پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات جاده‌ای متعدد در سالیان گذشته در محور باغچه – تربت حیدریه (کنار گذر رباط سفید ) باعث بروز خسارت جانی و مالی فراوانی شده است ، به همین سبب در بازدید دکتر خسروی و دکتر آخوندی از این مسیر حادثه خیز که در سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی انجام گرفت   دستور فوری وزیر راه و شهرسازی بابت تکمیل دو بانده شدن این مسیر صادر شد که این اقدام موجب کاهش تصادفات در این محور را به ارمغان خواهد آورد .163-300x169

در همین راستا مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد گفت : محور باغچه – تربت حیدریه یکی از محورهای مهم ترانزیت کالا و مسافر است، از این رو، ارتقای کیفی و کمی این مسیر یکی از دغدغه‌های اداره کل راه و شهرسازی و نماینده و مسئولین تربت حیدریه به شمار می‌رود.

وی گفت  عملیات تکمیلی باند دوم محور باغچه – تربت حیدریه (کنار گذر رباط سفید)  تا کنون بیش از   ۳۰ % پیشرفت داشته است، افزود: در طول اجرای این پروژه عملیات پی کنی، قالب بندی، خاکریزی، آرماتوربندی و خاکبرداری به ترتیب بیشترین درصد پیشرفت فیزیکی را در محور مذکور داشته اند.

مهندس خیر خواه  خاطرنشان کرد: بطور متوسط روزانه ۳۵ دستگاه ماشین آلات  جهت انجام این پروژه بکارگیری شده است.

لازم به ذکر است  برای دو بانده شدن این محور بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است و در صورت تأمین و تخصیص اعتبار لازم ، پروژه  ظرف مدت یک سال به اتمام می رسد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خاطره ای از سردار شهید حسینی محراب
شهید حسینی محراب از سرداران شهید خراسان رضوی است و در عملیات کربلای ۵ فرمانده ما بود. منطقه عملیاتی ما شهرکی در خاک عراق بود. ما در این منطقه بسیار سخت حدود ۱۰ شبانه روز زیر باران گلوله و خمپاره دشمن بودیم. پس از گذشت ۱۰ روز در حالی که عده ای از بچه ها مجروح و تعدادی شهید شده بودند و ما نیز بسیار خسته و کوفته بودیم به پشت خط برگشتیم.13920627000412_PhotoL2-209x300 شهید حسینی محراب اصرار داشت که با گردان بعدی به خط برگردد، به ایشان التماس کردیم که حداقل یکی دو روز استراحت کنند و پس از آن دوباره بازگردند اما ایشان نپذیرفت و با گردان بعدی به خط مقدم برگشت و در حین حرکت و در حالی که هنوز گرد و غبار بر چهره ایشان بود با نهایت مظلومیت به شهادت رسید. شهید حسینی محراب از سرداران شهید خراسان رضوی که فرمانده تیپ بود حتی حاضر نبود ۱ روز استراحت کند در حالی که ۱۰ روز بی خوابی در زیر رگبار گلوله و خمپاره دشمن را تاب آورده بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۷ عملیات دوران دفاع مقدس (از فتح المبین تا مرصاد) شرکت کردم و در عملیات فتح المبین به افتخار جانبازی نائل شدم.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس در واقع ۸ سال فداکاری و گذشت و ۸ سال جانفشانی همه مردم ایران است.

وی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و حدود ۵ هزار معلم به شهادت رسیدند، عنوان کرد: این تعداد معلم و دانش آموز کلاس های درس را رها کردند و در خط مقدم جبهه ها حاضر شدند و در راه امنیت، اقتدار و استقلال کشور اسلامی مان به شهادت رسیدند.

b2-300x210

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه چگونگی مجروحیت خود در عملیات فتح المبین را چنین تشریح کرد: در عملیات فتح المبین و در فتح سایت ۵ و ۴ که در دشت عباس واقع بود شرکت داشتم. سایت ۴ و ۵ در یک منطقه بسیار مرتفع بود و ما باید این منطقه را فتح می کردیم. دشمن بر ما تسلط کامل داشت اما با صبر و استقامت رزمندگان اسلام و با تدبیر فرماندهان بالاخره آن منطقه استراتژیک فتح شد. در مسیری که به سمت دشمن در حرکت بودیم تعدادی از همرزمان من به شهادت رسیدند و من نیز افتخار پیدا کردم که از ناحیه پا مجروح شوم. توسط نیروهای امداد و نجات به بیمارستان صحرایی دزفول منتقل شدیم و سپس ما را به یکی از بیمارستان های اصفهان فرستادند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: غزه محور مقاومت و بخشی از جهان اسلام است که بر اثر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی تخریب شده و چشم امید مردم این سرزمین به یاری مسلمانان جهان اسلام دوخته شده است.

ابوالقاسم خسروی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تابان تربت اظهار کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در ۵۴ کشور اسلامی با غیرت دینی، همت، وحدت و اهتمامی که داشته باشند می توانند غزه را آباد و به فضل الهی اسرائیل را نابود کنند.

b-300x167

وی افزود: مردم همه کشورهای اسلامی در برابر این قضیه مسئول هستند و باید در کنار کمک های معنوی از این کشور حمایتهای مالی داشته باشند تا هر چه زودتر خط مقدم جبهه مقاومت سر و سامان گرفته و آماده نبرد نهایی با رژیم جعلی صهیونیستی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: غزه پاره تن جهان اسلام است و مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته و مسلمان و هر کشور اسلامی براحتی می تواند شرایط بهتری برای این مردم مهیا کنند.

وی در پایان اذعان کرد: همه باید در بازسازی غزه تلاش کنیم تا افرادی که منتظر یاری برادران دنی خود هستند را کمک نمائیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 109777
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت