پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با کلیات طرح حمایت از شرکت‌های دانش بنیان موافقت کردند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با «نسیم» گفت: سازمان فنی حرفه‌ای برنامه‌هایی در مسیر اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی در اختیار دارد که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با «نسیم» در تشریح جزییات آخرین جلسه  کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: "پرند" رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور که برای ارایه گزارش عملکرد امروز مهمان کمیسیون بودند و در جمع اعضا گزارشی را پیرامون روند اقدامات سازمان فنی و حرفه‌ای را ارائه کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در خانه ملت تصریح کرد: وضعیت اشتغال و کارآفرینی موضوع گسترده‌ای است و سازمان فنی حرفه‌ای کشور برنامه‌هایی در مسیر اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی در اختیار دارد که باید مورد توجه مسئولان نظام و کشور قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون در این  جلسه مقرر کردند تا رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات به رئیس مجلس پیشنهاد کند تا گزارش کامل و مبسوط مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای در صحن علنی نیز برای تمام  نمایندگان ارائه شود.

وی در خاتمه بیان کرد: اعضای کمیسیون آمورزش و تحقیقات مجلس کلیات طرح حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری را تصویب کردند و برای به قانون درآمدن و اجرایی شدن این طرح باید  در صحن علنی به تصویب نمایندگان نیز برسد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی در ملاقات با وزیر کشور بار دیگر بر اجرایی شدن مصوبه ی تبدیل وضعیت روستاهای ساق، قلعه آقا حسن، چخماق و صفی آباد و مرغزار، کاریزک ناگهانی، نسر، عبدل آباد، مهنه، دوغ آباد به شهر تاکید کرد

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  در ديداربا دکتر رحمانی فضلی همچنین  برخي ازمسايل مهم حوزه انتخابيه راكتبا ارايه و بر لزوم اجرايي شدن انها تاكيد نمود

دکتر خسروي در حاشيه ضيافت افطاری  وزير كشور باايشان ديدار وگفتگوكرد

در این دیدار که در ساختمان  وزارت كشور برگزار شد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ی  بر لزوم اجرايي شدن این موضوع ها تاكيد کردند:

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/rr.jpg

 

  1. طرح تقسیم استان خراسان مرکزی با مرکزیت تربت حیدریه با توجه به اینکه تربت حیدریه در مرکز 12 شهرستان و یک میلیون جمعیت ، شاه راه اتصال شمال به جنوب کشور، قطب اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و کشاورزی کشور ، 15 هزار دانشجو ، 7 مرکز دانشگاهی ، هزار شهید، هزار امید و هزار تلاش. ..است
  2.  ضرورت ارتقاء روستاهای ساق، قلعه آقا حسن، چخماق و صفی آباد و مرغزار، کاریزک ناگهانی، نسر، عبدل آباد، مهنه، دوغ آباد به شهر با توجه به نظر کارشناسان و تایید استانداری و بر طبق قانون روستاهای بالای 4500 نفر جمعیت باید به شهر ارتقا یابند که این روستاها بعضا حتی بیش از 7 هزار نفر جمعیت نیز دارند
  3. احداث پروژه ایستگاه بازرسی کامه بعنوان مهمترین ایستگاه بازرسی جنوبی کشور
  4. طرح جامع شهر تربت حیدریه، کمک به شهرداری ها، مشکلات ستاد بحران درشهرستان، ضرورت رفع مشکلات خشک سالیها در خصوص کشاورزان و دامداران

در پایان این دیدار دکتر رحمانی فضلی برای بررسی و اجرایی شدن مسائل مطرح شده در این نامه دستورات لازم را صادر کردند .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش خبرگزاری تسنیم: در جلسه روز یکشنبه 29تیر 93 کمیسیون ناظران شورای‌ عالی عتف و شورای‌ عالی گزینش آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات انتخاب شدند

در این جلسه انتخاب 4 نفر از اعضای کمیسیون به عنوان ناظران شورای‌ عالی عتف و 2 نفر از اعضا به عنوان ناظران شورای‌ عالی گزینش آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون قرار داشت  . که  بر این اساس علی‌اصغر زارعی، رضا صابری، قاسم احمدی لاشکی و اسفندیار اختیاری به عنوان ناظران شورای‌ عالی عتف و ابوالقاسم خسروی سهل آبادی و فرهاد بشیری به عنوان ناظران شورای‌ عالی گزینش آموزش و پرورش به صحن مجلس معرفی می‌شوند.

در این جلسه همچنین رئیس سازمان بازنشستگی نیز جهت بررسی موضوع بازنشستگی اعضای هیئت علمی قبل از 1384 به کمیسیون دعوت شده بود که گزارش خود را ارائه کرد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون عزل و نصب‌ها در وزارت علوم تنش‌زا بوده است، گفت: وزیر علوم تغییر شیوه دهد تا دولت و شورای انقلاب فرهنگی با وی همکاری کنند.

به گزارش فارس، ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در مشهد در ارتباط با استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند روز گذشته در بیانات صریح و روشن خویش در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کردند که بنده با همه توان از دولت و اقدامات مثبت آن حمایت می‌کنم، همان‌گونه که از دولت‌های گذشته نیز حمایت کردم.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/logo1.png

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نباید بگذاریم با شعار اعتدال تفکرات افراطی و تند حاکم شوند و قشری که در بیشترین مواقع خطر از دولت‌ها حمایت واقعی می‌کنند، حذف شوند؛ افزود: مقام معظم رهبری در دیدار مذکور نیز یادآوری کردند که من می‌بینم که با شعار اعتدال برخی نیروهای مؤمن و انقلابی حذف می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم مدیرانی که سرمایه‌های انسانی کشور هستند، با حب‌ و بغض‌های سیاسی حذف شوند؛ گفت: رهبر معظم انقلاب در ادامه این دیدار فرمودند ما وظیفه داریم در چارچوب و اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کنیم.
*
توجه به اصول انقلاب منجر به نداشتن حاشیه‌های موهوم می‌شود



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

کارگزاران نظام اسلامی باید با بصیرت، وحدت، مدیریت جهادی و عزم ملی مانع ایجاد رخنه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شوند

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولین و كارگزاران نظام اسلامي بايد با بصيرت و وحدت و مديريت جهادي و عزم ملي مانع ايجاد رخنه هاي اقتصادي، فرهنگي و امنيتي شوند، در اين عرصه حساس رسالت خواص بسيار عظيم است.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  باور کنیم که دشمن از دشمنی خود با ما دست بر نخواهد داشت، از بدو پیروزی انقلاب تا امروز در رفتار استکبار جهانی یک روز خیر خواهی برای ملت ایران در کارنامه سیاه سردمداران آمریکا وجود نداردhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/2721125-3933626111.jpg.

وی افزود: نقشه جدید طراحان زر و زور و تزویر حاکم بر دنیا پس از تحریم های ضد انسانی تهدید، تطمیع و سرانجام به اشتباه انداختن دستگاه محاسباتی ماست.

وی بیان کرد: امروز که ما بعنوان وارثان حکومت صالحان و انبیاء و شهدا در نبرد با جبهه شیطانی و استکباری به دنبال تحقق آرمانهای بزرگ پیامبران و اولیاء الهی هستیم باید با تمسک به ولایت اهل بیت (ع) و تقوی و بصیرت از دامهای تهدید و تطمیع و اغوای شیاطین جن و انس در امان باشیم.

این نماینده مجلس ابراز داشت: مسأله حرکت علمی کشور و تلاش دانشمندان و دانشجویان عزیز که با شتاب زیادی طی مسیر می کند آینده ملت و جامعه و اقتدار نظام اسلامی را تضمین می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

سردرگمی مربیان پیش دبستانی در اجرای قانون/ استقبال نمایندگان مجلس از برنامه‌های سازمان فنی وحرفه‌ای کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بلاتکلیفی مربیان پیش دبستانی در برگزاری آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش عرش نیوز ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص گزارشی که سازمان فنی و حرفه‌ای درجلسه‌ی اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه نموده گفت: درجلسه‌ اخیر کمیسیون رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای گزارشی از تلاش‌ها و برنامه‌های این سازمان ارائه نمود و بر این اساس معتقد بود که آموزشهای فنی و حرفه ای در اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری نسل جوان تاثیر بسزایی دارد. 

وی از استقبال نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از ارائه این گزارش سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت و افزود: در جلسه‌ی اخیر کمیسیون به سازمان فنی و حرفه‌ای با فراهم شدن زمینه‌ای مناسب گزارشی مفصل و کاملتر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کنند و همچنین از طریق صدا و سیما اقدامات موثر و کارآمد این سازمان به مردم انتقال داده شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش سیمای مه ولات؛ دکتر ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی گفت : توطئه غرب برای تسلط بر خاورمیانه و کنترل بیداری اسلامی این بار از آستین داعش است

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در ادامه افزود : آمریکا و غرب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دچار چالش هاي بزرگ شده است و هر روز شعارهاي عوام فريبانه و دروغ، اين مدعيان حمايت از دمكراسي و حقوق بشر براي جهانيان آشكار تر مي شود  .


غربی ها برای مقابله با تمدن بزرگ اسلامی که بعد از قیام امام در سال 57 رنگ و بوی بین المللی و جهانی بخود گرفت سعی کردند به انحا مختلف مانع انفجار نور انقلاب اسلامي شوند و با توطئه هاي مختلف از ترور شخصيت هاي نظام اسلامي، تحميل جنگ، محاصره اقتصادي و نقشه هاي شيطاني ديگر...


ولی از آنجا که خداوند در قرآن وعده داده که یاری دهندگان دینش را یاری می کند(ولینصرن الله من ینصره) و به مجاهدان راهش قول نصرت داده(من جاهد فینا لنهدینهم سبلنا) آمریکا و غرب و صهیونیسم بین الملل تاکنون نتوانسته اند مانع گسترش آرمانهاي انقلاب بزرگ اسلامی که زمينه سار ظهور مجدد تمدن عظیم اسلام است ،باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات وزاوه در نطق میان دستور یکشنبه 22 تیرماه با  تذکر به رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر متوقف ماندن قانون تقسیمات کشوری گفت: طبق قانون روستاهای بالای 4500 نفر جمعیت باید به شهر ارتقا یابند در حالی که بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب  که بعضا حتی بیش از 7 هزار نفر جمعیت نیز دارند از ارتقا به شهر بازمانده‌اندhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/2721125-3933626111.jpg.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: براساس قانون تقسیمات کشوری باید روستاهای چخماق، ساق، قلعه آقا حسن، صفی آباد ، عبدل آباد ، نصر، کاریزک ناگهانی ،مرغ زار،مهنه و دیگر روستاهای بالای 4500 نفر جمعیت  حوزه انتخابیه ام به شهر ارتقاء یابند که این مهم تا بحال  انجام نشده است./



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت؛
 
تصویب کلیات طرح حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/استماع گزارش عملکرد سازمان فنی‌و حرفه‌ای کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون متبوعش برای ارایه گزارش عملکرد خبر داد و گفت: کلیات طرح حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری تصویب شد.

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح جزئیات جلسه امروز یک‌شنبه(22 تیرماه)‌ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای ارایه گزارش عملکرد امروز مهمان این کمیسیون بود.تصویب کلیات طرح حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/استماع گزارش عملکرد سازمان فنی‌و حرفه‌ای کشور

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای با حضور در جمع اعضا کمیسیون آموزش مجلس پیرامون روند حرکت این سازمان گزارش‌هایی را ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه وضعیت اشتغال و کارآفرینی موضوع گسترده‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد رئیس کمیسیون به رئیس مجلس پیشنهاد کند که گزارش مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای در صحن علنی نیز برای تمام نمایندگان ارائه شود.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای برنامه‌هایی در راستای اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: طرح حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری نیز بررسی و کلیات آن به تصویب رسید./



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری چاه‌های تربت تنش‌های کم آبی تابستان امسال در منطقه به حداقل می‌رسد و برهمین اساس به نیازهای اساسی این منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز رسیدگی می‌شود.http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/139206121231336251093183.jpg

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، محمود امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و مداوم نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه ومه ولات درمجلس شورای اسلامی ونیز فتحی نیا معاونت استاندار و فرماندار تربت حیدریه تملک تعدادی چاه در منطقه شرق تربت حیدریه انجام و راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای تربت حیدریه گفت: چاه شماره سه گوجی شامل 2200 متر خط انتقال آب، 1000 مترخط انتقال برق و چهار باب حوضچه و اتاقک به بهره برداری می‌رسد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی در نطق میان‌دستور:

جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه به حمایت از دولت برمی‌خیزند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به هشدار رهبری نسبت به کنار نهادن نیروهای مؤمن تحت شعار اعتدال گفت: جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه سینه سپر می‌کنند و به حمایت از دولت برمی‌خیزند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی گفت: مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب هستند و بازخوانی رهنمودهای این علمدار بصیرت یک ضرورت است

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/269637_5292.jpg

وی تصریح کرد: اوضاع نشان می‌دهد در مقطعی حساس و پیچ تاریخی قرار داریم در نتیجه باید قوی باشیم و عناصر قدرت اعم از روحیه، امید، کار و تلاش، شناخت رخنه‌های امنیتی و فرهنگی را بشناسیم.

خسروی‌سهل‌آبادی با تأکید بر وظیفه مسئولان جهت ممانعت از رخنه‌های فرهنگی با توسل به مدیریت جهادی و بصیرت گفت: دشمن از دشمنی دست برنمی‌دارد و حتی یک روز را در کارنامه استکبار مبتنی بر خیرخواهی برای نظام اسلامی نمی‌دانیم..



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی سهل آبادی در نطق میان دستور:

 

دانشگاه نباید محل جولان گروه های افراطی سیاسی باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای ایجاد آرامش در فضای علمی کشور باید دانشگاه ها و آموزش و پرورش از جولان افراطی گروه های سیاسی در امان باشند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) در نطق میان دستور خود گفت: کارگزاران و مسئولان نظام مخاطب فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بودند، بازخوانی رهنمودهای حکیمانه علمدار معرفت و بصیرت ضرورت عقلی، شرعی و حیاتی است با نگاه همراه با بصیرت به اوضاع زمان و جهان متوجه می شویم که در مقطع حساس تاریخی قرار گرفته ایم.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/49243_thum4.jpg

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مقطع حساس تاریخی باید قوی بود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید عناصر قدرت را شناخت که عناصر قدرت عبارت است از روحیه امید، کار، تلاش و شناخت رخنه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی که البته باید این رخنه ها پس از شناسایی دقیق بسته شوند.

خسروی سهل آبادی تصریح کرد: مسئولین نظام باید با بصیرت، معرفت و مدیریت جهادی مانع رخنه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شوند و رسالت خواص در انجام این مهم بسیار عظیم است.

وی گفت: دشمن از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت و از اول انقلاب اسلامی در رفتارهای استکبار جهانی و آمریکایی ها خیرخواهی برای انقلاب اسلامی وجود نداشته است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری در تربت حیدریه راه‌اندازی می‌شود اظهار کرد: یکی از اقدامات دیگر در این حوزه مربوط به پارک علم و فناوری شهرستان است که شعبه اصلی آن در مشهد فعال است و اعتبارات آن نیز قرار است از طرف وزارت علوم تامین شود، البته هنوز مشخص نیست این پروژه چه میزان اعتبار لازم دارد اما آنچه قطعی است این است که این پروژه تا پایان امسال در شهرستان تربت حیدریه راه اندازی می‌شود و یکی از مهمترین برکات راه اندازی این مجموعه این است که امکان کاربردی شدن تحقیقات فراهم می‌شود.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1392092716535126217624632.jpg

نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه  تاکید کرد: همچنین پژوهشکده زعفران در شهرستان فعال شده است و برای آن نیز 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، این پژوهشکده ابتدا تحت نظر دانشگاه فردوسی مشهد بود اما از زمانی که تحت نظر دانشگاه شهرستان قرار گرفت دامنه فعالیت آن افزایش پیدا کرده است و امسال نیز دارای ردیف اعتباری خاصی است و دارای هیئت علمی نیز شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی سالن سینمایی در این شهرستان پس از ۱۵ سال خبر داد.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در حوزه شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه پروژه‌های مختلفی از دولت قبل تاکنون پیگیری شده است که یکی از مهمترین محورهای آن ارتقای دانشگاه‌های شهرستان بوده است و خوشبختانه در تمامی این حوزه‌ها تاکنون توفیقات بسیار مناسبی به دست آمده است که حاصل همکاری مناسب دولت قبل و فعلی بوده است.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1392092716535126217624632.jpg

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شهرستان یکی از مهمترین تحولاتی بوده است که در این حوزه شکل گرفته است، این مکان ابتدا یک دانشکده بود که با پیگیری دوستان به دانشگاه تبدیل شد و زمینه ساز برکات بسیار مناسبی برای شهرستان بوده است.

خسروی تاکید کرد: این ارتقا هم در بحث هیئت علمی رخ داد و هم در بحث گسترش تعداد اعضای هیئت علمی، به نحوی که 9 رشته مرتبط با علوم پزشکی با امکانات و تجهیزات کافی به این دانشگاه اضافه شد و تعداد 40 پزشک متخصص نیز جذب دانشگاه و 156 دانشجو نیز از سراسر کشور به این دانشگاه ورود پیدا کردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

روکش آسفالت محور دولت اباد- باخرز به طول 3 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارس دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه :روکش آسفالت محور دولت اباد- باخرز به طول 3  کیلومتر از کیلومتر 20 تا کیلومتر 23 حدفاصل روستای قلعه نو صفی اباد با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرا شد.

توسلیان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زاوه با اعلام این خبر گفت : جهت اجرای روکش آسفالت باتوجه به ناهمواری و ترک های زیاد سطح آسفالت موجود ابتدا توسط دستگاه گریدر با استفاده از ماسه آسفالت سطح جاده رگلاژ و ترک های جاده گرفته شد سپس روکش اسفالت اصلی، که از نوع آسفالت سرد کارخانه ای می باشد به عرض 7 متر و ضخامت 3 سانتیمتر با استفاده از دستگاه فینیشر پخش  و با غلطک کوبیده شد.

  لازم به ذکر است در پایان  جلسه ی ابتدای سال دکتر خسروی نماینده تربت حیدریه ، مه ولات وزاوه با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی مبلغ 15 میلیارد ریال برای تکمیل راه استراتژیک زاوه به سمت باخرز اختصاص یافت



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از راه‌اندازی مرکز رشد در دانشگاه صنعتی تربت حیدریه خبر داد.

دکتر حسن علم‌الهدایی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با اعلام این خبر افزود: این مرکز در حال حاضر راه‌اندازی شده و تنها منتظر مجوزهای وزارت علوم است.

وی ادامه داد: این مرکز رشد به درخواست خود دانشگاه صنعتی تربت حیدریه راه‌اندازی شده و هم‌اکنون به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تصریح کرد: با این حال، هنوز منتظر موافقت‌های اصولی برای آغاز بکار رسمی این مرکز هستیم؛ مرکز رشد تربت حیدریه از اوایل مرداد ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است :شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1393 دکتر کریمیان اقبال نماینده وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مدیر کل دفتربرنامه ریزی امور فناوری و دکتر خسروی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه از پژوهشکده زعفران تربت حیدریه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر کریمیان  در جریان فعالیت ها و تاسیس مرکز رشد شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه بازدید ضرورت توجه به مراکز رشد و تاثیر این مراکز بر رشد علمی و پژوهشی منطقه را مورد تاکید قرار داد و از تلاش هاو مدیریت جهادی مسئولین شهرستان در  فعالیت پژوهشکده زعفران و مرکز رشد تقدیر کرد .a



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تذکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ابلاغ نشدن دستورالعمل پرداخت حقوق بازنشستگان

دکتر خسروی نماینده تربت‌حیدریه، مه ولت و زاوه به همراه 32 نماینده دیگر  به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص تسریع در ابلاغ دستورالعمل بند تبصره 15 قانون بودجه سال 1393 کل کشور تذکر دادند.

33 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستند هرچه سریعتر دستورالعمل تبصره 15 قانون بودجه سال 1393 درباره صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی را ابلاغ کند.

http://khosravisahlabadi.ir/include/image.php?w=150&h=100&url=http://khosravisahlabadi.ir/upload/deteail_1831.jpg

در تبصره 15 قانون بودجه 1393 صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مکلف شده اند از محل تمام اعتبارات و منابع داخلی خود و سایر منابع حاصل از سرمایه گذاری ها برای پرداخت حقوق جاری سالانه بازنشستگان، موظفین و مستمری بگیران استفاده کنند.

نمایندگانی که این تذکر کتبی را در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس به وزیر کار مطرح کردند، از علی ربیعی خواسته اند تا دستورالعمل مربوط به این تبصره را هرچه سریعتر ابلاغ کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ، در خصوص موضوع بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد، رئیس این دانشگاه به کمیسیون آموزش دعوت شد و توانست با توضیحاتی که ارائه می‌کند مجلس را قانع کند.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی اظهار داشت: آقای میرزاده در توضیحات خود عنوان کرده‌ که هدف ما جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر نبوده است، بلکه ما معتقد هستیم که با روش‌های فرهنگی باید با بی‌حجابی در دانشگاه مقابله شودhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/269637_5292.jpg.

خسروی اضافه کرد: رئیس دانشگاه آزاد تأکید کرده‌ که بحث حجاب در دانشگاه باید با روش‌های موثر صورت گیرد، و تذکرات افراد نگهبان به دانشجویان به علت عدم آگاهی و اینکه نگهبانان آموزش‌های لازم را ندیده‌اند اثرات سوء به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: استناد آقای میرزاده بهبود وضع حجاب و عفاف در دانشگاه بوده است و ایشان قصد جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه را نداشته‌است..



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی  با میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی موافقت قطعی با سه رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه اخذ شد

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر ابوالقاسم خسروی ، نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات وزاوه با اعلام این خبر گفت : به فضل پروردگار حکیم و عنايات اهل بیت علیهم السلام و در سایه وحدت و مجاهدت موافقت قطعی با سه رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه اخذ شدhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/IMG_4505-300x225.jpg

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : در سال 92  رشته های  مهندسی عمران سازه-مهندسی ابیاری زه کشی -مهندسی برق قدرت - فقه و حقوق خصوصی در مقطع کارشناسی ارشد  و رشته های مهندسی معماری- مهندسی اکتشاف نفت در مقطع کارشناسی اخذ شده بود که امسال نیز دو رشته ی تحقیقات آموزشی - گردشگری توریسم  در مقطع کارشناسی ارشد و رشته ی مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی اخذ شده است و امید است در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیم دیگری در این خصوص باشیم



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی:

قوه قضائیه با هدف حمایت و ایجاد عدالت در جامعه اسلامی فعالیت دارد

خسروی با ذکر اینکه یکی از قوای سه گانه کشور، قوه قضائیه است، گفت: این قوه با هدف حمایت و ایجاد عدالت در جامعه اسلامی در احقاق حقوق مردم و پیشگیری از جرایم ایجاد امنیت در جامعه اسلامی فعالیت دارد.

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1116665544884.jpg

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  افزود: اعتقاد بنده این است که آیت ا... لاریجانی در مدت مسئولیتی که در قوه قضائیه داشتند، با پیگیری هایی که با حوزه های مختلف داشتند، باعث شده تا رهبر معظم انقلاب برای بار دوم وی را به عنوان ریاست قوه قضائیه انتخاب کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی سهل آبادی گفت: آموزش و پرورش به منظور اجرایی شدن قانون برگزاری آزمون استخدامی به معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیشنهاد کرد که برابر یک سوم بازنشستگان آموزش و پرورش ردیف‌های اعتباری در نظر بگیرد.

به گزارش عرش نیوز ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه‌ی اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای  اسلامی گفت: درجلسه‌ی اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات که با حضور معاون پارلمانی آموزش و پرورش برگزار شد موضوع اخذ وجه اجباری در هنگام ثبت نام مطرح شد و اعضای کمیسیون تذکراتی در خصوص اینکه مردم را نباید مجبور به پرداخت وجهی در هنگام ثبت نام نمود ارائه دادند.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1116665544884.jpg

وی با اشاره به سخنان معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه مبنی بر تشکیل کمیته‌های بازرسی و نظارت بر نحوه ثبت نام دانش‌آموزان اظهار داشت: معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه گزارش درمورد تخلف در شهر تهران  و لغو فعالیت مدیر مدرسه ارائه نمود و ایشان از نمایندگان و همه ی کسانی که به نوعی مراجعاتی به محیط‌های آموزش و پرورش دارند خواست که در صورت دیدن تخلفاتی در این خصوص آنها را به مسئولین مربوطه انتقال دهند.

خسروی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی نیز گفت: نمایندگان در جلسه معتقد بودند که این موضوع به دلیل اینکه مصوبه‌ی مجلس و قانون است می‌بایست توسط وزارت آموزش و پرورش اجرا گردد و با توجه به اینکه مهلت اجرای قانون نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند آموزش و پرورش موظف است با همکاری دولت نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام نماید..



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حمایت مجلس از روستاییان و عشایر با تصویب بازنشستگی پیش ازموعد/ارایه خدمات بیمه‌ای به روستاییان قانونمند شد

خسروی مطرح کرد:

 

حمایت مجلس از روستاییان و عشایر با تصویب بازنشستگی پیش ازموعد/ارایه خدمات بیمه‌ای به روستاییان قانونمند شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬‌ با یادآوری تصویب قانون بازنشستگی پیش ازموعد عشایر و روستاییان در مجلس٬ گفت: با تصویب این قانون و حمایت مجلس از روستاییان و عشایر ارایه خدمات بیمه‌ای به روستاییان قانونمند و منسجم شد. http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/49244_thum3-300x150.jpg

ابوالقاسم خسروی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با بیان اینکه جامعه عشایری و روستایی از بخش‌های مهم تولید کننده کشور به شمار می‌روند٬ گفت: با مصوبه جدید، مجلس شورای اسلامی گام موثری جهت بیمه و تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگی روستاییان برداشته شد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ درتشریح جزییات مصوبه جدید مجلس در راستای حمایت از روستاییان و عشایرکشور٬ افزود: افرادی که 9 سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند می‌توانند با شرایط این قانون بازنشسته شده و حقوق دریافت کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

اظهارات میرزاده رئیس دانشگاه آزاد  در کمیسیون آموزش مجلس قانع کننده بود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش از پاسخ‌های رئیس دانشگاه آزاد قانع شدند و افزایش بودجه فرهنگی نشان از تحکیم عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها را دارد. http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/139206121231336251093183.jpg

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: موضوع بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد به حراست واحدها در خبرها و رسانه‌ها مسائلی بوجود آورد و بر همین اساس ما در  کمیسیون آموزش مجلس رئیس دانشگاه آزاد آقای میرزاده را دعوت کردیم تا در قبال مسائل پیش آمده پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: آقای میرزاده دلیل ارجاع بخشنامه را، پایه ریزی شیوه‌های فرهنگی ریشه دار دانست و مدعی شد که نیروهای انتظامی و حراست دانشگاه‌ها به دلیل میزان آموزش و سطح تحصیلات توانایی اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر را ندارند و همین امر سبب برخورد سلیقه‌ای شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت :

 با مصوبه مجلس شورای اسلامی امروز گام موثری جهت بیمه و تامین اجتماعی وحقوق بازنشستگی روستاییان عزيز برداشته شد افرادی که 9 سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند می توانند با شرایط این قانون بازنشسته وحقوق دریافت نمایندhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/deteail_4271.jpg

وی افزود : براساس ماده واحده اين طرح، دولت مكلف است تمامي روستاييان و عشايري را كه در سن بازنشستگي بوده و تحت پوشش صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير هستند در صورت تقاضاي آنان و داشتن سابقه پرداخت حق بيمه اجتماعي و روستاييان و عشاير به مدت 9 سال را بازنشسته كرده و متناسب با آن حقوق بازنشستگي به آنان پرداخت كند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در صورتي كه روستاييان و عشاير كمتر از 9 سال حق بيمه پرداخت كرده باشند، مي‌توانند با پرداخت مابه التفاوت حق بيمه سنوات بازنشسته شوندو حقوق افراد بازنشسته از محل وجوه صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير تامين خواهد شد.




تاریخ: دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در مصوبات بودجه بحثی داریم مبنی بر اینکه کلیه دستگاه‌ها موظفند یک تا سه درصد اعتبارات خود را در بخش پژوهش و تحقیقات به کار بگیرند و در واقع مورد استفاده این اعتبارات، بخش پژوهشی باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح در واقع حمایت از نخبگانی است که اهل خلاقیت و نوآوری هستندخسروی.

خسروی تاکید کرد: این بحث اعتبارات پژوهشی در هر دستگاه به ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رقم بسیار مطلوبی است و براساس برنامه ریزی انجام شده این رقم تا پایان برنامه پنجم توسعه باید به سه درصد برسد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ما مبنای پژوهشی داشته باشد زمینه برای رشد و توسعه بیشتر فراهم می‌شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: عدم حضور پزشکان متخصص در شهرستان های مناطق محروم به دلیل عدم تمایل این افراد، ساکنین منطقه را دچار مشکلات جدی در حوزه درمان کرده است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، به بیان مشکلات موجود در تربت حیدریه پرداخت و با اشاره به مهم ترین مشکل مردم یعنی خشکسالی منطقه اظهار داشت: خشکسالی های پی در پی در منطقه باعث ایجاد مشکل در مشاغل روستاییان یعنی دامداری و کشاورزی شده است و مردم را با معضل تأمین آب شرب و کشاورزی روبرو کرده است.رویکرد بانک ها در بخش حمایتی بسیار ضعیف است

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تربت حیدریه یکی از شهرهای بحرانی در حوزه آب محسوب می شود، عنوان کرد: در جلساتی که با وزیر نیرو و معاون آبفای این وزارت داشته ایم تا حدودی از نظر تأمین اعتبارات آب شرب مسئله را حل کرده ایم با این حال لازم است راه های تأمین آب شهرستان به صورت پایدار طراحی شود.

وی افزود: همچنین برای جبران خسارات روستاییان نمایندگان خراسان بزرگ در وزارت کشور و ستاد بحران جلسه ای با مسئولین داشتند که اعتبارات مناسبی از این طریق مصوب شد البته متأسفانه بانک ها در حوزه حمایت از کشاورزی، دامداری و ایجاد اشتغال برای روستاییان همت کافی ندارند.خسروی سهل آبادی بر همین اساس تصریح کرد: در صورتی که بدهکاران بزرگ حدود 70 الی 80 درصد مطالبات بانک ها را در اختیار دارند، رویکرد بانک ها در بخش حمایتی بسیار ضعیف ارزیابی می شود از این رو لامز است مجلس، دولت و در کنار آن قوه قضاییه با یک عزم جدی این مشکلات را حل کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

جلسه بررسی فرصت ها و چالش های سرمایه گزاری در منطقه تربت حیدریه با حضور دکتر خسروی نماینده محترم مجلس و اساتید برجسته دانشگاهها و جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان در محل دانشگاه عالی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.IMG_2238

در این جلسه تهیه دفترچه فرصت های سرمایه گزاری شهرستان و راههای جلوگیری از فرار سرمایه و جذب سرمایه گزاران و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس اتحادی دبیر این همایش ، افکار سنجی منطقه ای ، ایجاد مشارکت مردمی ،جمع آوری ایده های علمی توسعه و رفع موانع آن ، بررسی علمی وضعیت فعلی منطقه ، ایجاد تعاملات نهادی و سازمانی برای توسعه شهرستان را از اهداف این همایش  عنوان کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی و جمعی از مسئولین شهرستان از استخر سرپوشیده و مجموعه ورزشی ۵۰۰۰ نفری شهرک ولی عصر بازدید کردند.

در طی این بازدید امینی ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه گزارشی از روند اجرایی و مشکلات در پیش روی این پروژه ها عنوان کرد.

در این بازدید مهندس طلعتی ریاست محترم امور آب ناحیه تربت حیدریه، مهندس امیری آبفای شهری ، مهندس اشراقی کارشناس راه و شهرسازی ، دکتر خادمی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ، مهندس ناصری شهردار محترم و امینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتند.IMG_2189

لازم به ذکر است دکتر ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی طی نشستی که یکم تیر ماه با وزیر ورزش و جوانان داشت از اختصاص اعتبار۲۷میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژه ورزشی استادیوم ۵۰۰۰ نفری که نزدیک به۵ سال از شروع ساخت آن با پیشرفت فیزیکی تقریبی۶۵ درصد میگذرد خبر داد و افزود با اختصاص این اعتبار تا پایان سال جاری شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی خواهیم بود. وی در این نشست همچنین وضعیت موجود ورزش شهرستان،امکانات،فرصتها،کمبودها ونیازمندیهای این حوزه را با دکتر گودرزی در میان گذاشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 با توجه به فرسوده بودن بیمارستان نهم دی ( قدمت ۵۰ سال)به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان و عدم پاسخگویی به نیازهای درمانی و آموزشی ، ضرورت احداث مرکز آموزشی درمانی مجهز  به عنوان یکی از اولویت های نظام سلامت در منطقه مد نظر قرار گرفت . بر همین اساس پس از بررسی ها و پیگیری های مستمر مسئولین ارشد شهرستان با احداث بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موافقت به عمل آمد . IMG_2110 در ادامه با هماهنگی های بین بخشی  زمینی به مساحت ۵۸۲۳۷ متر مربع از سوی خیرین محترم در مسیر جاده تربت حیدریه مشهد جهت احداث بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) واگذار گردید .

با واگذاری زمین از سوی خیرین ، وزارت  راه و شهرسازی  به عنوان کارفرما ، شرکت نوی به عنوان مشاور و شرکت بوم شهر به عنوان پیمانکار  انتخاب شدند .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عملیات احداث بیمارستان 32 تخت خوابی شهرستان زاوه با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال آغاز شد

دکتر خسروی نماینده شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با اعلام این خبر  گفت : از این مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی و 10 میلیارد ریال از محل ماده 180 بودجه با تلاش و پیگیری مستمر تامین شده است

وی افزود : شهرستان زاوه با حدود 85 هزار جمعیت برای اولین بار صاحب بیمارستان مستقل می شودکه قبل از آن با مشکلات فراوان ایاب و ذهاب بیماران از مراکز درمانی تربت حیدریه و مشهد استفاده می نمودند و احداث این بیمارستان گام مهمی در ارتقاء سطح بهداشت و درمان شهرستان زاوه می باشد .

شایان ذکر است این بیمارستان با 32 تخت و شامل بخشهای عمومی ، داخلی ، جراحی ، اورژانس ، درمانگاه و آزمایشگاه  می باشد ضمناً در این طرح توسعه و افزایش دیگر بخشهای  بیمارستان پیش بینی شده است 




تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مدیر اداره صنعت،معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: بیش از 63 میلیون تن ذخیره قطعی معادن در حال بهره برداری این شهرستان می باشد.

محمد سلطان پور در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت، اظهار داشت: از ۴۴ معدن فعال شهرستان تربت حیدریه سالانه ۶۰۰ هزار تن در زمینه های: گرانیت، خاک صنعتی، خاک لاشه، کرومیت، مرمریت،کائولین، گچ خاکی، طلا و نقره مس،سنگ آهک،گل سفید، نمک ومارل، برداشت می شود

وی افزود: برای ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم در معادن تربت حیدریه اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی کمبود نقدینگی، بالا بودن بهره های بانکی، نوسانات قیمت ها در مواد اولیه و شفافیت سازی با محاسبات استاندارد دارایی را بخشی از دغدغه های معدن کاران عنوان کرد.

سلطان پور همچنین از احداث کارخانه جدید ساخت قند از شکرخبر داد و افزود: این کارخانه در زمینه تولید قند کله و بسته بندی قند و شکر با ظرفیتی بالغ بر ۵ هزار تن و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و اشتغال ۳۰ نفر تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

77 دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) به خاطر اظهارات اخیر رئیس این دانشگاه سرگردان شده‌اند.

به گزارش صبح توس، روز یک‌شنبه مورخ ۸ تیرماه سال جاری، رئیس دانشگاه امام رضا (ع) در جمع دانشجویان مقطع دکترا این دانشگاه اظهار می‌کند: که این دانشجویان عملا غیرقانونی در این مقطع تحصیل می‌کنند و باید برای ادامه تحصیل از این دانشگاه بروند  .

 این اظهارات که اعتراض شدید دانشجویان مقطع دکترا را به دنبال دارد موجب شده‌ است تا دانشجویان از طریق تماس با وزارت علوم و کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیگیر وضعیت و خواستار رسیدگی مسئولان مربوط شوند  .

 ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار صبح‌توس مبنی بر اظهارات دانشجویان دانشگاه امام رضا (ع) عنوان می‌کند: اگر مسئولی اشتباه کند، به خاطر اشتباه آن مسئول نمی‌شود دانشجو را مواخذه کرد.

 نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه می‌دهد: اگر در هر زمان تقصیر متوجه دانشجو باشد می‌شود گفت که اشکال از عدم دقت دانشجو بوده و پذیرش او مورد دارد اما اگر مسئولان وزارت علوم یا دانشگاه مقصر باشند نمی‌شود دانشجو را مواخذه کرد.

 خسروی در پایان یادآور می‌شود: دانشجویان می‌توانند با ارائه مستندات خود این قضیه را پیگیری کنند که قطعاً به درخواست آنان در مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد




تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

بررسی وضعیت مراکز علمی و آموزشی استان اردبیل در سفر سه روزه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر سه روزه شان به اردبیل که از سوم تیرماه آغاز شده بود به بررسی مراکز علمی و آموزشی استان اردبیل پرداختند.

در سال جاری این سومین برنامه ریزی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است که با مدیریت جهادی و بازدید میدانی و عملیاتی برای بررسی مشکلات وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات انجام می شود. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با سفر به یکی از استان های کشور در جریان وضعیت آموزشی آنان قرار می گیرد. سفر قبلی اعضای این کمیسیون به استان کرمان و سیستان و بلوچستان بوده است.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/DSCN32131.jpg

در این سفر، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را رئیس دانشگاه پیام نور، معاون دانشگاه فنی و حرفه ای و معاونان وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و اعضای کمیته آموزش و پرورش مجلس همراهی می کردند، وضعیت زیر ساخت ها در سه حوزه آموزش عالی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی بررسی و قرار شد راهکار هایی برای هر سه حوزه ارائه شود.

اعضای کمیسیون مجلس به صورت سه گروه مجزا از مراکز علمی و آموزشی شهرستان های گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، پارس اباد، خلخال و کوثر دیدن کرده و اذعان داشتند اردبیل زمینه رشد و توسعه بالایی دارد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیته ی آموزش وپرورش  در ارتباط با این طرح گفت :

هیات امنایی که  در این طرح ارائه شده در مراکز استانها و شهرستان بر اساس آئین نامه  و ضوابط قانون انتخاب و در تدبیر و برنامه ریزی نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش اختیاراتی شبیه هیات امنا در دانشگاه ها دارندhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/1111333366.jpg

نماینده مردم تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه با اشاره به اینکه این طرح موافقین و مخالفین دارد گفت :موافقین معتقدند اجرای این طرح باعث شفاف سازی اعتبارات آموزشی و پرورشی ،ساماندهی نیروی انسانی ، جذب و بکار گیری نیروی انسانی بصورت بومی و منطقه ای ، دقت در تدبیر هزینه ها و اعتبارات آموزش و پرورش ،توسعه ی مشارکت و تمرکز زدائی و افزایش اختیارات مراکز استانها و شهرستان ها خواهد بود.

وی در ادامه افزود: موافقین این طرح معتقدند که این طرح باعث عدالت آموزشی و توزیع اعتبارات بر اساس شاخص های شخصی و افزایش کیفیت آموزشی در مناطق محروم و شهرستان ها خواهد بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
من واقعا از وزارت ارشاد اسلامی مصرانه می خواهم که درباره مسایل مربوط به دفاع مقدس و جشنواره فیلم مقاومت کوتاهی نکند و توقع تضعیف انجمن سینمای انقلاب و جشنواره ارزشمند دفاع مقدس را نداشتیم.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه عضو کمیسیون علوم و تحقیقات  مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری بزرگ ترین رویداد سینمایی حوزه مقاومت و دفاع مقدس با بیان این مطلب افزود: وقتی حضرت آقا گلایه دارند که در فضای مجازی اتفاق های خوشایندی رخ نمی دهد نباید ذره ای در برگزاری سالانه این جشنواره تردید داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: فضای رسانه، هنر و آثاری که به صورت هنری در عرصه جهاد فرهنگی ارائه می شوند باید بسیار موثر و ماندگار و دقیقا منطبق بر خواسته های مقام معظم رهبری باشند و حوزه مقاومت و دفاع مقدس یکی از این مطالبات فرهنگی رهبری است. لذا نسل جوان و دانشجویان که خواهان ارزش های دفاع مقدس هستند از این فرهنگ غنی استخراج کنند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلام با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت، موقعیت و شرایط بسیار مناسبی است برای اینکه غیرت و جوانمردی دوران دفاع مقدس را در برابر همه قدرت های دنیا نشان دهیمخاطرنشان ساخت: در تاریخ 100ساله ایران پس از هر جنگی بخشی از خاک ایران رفت و فقط در هشت سال دفاع مقدس ما بود که از این اتفاق جلوگیری شد. پس این ارزش ها را باید با زبان هنر و سینما به جامعه تزریق کنیم.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی


اجرای نظام رتبه بندی ماندگاری نیرو و منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند

نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان، ماندگاری نیرو و منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند و دولت می تواند پس از تصویب آن را اجرا کند و مجلس هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.

جبار کوچکی زاده در نشست صمیمی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با شورای معاونین اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات خانه معلم سرعین اظهار داشت: طرح هیأت امنایی کردن آموزش و پرورش همانند وزارت آموزش عالی در راستای سند تحول بنیادین به مجلس ارائه شده و در حال بررسی است و در صورت تصویب، بسیاری از مشکلات بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش با ردیف های معین ابلاغ و حل می شود.
وی با تشریح برنامه های سفر کمیسیون به استان ها افزود: سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی آشنایی با برنامه ها، فعالیت ها، امکانات و بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش و دانشگاه ها که طی فرایند خاصی انجام می گیرد در شش سفری که به استان ها داشتیم با گروه بندی اعضا ابتدا بازدیدهای میدانی با حضور مسئولان مربوط انجام می گیرد، سپس طی نشستی نتایج بازدیدها با حضور مسئولین بررسی نظر و دیدگاه آنها را نیز در حضور مسئولان وزارتی می شنویم.
نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این که در این سفرها کاملا مسایل و مشکلات آموزش و پرورش را احساس کرده ایم ادامه داد: جمعبندی مطالب و موارد در تهران با حضور وزرای آموزش و پرورش، آموزش عالی، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بررسی و پس از تبادل نظر تصمیمات و راهکارهای لازم برای حل مشکلات انجام می گیرد.
گفتنی است: سایر نمایندگان اعضای کمیسیون نکته نظرات خود را مطرح کردند که پس از جمعبندی مقرر شد با حضور وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی موارد مورد بررسی قرار گیرد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از مدارس آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر بازدید کردند.

دکتر منظری و دکتر خسروی اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و امامی فرماندار و دکتر جمال زاده مدیرکل شورای گسترش وزرات علوم، طوس احمدی حصار معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، دکتر ناجی معاون دانشگاه پیام نور، مهندس دشتی معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مهندس حسین نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان از بخش ها وکارگاه ها و آزمایشگاه های هنرستان فنی حرفه ای حضرت زهرا(س) و شهید کلانتری مشگین بازدید و از نزدیک مسایل آموزشی و پرورشی را بررسی کردند.http://arta.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=220457c0-8973-42ab-9ebf-bf81996c9f76
در طی این بازدید اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از روند کار هنرستان های شهرستان و توانمندی های آنها تقدیر و تشکر نموده در خصوص تأسیس آموزشکده تربیت بدنی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز کارگاه های فنی و حرفه ای و گسترش و ایجاد فضای آموزشی و اتمام پرژه نیمه تمام دبیرستان سمیه قول مساعد دادند.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه - ایرنا - نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ادعاهای آمریکا در خصوص حمایت از کشور عراق در برابر گروه تروریستی داعش دروغ بزرگی است.

 ˈابوالقاسم خسرویˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست حمله به افغانستان و عراق داشتند که ثمره آن تشکیل گروه های تروریستی بود.

وی با اشاره به اینکه تروریست مولود نا مبارک و زاییده تهاجم آمریکا در خاورمیانه است، گفت: قبل از تهاجم آمریکایی ها به دو کشور همسایه ایران خطری به نام تروریست در خاورمیانه نبود که متاسفانه بعد از آن اظهار وجود پیدا کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های تروریستی در خاورمیانه در اتاقهای فکر رژیم صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته زیرا در منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
سفر سه روزه کمیسیون آموزش مجلس به استان اردبیل/ وضعیت آموزشی استان اردبیل بررسی می شود.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نایب رئیس کمیته آموزش و پرورش از سفر سه روزه کمیسیون متبوعش به استان اردبیل خبر داد و گفت: این سفر برای بررسی وضعیت آموزشی استان صورت می‌گیرد. 

د  کتر خسروی از سفر سه روزه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به استان اردبیل خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز( چهارشنبه 4 تیرماه) برای بازدید و بررسی وضعیت مراکز آموزشی استان اردبیل به این استان سفر می کنند.

نماینده مردم شریف شهرسنتان های تربت حیدریه مه ولات و زاوه در تشریح جزئیات سفر سه روزه کمیسیون آموزش به استان اردبیل ادامه داد: این برنامه ریزی سوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است که با مدیریت جهادی و بازدید میدانی و عملیاتی برای بررسی مشکلات وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات انجام می شود.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هر ماه با سفر به یکی از استان های کشور در جریان وضعیت آموزشی آنان قرار می گیرد .سفر قبلی اعضای این کمیسیون به استان کرمان و سیستان و بلوچستان بوده است./



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

اردوگاههای فرهنگی و تربیتی ردیف اعتباری مستقلی ندارند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از اردوگاههای فرهنگی و تربیتی ما ردیف اعتباری مستقلی ندارند و بودجه‌ای به آنها اختصاص پیدا نمی‌کند. http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/139209272031217691764253.jpg

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی فقط متعلق به خراسان رضوی نیست بلکه این اشکال در سراسر کشور قابل مشاهده است زیرا در حال حاضر یک سوم فضای آموزشی در کشور حالت تخریبی دارد و باید هر چه سریع‌تر برای بازسازی آنها اقدام شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مدارس باید مورد بازسازی قرار بگیرند و به شرایط استاندارد بازگردند تا امکان آموزش و تعلیم در آنها فراهم شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه با اعلام این خبر افزود : در جلسه ای که صبح امروز یکشنبه 1 تیرماه 93 با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد مبلغ 27 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه 5000 نفری شهرستان تربت حیدریه اختصاص یافت و ان شاء الله این ورزشگاه تا پایان سال 93 افتتاح خواهد شد .http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/%D8%B6%D8%B6%D8%B6%D8%B6%D8%B6%D8%B6.jpg

وی افزود : در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات ورزش و جوانان شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه بررسی شد و برای حل این مسائل راهکارهای پیشنهاد گردید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر ابوالقاسم خسروي، عضو کميسيون تحقيقات و آموزش ونماينده تربت حيدريه، مه ولات وزاوه در مجلس شوراي اسلامي در گردهمايي معاونين اداري و مالي استان خراسان رضوي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي تربت حيدريه حضور يافت.
ابوالقاسم خسروي در این جلسه که با حضور دکتر طاهری ریئس کمیسیون اداری و مالی دبیر خانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت : دانشگاه آزاد اسلامي يک سرمايه بزرگ نظام است و براساس  ارزيابي هاي علمي  انجام شده در جهان اسلام عظمت و جايگاه دانشگاه آزاد اسلامي در گاه آزاد اسلامي است . اين مرکز علمي زمينه هاي رشد و توسعه علمي کشور را فراهم نمود و در دورترين نقاط کشور خير و برکات زيادي را فراهم کردhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/IMG_9389.jpg.
نماينده شهرستان تربت حيدريه در مجلس شوراي اسلامي اشاره داشت : دانشگاه آزاد اسلامي تربت حيدريه با  29 سال فعاليت علمي – پژوهشي و فرهنگي سر منشا برکات زيادي است و بيش از نيمي از فارغ التحصيلان شهرستان در اين مرکز علمي آموزش ديده اند.
خسروي گفت : دانشکاه آزاد اسلامي يک برکت بزرگ براي نظام جمهوري اسلامي است و دستاوردهاي اين دانشگاه زمينه هاي حمايت و دفاع علمي در مجامع دانشگاهي را ميسر نموده و اين در حالي است كه هزينه هاي صرف شده در دانشگاه آزاد يك سوم هزينه ها و مخارج دانشگاه دولتي است و دستاوردهاي علمي آن کمتر از دانشگاه هاي وزرات علوم نمي باشد.
وي ادامه داد : براساس واقعيات تقريبا 50 درصد دانشجويان کشور در اين مرکز علمي تحصيل مي کنند در صورتي که وزارت علوم با تمامي تشکيلات 13 درصد دانشجويان را سرويس دهي مي کند.اين نعمت بزرگ را بايد قدر بدانيم ودر راه تعالي ان کمک کنيم..



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

اردوگاههای فرهنگی و تربیتی ردیف اعتباری مستقلی ندارند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از اردوگاههای فرهنگی و تربیتی ما ردیف اعتباری مستقلی ندارند و بودجه‌ای به آنها اختصاص پیدا نمی‌کند. http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/139209272031217691764253.jpg

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی فقط متعلق به خراسان رضوی نیست بلکه این اشکال در سراسر کشور قابل مشاهده است زیرا در حال حاضر یک سوم فضای آموزشی در کشور حالت تخریبی دارد و باید هر چه سریع‌تر برای بازسازی آنها اقدام شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مدارس باید مورد بازسازی قرار بگیرند و به شرایط استاندارد بازگردند تا امکان آموزش و تعلیم در آنها فراهم شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

مشکلات آب تربت حیدریه با حضور معاون وزیر کشور و مدیر کل بحران کشور بررسی شد

در این نشستی که  در دفتر کار معاون وزیر در تهران با حضور دکتر خسروی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فتحی نیا فرماندار و مدیر عامل شرکت آبفای شهری تربت حیدریه برگزارشد مشکلات آب شرب تربت حیدریه با حضور نجار معاون وزیر کشور و مدیر کل بحران کشور بررسی شدhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/81209343-5774823.jpg

شهر تربت حیدریه با جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر ، از جمله شهرهایی است که با کمبود 250لیتر بر ثانیه ای آب شرب مواجه است که در جهت کمبود آب شرب این شهر اقدامات اجرایی و فرهنگ سازی مطلوب و مثبتی درخصوص صرفه جویی توسط شهروندان و کاهش مصرف آب صورت گرفته است 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

اصناف در تمام مراحل انقلاب همراه روحانیت و مردم بوده اند تا سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شود و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره)، اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی می باشند از اینرو فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه  تبریک عرض می نمایم

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی

نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 109880
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت