاز تربت حیدریه اظهار داشت: با بهره برداری از طرح گاز رسانی به روستاهای جلگه رخ این شهرستان شهرک صنعتی این بخش تحت پوشش گاز رسانی قرارگرفت.
کامل افزود: با گاز دار شدن 11 روستا در بخش جلگه رخ تعداد روستاهای بهره مند از گاز در این بخش به 24 روستا می رسد.
وی ادامه داد: در بخش بایگ پنج روستا و بخش مرکزی تربت حیدریه 43 روستا از نعمت گاز برخوردارند.
وی بیان کرد: در بخش کدکن تربت حیدریه 10 روستا در حال اجرای عملیات گاز رسانی می باشد که تاکنون بیش از 90 درصد رشد فیزیکی داشته است.




تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه ـ ایرنا ـ بخشدار مرکزی تربت حیدریه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 42 پروژه عمرانی این بخش در آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 ˈعلی لاریˈ روز یکشنبه در حاشیه این افتتاحیه ها در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع 388 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: این پروژه ها شامل برق رسانی، فضا های آموزشی و همچنین افتتاح و کلنگ زنی سه ساختمان دهیاری، کلنگ زنی ساختمان منطقه شرکت نفت و غیره است.

بخشدار بخش مرکزی تربت حیدریه اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و مذهبی، محفل انس با قرآن و اجرای برنامه های فرهنگی در مسجد جامع و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه های این بخش در دهه فجر امسال بود.

لاری افزود: مردم ما برای پیروزی انقلاب اسلامی ، حفظ و تداوم آن تمام هستی خود را گذاشتند و به همین علت هر خدمتی که به این مردم ارایه شود ، ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه رفع محرومیت از چهره جامعه یکی از تکالیف کارگزاران نظام است، افزود: خادمان نظام اسلامی در این زمینه رسالت سنگینی به دوش دارند.




تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

زاوه- تربت حیدریه - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح آبرسانی در مناطق روستایی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش ایرنا، فرماندار زاوه روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از این طرحها گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای سعد آباد و علی آباد این شهرستان از نیازهای اساسی این دو روستاها بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

ˈمهدی محمودیˈ افزود: پروژه آبرسانی به این روستاها با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و 200 میلیون ریال از دو سال گذشته آغاز شده که به برکت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: با افتتاح این دو پروژه آبی 560 خانوار با جمعیت 1900 نفر از دو روستای سعد آباد و علی آباد شهرستان زاوه از آب شرب سالم بهره مند شدند.

فرماندار زاوه گفت: همچنین طرح سیستم آبیاری تحت فشار و استخر ذخیره آب روستای گوجی و ساختمان دهیاری و روستایی قلعه نو و ساختمان پایگاه بسیج روستای صبی در شهرستان زاوه از دیگر پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.




تاریخ: سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

مه ولات، تربت حیدریه - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مه ولات گفت: در سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، پنج پروژه کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 ˈحسین محمدیˈ روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه های افتتاح شده دربخش کشاورزی شهرستان مه ولات شامل یک استخر پرورش ماهی، دو طرح آبیاری تحت فشار، یک واحد مرغداری و یک استخر ذخیره آب است.

وی گفت: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 626 میلیون ریال صرف اجرای این پروژه ها دربخش کشاورزی مه ولات شده که دو میلیارد و 608 میلیون ریال از آن را شورای عالی آب تامین کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات اظهار داشت: استخر پرورش ماهی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید که 230 میلیون ریال آن از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی و دامپروری بانک سپه تامین شده است.


وی خاطر نشان کرد: در این واحد سالانه 120 تن گوشت سفید و 100 تن کود حیوانی تولید می شود که پنج نفر بطور مستقیم مشغول به فعالیت هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تذکر خسروی نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه به رییس‌جمهور درباره علت اینکه چرا سبد کالا به قشرهای بسیار نیازمند به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح تعلق نگرفته است، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه چرا تنها مجتمع فرهنگی شهرستان تربت حیدریه پس از هشت سال با هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی هنوز تکمیل و تجهیز نشده است.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی




تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی سهل آبادی‌:
 
نخهای وارداتی بی کیفیت تیشه به ریشه صنعت فرش می زند
 
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه گمرک در خصوص جلوگیری از واردات بی رویه ابریشم نظارت لازم را ندارد، گفت: واردات بی رویه نخهای بی کیفیت علاوه بر تعطیلی کارگاه های نخ کشی و بیکاری هزاران نفر، تیشه به ریشه صنعت فرش می زند.
نخهای وارداتی بی کیفیت تیشه به ریشه صنعت فرش می زند

ابولقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه به علت بی تدبیری دولت در خصوص صنعت ابریشم  تاکنون برای پیشگیری از واردات غیرضروری نخ اقدامی صورت نگرفته است، افزود: در شهرستان تربیت حیدریه  2 هزار کارگاه با اشتغالزایی 7 هزار نفر ، 75 درصد پیله های خریداری شده  را به نخ ابریشم تبدیل می کردند که متاسفانه طی 5 سال گذشته و به علت بی تدبیری مسئولان  اکثر این واحدهای اقتصادی تعطیل شده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
از «کتک خوردن با شیلنگ در مدارس قبل از انقلاب» تا «اخراج دختران محجبه از مدرسه»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: راهنمای آموزشی پس از ورود به مدرسه در آن هوای سرد تمام دانش‌آموزان را به صف کرد و بدون هیچ دلیلی همه را با شیلنگ کتک زد به طوری که از شدت سرما این شیلنگ تکه تکه ‌شد.

خبرگزاری فارس: از «کتک خوردن با شیلنگ در مدارس قبل از انقلاب» تا «اخراج دختران محجبه از مدرسه»
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی‌سهل‌‌آبادی نماینده مردم زاوه و تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص خاطرات دانش‌‌آموزی در دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: انقلاب در شهرستان تربت حیدریه 43 روز قبل از 22بهمن یعنی 9 دی ماه 1357 به پیروزی رسید؛ در واقع در این روز مردم این شهرستان با تقدیم 10 شهید مجسمه شاه را به پایین کشیدند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مدیر راه و شهرسازی:

مسیر کدکن - رباط سنگ از سرفصل اعتبارات ملی برخوردار شد

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: مسیر کدکن - رباط سنگ این شهرستان از سر فصل اعتبارات ملی برخوردار شد.

 ˈایمان مقیدˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این مسیر از پروژه های حادثه خیز تربت حیدریه بود که با پیگیری نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و اطلاع رسانی خوب ماه گذشته ایرنا تربت حیدریه، از سرفصل اعتبارات ملی برخوردار شد.

وی گفت: امسال از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان اولین سال، پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد که در راستای جذب پیمانکار از ابتدای سال جاری و با مساعد شدن هوا بهسازی این محور آغاز می شود.

مدیر راه و شهرسازی تربت حیدریه اظهار داشت: طول مسیر ارتباطی رباط سنگ به کدکن 30 کیلومتر است که 70 درصد آن به بهره برداری رسیده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور با شکوه ملت غیور ایران اسلامی حماسه سیاسی تحقق یافت اکنون نوبت مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی است که جهت خدمت به مردم، رفع مشکلات اقتصادی، درمان تورم و بیکاری، احیاء فرهنگ تمدن اسلامی تلاش خستگی ناپذیر داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه خراسان رضوی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و دبیر مجمع نمایندگان استان در یادداشتی نوشت؛  در سی و پنجمین سالگرد پیروزی عزت‌بخش و شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه چهارم حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت و در بهار پیروزی. سلام بر شهیدان و امام شهیدان و همه فجرآفرینان که به برکت ایمان، مجاهدت و صبر و بصیرت آن این نهضت الهی ماندگار شد.

عوامل پیروزی انقلاب اسلامی قیام لله، ایمان راسخ به اسلام و وحدت بر اصول بر ارزش های الهی و اندیشه ولایت فقیه و جهاد و ایثار و فداکاری و صبر و بصیرت بود.

اکنون نظام اسلامی حاصل مجاهدت همه انبیاء و اولیاء الهی و صدیقین و شهدا در اختیار ماست برای تحقق وعده الهی و ظهور منجی عالم بشریت پیوسته باید در مسیر ایمان، ولایت، وحدت و بصیرت با روحیه جهاد و شهادت طلبی حرکت کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی، نماینده تربت حیدریه به وزیر جهاد کشاورزی: واردات بی‌رویه و عدم نظارت که باعث ایجاد مشکلات زیادی در صنعت ابریشم کشور شده است




تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی‌سهل‌‌آبادی:
 
دولت و وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را دریابند
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری مشکلات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاهی که وظیفه خطیر تربیت معلم را در جامعه بر عهده دارد با بی‌توجهی مسئولان در فشارهای متعدد مالی و کمبود بودجه‌ای محصور شده است.

دولت و وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را دریابند

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح مشکلات دانشگاه فرهنگیان٬ گفت: مشکلات متعدد مالی این دانشگاه در سال گذشته و همچنین کاهش اعتبارات آن در بودجه 93 مواردی است که با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده است.

 

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب بالای دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نیازمند اعتبارات کارآمد برای ارایه خدمات است٬ افزود: این دانشگاه با وجود آنکه نیروی فرهنگی کشور را تربیت می‌کند اما متاسفانه از بی‌مهری مسئولان در تخصیص اعتبارات در رنج است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی سهل آبادی در گفتگو با خانه ملت تاکید کرد: انتقاد از وجود 150 هزار کلاس درس فاقد تجهیزات گرمایشی/ تکرار حادثه شین آباد قابل پیش بینی است

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از وجود مدارس تخریبی و فاقد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استاندارد در کشور گفت: تمام اعتبارات پیش بینی شده برای وزارت آموزش و پرورش در بودجه 93 تنها کفاف حقوق فرهنگیان را می‌دهد. 

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با بیان اینکه در حال حاضر 150 هزار کلاس درس فاقد تجهیزات سرمایشی و گرمایشی استاندارد در کشور وجود دارد٬ گفت: متاسفانه وجود مدارس تخریبی و فاقد سیستم‌های گرمایشی استاندارد این روزها بیش از حوادث جاده‌ای در کمین جان افراد هستند. انتقاد از وجود 150 هزار کلاس درس فاقد تجهیزات گرمایشی/ تکرار حادثه شین آباد قابل پیش بینی است

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در حدود 50 هزار ساختمانی که بهره برداری آموزشی از آن‌ها نمی‌شود اما به صورت اداری و  آزمایشگاهی مورد استفاده دانش‌آموزان و معلمان آن‌ها قرار می‌گیرند نیز از امکانات گرمایشی استاندارد برخوردار نیستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه تجهیز مدارس به تجهیزات گرمایشی و سرمایشی استاندارد اعتباری در حدود 10 هزار میلیارد تومان می‌خواهد٬ تصریح کرد: متاسفانه نبود اعتبارات کافی و همچنین کسری بودجه در سال 93 امکان تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد را غیرممکن کرده که این فاجعه است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکترخسروی گفت : متاسفانه برای انتخاب استاندار خراسان رضوی ت  صمیماتی متناقض از طریق مسئولان دولتی و وزارت کشور گرفته و در فضای رسانه‌ای اعلام می‌شود. 

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: متاسفانه برای انتخاب استاندار خراسان رضوی تصمیماتی متناقض از طریق مسئولان دولتی و وزارت کشور گرفته و در فضای رسانه‌ای اعلام می‌شود. 

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور بوده و با توجه به اینکه پایتخت معنوی ایران در این استان قرار دارد, انتظار مجمع نمایندگان از وزارت کشور برای روشن کردن این موضوع بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: چندین مرتبه وزیر کشور مصاحبه‌هایی در ارتباط با تثبیت استاندار فعلی خراسان رضوی داشتند و پس از آن در چند روز گذشته از استاندار سابق کرمان به عنوان گزینه اصلی استانداری خراسان رضوی سخن گفتند که هیچکدام از این موارد محقق نشد.

خسروی تصریح کرد: هم‌اکنون که وضعیت استان‌های کشور در ارتباط با استاندار مشخص شده, مناسب نیست که دولت هنوز در انتخاب و معرفی استاندار استان پهناور و مهم خراسان رضوی با تعلل برخورد می‌کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی مطرح کرد:

همکاری و هماهنگی قوای سه گانه کشور ضامن ریشه کنی مفاسد اقتصادی

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس ، در یادداشتی رونده‌های مربوط به جزایری، فساد کرسنت، خرید وفروش سئوالات کنکور، سلطان شکر و فولاد، زمین خواری کلان، فساد 3 هزار میلیاردی و در نهایت بابک زنجانی را ریشه در بی‌توجهی به فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم  تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، درمجلس شورای اسلامی  در یادداشتی رونده‌های مربوط به جزایری، فساد کرسنت، خرید وفروش سئوالات کنکور، سلطان شکر و فولاد، زمین خواری کلان، فساد 3 هزار میلیاردی و در نهایت بابک زنجانی را  ریشه در بی‌توجهی به فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست.

متن کامل این یادداشت در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

150هزار کلاس درس استاندارد نیست/8 درصد دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از استاندارد نبودن وسایل سرمایشی و گرمایشی 150 هزار کلاس درس در کشور خبر داد و گفت: سال آینده اعتبارات مناسبی برای استانداردسازی کلاس های درس تخصیص می یابد.

 

 ابوالقاسم خسروی سهل آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه تاکنون نگاه مناسبی به مدارس غیر انتفاعی نداشته ایم، افزود:تاکنون تنها توانسته ایم هشت درصد دانش آموزان را در این مدارس جذب کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم افراد بیشتری را جذب کنیم قادر خواهیم بود با رونق بخشیدن به مدارس غیر انتفاعی بسیاری از مشکلات اعتباری آموزش و پرورش را حل کنیم.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه و لات و زاوه در مجلس یادآورشد: مشکل دیگر در رابطه با استاندارد نبودن وسایل سرمایشی و گرمایشی 150 هزار کلاس درس است که البته در این رابطه با اعتبارات مناسبی که سال آینده برای استانداردسازی کلاس های درس تخصیص می یابد، امیدواریم که دیگر شاهد حوادث دلخراش و آتش سوزی در مدارس نباشیم.

خسروی سهل آبادی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اقدامات موثری در این زمینه صورت داد به گونه ای که برای اولین بار ردیف مستقل سرانه با اعتبار 70 میلیارد تومان به مدارس اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: امسال نیز پیشنهاداتی در خصوص تامین اعتبارات سرمایشی و گرمایشی و هزینه گاز مصرفی در مدارس به کمیسیون تلفیق ارایه شده که در صورت به نتیجه رسیدن، سال آینده بسیاری از مشکلات مدارس برطرف خواهد شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 5 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 109795
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت