پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان تیژ- تربت حیدریه در بخش فیلم فیلمنامه عکس ۳۷۴ میلیون ریال تعداد جایزه نقدی به همراه ۱۳ تندیس، ۲ دیپلم افتخار و ۶ لوح تقدیر به برگزیدگان خود اهدا می کند.

IMG_5335

 به گزارش روز سه شنبه ایرنا از انجمن سینمای جوان، جشنواره منطقه ای سینمای جوان تیژ از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه سال جاری در استان خراسان رضوی شهر تربت حیدریه برگزار می شود.

جوایز بخش های مختلف جشنواره تیژ بدین شرح است:



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران با عنوان ˈتیژˈ روز شنبه در تربت حیدریه در خراسان رضوی آغاز شد.

مسئولان ، فیلم سازان وعکاسان حاضر درپنجاه ویکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با حضور درگلزار شهدای شهر تربت حیدریه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند وبا افتتاح نمایشگاه عکس ونمایش مستند دکتر شفیعی کدکنی جشنواره تیژ رسما آغاز می شود.81306294-5941026

نمایشگاه عکس این جشنواره درمحل تاریخی قطب الدین حیدر (رباط طبسی) افتتاح شد وسپس هنرمندان وحاضران برای تماشای مستند دکتر شفیعی کدکنی ساخته سید جواد میر هاشمی درتالار اندیشه حضور یافته وبا نمایش این اثر پنجاه ویکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان تیژ- تربت حیدریه رسما آغاز شد.

مسوول برگزاری جشنواره در این خصوص گفت: جشنواره منطقه ای سینمای جوان با حضور استان های آذربایجان شرقی، گلستان، ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، تهران و خراسان رضوی به مدت چهار روز ادامه دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

افزایش ۱۵ درصدی شهریه ثابت دانشجویان قدیمی جای تعجب دارد/دعوت از مسئولان دانشگاه آزاد به مجلس

خسروی‌سهل‌آبادی:
 
افزایش ۱۵ درصدی شهریه ثابت دانشجویان قدیمی جای تعجب دارد/دعوت از مسئولان دانشگاه آزاد به مجلس
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با بیان اینکه افزایش ۱۵ درصدی شهریه ثابت دانشگاه‌ آزاد آن هم برای دانشجویان قدیمی در کنار دانشجویان جدید جای تعجب دارد٬ گفت: کمیسیون آموزش مجلس با دعوت از مسئولان این دانشگاه دلایل توجیهی آنان برای افزایش شهریه این گروه از دانشجویان را بررسی می‌کند.افزایش 15 درصدی شهریه ثابت دانشجویان قدیمی جای تعجب دارد/دعوت از مسئولان دانشگاه آزاد به مجلس

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با انتقاد از افزایش ۱۵ درصدی شهریه ثابت و متغیر دانشگاه‌ آزاد٬ گفت: دانشگاه آزاد نباید افزایش شهریه‌ها را به ویژه در بخش شهریه ثابت برای دانشجویان قدیمی اعمال کند.

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه افزایش سالانه شهریه در دانشگاه‌های غیردولتی با توجه به نداشتن ردیف بودجه مشخص طبیعی است٬ افزود: در این میان اما افزایش‌ شهریه‌ ثابت دانشجویان که در ترم‌های دوم و بالاتر هستند امری منطقی نیست.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی سهل‌آبادی تاکید کرد:
 

 

ضرورت ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از بلاتکلیفی مربیان پیش دبستانی به بهان

ضرورت ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی

ه نبود ردیف استخدامی برای آنان٬ گفت: برای تسریع در تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی دولت باید به این وزارتخانه ردیف استخدامی مشخص بدهد.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت مربیان پیش دبستانی تا تاریخ ۱۷ مهر ۹۳ یعنی پایان مهلت زمان دوساله خود٬ گفت: تسریع در تعیین تکلیف این مربیان جزو مصوبه مجلس بوده تا بر اساس نیازی که آموزش و پرورش دارد در مناطق مختلف با برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی صورت گیرد



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: بدلیل عدم وجود متقاضی در سایت مسکن مهر تربت حیدریه سهم اماده سازی اراضی در اختیار سازمان ملی به حساب مشترک آماده سازی واریز و پیمانکار موظف است تا با سرعت بیشتر و بر اساس برنامه زمانبندی شده عملیات اجرایی را ادامه دهد.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در نشست خبری با خبرنگاران تربت حیدریه اظهار کرد: در سفر اخیرقائم مقام وزیر راه و شهرسازی به شهرستان تربت حیدریه مصوب شد تا اعتبار مورد نیاز مجتمع های اموزشی نیمه تمام آموزش و پرورش و تکمیل مسجد در حال احداث در سایت مسکن مهر از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

2

وی افزود: تامین ۷۰۰ تن قیرجهت آسفالت راه های تربت حیدریه و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بمنظور تکمیل پروژه ۴۴۰ واحدی آبابنا از دیگر مصوبات سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان نیز می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه بیان داشت:یکی از دستاوردهای مهم سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی فعال شدن صندوق حمایت از زعفران در این شهرستان است که با این اقدام موثر  خرید این محصول استراتژیک توسط تعاونی های کشاورزی صورت می پذیرد تا زعفرانکاران در این زمینه مشکل جدی نداشته باشند.

خسروی تصریح کرد:  بازار داخلی فروش زعفران تر باید از بخش دولتی خارج و در اختیار زعفرانکاران شهرستان قرار گیرد، که این امر بازدهی مطلوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به آموزش تولید زعفران ارگانیک در منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش تولید زعفران ارگانیک، بیش از ۲۰ میلیون ریال به قیمت آن افزوده می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی مطرح کرد
 

 

تعلل وزارت راه و شهرسازی در مقابله با تغییر کاربری اراضی
عضو کمیسیون عمران در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در مقابله با تغییر کاربری اراضی تعلل می‌کند، گفت: در حال حاضر ۸۰ الی ۱۳۰ هکتار از اراضی پارک ولایت تهران تغییر کاربری داده که این اقدام با نقشه اولیه پارک مغایرت دارد.

تعلل وزارت راه و شهرسازی در مقابله با تغییر کاربری اراضی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛”علیرضا خسروی” نماینده سمنان و مهدی‌شهر درمجلس،با اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل آن به ویلا، اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی با نظر وزارتخانه راه و شهرسازی صورت می‌گیرد و متاسفانه این نهاد در این راستا تعلل می‌‌کند.

 

خسروی ادامه داد: در حال حاضر اتفاق‌هایی در این راستا در باغ سیب کرج و پارک ولایت تهران رخ داده که در این پارک بین ۸۰ الی ۱۳۰ هکتار تغییر کاربری صورت گرفته که با نقشه اولیه پارک مغایرت دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار، ملاک و شاخص اصلی که همه باید به آن پایبند باشیم قانون است، اظهار کرد: برخوردهای سلیقه ای نه به نفع وزارت ارشاد است و نه به نفع جامعه.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، افزود: رسانه ها زبان مردم و مدافع حقوق ملت هستند.
وی با بیان اینکه رسانه ها مظهری از اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند، تصریح کرد: باید زمینه ارائه پیشنهادات و انتقادات شایسته و لازم برای اصحاب رسانه فراهم باشد.

81122287-5624213طططط

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمینه توسعه، پیشرفت و تلاش بیشتر در جامعه وقتی صورت می گیرد که مسئولین نظام خود را در منظر نظارت مردم ببینند و رسانه ها نیز به عنوان مدافع حقوق مردم کاستی ها و مشکلات جامعه را به مسئولین انعکاس دهند.
وی با بیان اینکه رسانه ها باید در قالب چارچوبی که نظام تعیین کرده مرزهای قانونی را محترم بشمارند، افزود: قانون حتی اگر اشکال داشته باشد، تا وقتی که قانون است باید محترم شمرده شود.
خسروی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد در زمینه فیلتر سایت ها و خبرگزاری ها باید در چارچوب قانون رفتار کند، برخوردهای سلیقه ای و سیاسی در این زمینه به نفع این وزارتخانه نیست و مسئولان باید پاسخگو باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای مهم سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی فعال شدن صندوق حمایت از زعفران در این شهرستان است.

‘ابوالقاسم خسروی’ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تربت حیدریه افزود: با فعال شدن صندوق حمایت از زعفران ، خرید این محصول استراتژیک توسط تعاونی های کشاورزی صورت می پذیرد تا زعفرانکاران در این زمینه مشکل جدی نداشته باشند.

 

وی با اشاره به آموزش تولید زعفران ارگانیک در منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش تولید زعفران ارگانیک، بیش از ۲۰ میلیون ریال به قیمت آن افزوده می شود.

1

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بازار داخلی فروش زعفران تر باید از بخش دولتی خارج و در اختیار زعفرانکاران شهرستان قرار گیرد، که این امر بازدهی مطلوبی خواهد داشت.

خسروی همچنین با اشاره به فعالیت تنها مرکز تحقیقات پسته خراسان رضوی در شهرستان مه ولات، افزود: این مرکز نیازمند حضور فعالان و پژوهشگران علمی و نیروی انسانی عالم و دانشمند در این حوزه است.

وی گفت: ایجاد اشتغال برای نسل جوان در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه مهمترین دغدغه ای است که امیدواریم با ساخت کارخانه فولاد بخش رخ، نیروگاه برق و راه اندازی مرحله سوم تولید کائولن و فعالیت بیشتر بخش های خصوصی این مشکل نیز برطرف شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دستاوردهای سفر هیات دولت به شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه

نشست خبری دکتر خسروی نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه با حضور جمع کثیری از خبرنگاران فعال این سه شهرستان برگزار شد

در ابتدای این نشست نماینده مردم در مجلس با تشکر از زحمات یکساله خبرنگاران سه شهرستان بخصوص تلاشهای آنها در انعکاس خبرهای سفر هیات دولت به استان امام مهربانی قدر دانی کرد و گفت : خبرنگاران چشم بینای مسئولین و زبان صادقانه مردم هستند ، خبرنگاری هنراست و خبرنگاران هنر مند a (2)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست به بیان دستاوردهای سفر وزرا و اعضای هیات دولت به سه شهرستان تربت حیدریه مه ولات و زاوه پرداخت و گفت : در این دو روز که هیات دولت در استان خراسان رضوی حضور داشتند برطبق برنامه قبلی قرار بود وزیر محترم دادگستری به تربت حیدریه ، وزیر محترم جهاد کشاورزی به مه ولات و وزیر محترم اطلاعات به زاوه سفر کنند و باتلاش های که انجام شده وزیر محترم راه و شهرسازی و معاون ایشان در امور مسکن مهر  ، وزیر محترم نیرو،رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر  از نزدیک با مسائل و مشکلات هر سه شهرستان آشنا شدند



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش عرش نیوز:
،ابوالقاسم خسروی سهل آبادی اظهار کرد: دولت در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم، ایجاد شغل و رفع بیکاری به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی با عزم و اراده اولویت‌های برنامه خود را به برآوردن خواسته‌های به‌حق مردم و مطالبات رهبری قرار دهد.

وی گفت: انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید محقق کردن شعار بسیار مهم حماسه اقتصادی است.تولید زعفران و ابریشم تربت حیدریه حمایت شود منبع

خسروی سهل‌آبادی بیان کرد: مشکل امروز مردم بیکاری، گرانی، عدم حمایت از تولید و تعطیلی پیمانکاری و پروژه‌های عمرانی است.

وی تاکید کرد: مصوبه دولت درباره پروژه فولاد، بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان زاوه، کمک به مبلمان شهری و... اجرایی وعملیاتی نشده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه ومه ولات فرودگاه شهید مدرس شهرستان مه‌ولات را از اولویت‌های استان خواند که در این باره به عدالت رفتار نشده است و عدم حمایت از زعفران و ابریشم به اقتصاد استان خسارات زیادی وارد می‌کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 109779
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت