پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حجت الاسلام ˈمصطفی پور محمدیˈ وزیر دادگستری که روز شنبه به عنوان نماینده هیات وزیران در آستانه سفر استانی رییس جمهوری به خراسان رضوی به تربت حیدریه سفر کرده است از مجتمع فولاد در حال ساخت این شهرستان در بخش جلگه رخ دیدن کرد.

حجت الاسلام ˈمصطفی پور محمدیˈ روز شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد در بخش جلگه رخ تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برنامه ششم توسعه بر شناسایی معادن کشور و زمین شناسی توجه ویژه ای شده و در دستور کار جدی دولت قرار گرفته است.

وی گفت: دولت، توسعه معادن و ایجاد زیر ساخت های صنعتی را به صورت جدی پیگیری و در برنامه کاری خود قرار داده است.

وزیر دادگستری با اشاره به خام فروشی محصولات معدنی درکشور، اظهار کرد: تا زمانی که ظرفیت های لازم صنایع بالادستی و پایین دستی فعال نشود امکان حذف خام فروشی توسط فعالان حوزه صنعت امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به موقعیت خوب مجتمع در حال ساخت فولاد در تربت حیدریه، افزود: نزدیک بودن به معادن سنگ آهن، وجود راه آهن، مجاورت در محور اصلی جاده تربت حیدریه – مشهد، دارا بودن آب و گاز و باز شدن فاینانس از مزیت های پروژه بزرگ فولاد در بخش جلگه رخ این شهرستان است.

 مدیر عامل مجتمع فولاد جلگه رخ تربت حیدریه در این بازدید گفت: این مجتمع، بزرگترین پروژه صنعتی شرق کشور است که ظرفیت تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن ورق فولاد در سال را خواهد داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه ، دکتر خسروی در پایان جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات مصوبات جلسه را در حضور مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی  برشمرد :

*دامداران می توانند دام خود را بدون هیچ مانعی به کشورهای همسایه صادر کنند.

*خرید دام امانی از دامداران خسارت دیده از خشکسالی توسط شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

*خرید گوشت مرغ به قیمت ۷۰ هزار ریال از مرغداران نیز به صورت تضمینی انجام می گیرد.

*سهم خراسان رضوی از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سال جاری، ۲۰ هزار هکتار خواهد بود که توجه ویژه ای به سه شهرستان تربت حیدریه مه ولات و زاوه خواهد شد.

*مرکز مطالعات پسته شهرستان و دانشگاه کشاورزی مه ولات تشکیل شود که در این زمینه خیرین مه ولات ۱۰۰ هکتار زمین و ۳ حلقه چاه برای آن اهدا نموده اند

*در فصل برداشت زعفران طلای سرخ ایران که در سه شهرستان تربت حیدریه مه ولات و زاوه حدود ۱۰۰ تن برداشت دارد و سهم مه ولات ۱۲ تن می باشد صندوق حمایت از زعفران تشکیل شود تا در زمانی که کشاورز می خواهد مزد تلاش خود را بگیرد به یکباره به خاطر دلال بازی ها با افت قیمت زعفران مواجه نشود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : با اراده و روحیه جهادی که در آقای حجتی سراغ دارم بزودی تحول عظیمی در کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه ، دکتر خسروی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات که با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی  برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران به ارزیابی عملکرد یکساله دولت یازدهم پرداخت .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : در بحث سیاست خارجه رویکرد دولت مثبت موثر و فعال بوده ،نگاه دیگری به ایران و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا ایجاد شده است ، امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که بدون حضور ایران اسلامی مسائل و مشکلات منطقه خصوصا بحرانهای فعلی منطقه بدون سرانگشت هنرمند ایران حل نخواهد شد7

دکتر خسروی در ادامه گفت نکته قابل ستایش دیگر دولت یازدهم هماهنگی و وحدت بین سه قوه مجریه قضاییه و مقننه است و نگاه آرام منطقی و کارشناسی در کارهای دولت می بینیم و در بحث کنترل تورم و مسائل بازار قدم های مثبتی برداشته شده است

وی در ادامه با ستایش از فعالیتهای وزیر بهداشت و درمان دکتر هاشمی افزود: این وزارت خانه قدم های بسیار اساسی و مهم برداشته است و تقریبا به سمتی حرکت میکنیم که بیمار که وارد بیمارستانهای دولتی می شود نگرانی درمانی نداشته باشد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود : اما اشکالاتی بر عملکرد دولت یازدهم وارد است از جمله در بحث سبد کالا بسیار ضعیف عمل شد در بحث فعال شدن پروژه ها و تخصیص اعتبارات با اینکه ۶ ماه از سال در حال سپری شدن است اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است در این زمینه باید جهادی عمل کرد



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
مه ولات – خبرگزاری مهر: وزیر جهاد کشاورزی گفت: به علت بضاعت کم مردم و کاهش تنوع فرآورده های شیر، مجبور به صادرات این محصول و یا تبدیل آن به شیرخشک هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هزینه های دولت در بخش کشاورزی بالا و درآمد پایین است، این درآمدها جوابگوی ما نیستند.11

وی افزود: در ارتباط با بخش کشاورزی یکی از مشکلات ما استفاده بیش از حد از ذخایر آبی و سفره های زیرزمینی است.

حجتی عنوان کرد: در زمینه چگونگی بهره برداری از ذخایر آبی و تغذیه سفره های زیرزمینی باید چاره ای بیندیشیم تا در آینده دچار آسیب های جدی نشویم، یکی از این راهکارها مدیریت صحیح در چگونگی برداشت از ذخایر و همچنین شناسایی ظرفیت های بالقوه جهت تغذیه و تقویت این سفره ها می باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بیمه کشاورزان، گفت: پیگیر بیمه سلامت و تامین اجتماعی کشاورزان هستیم که تاکنون حرکت های خوبی در این زمینه انجام شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
مه ولات-خبرگزاری مهر: نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و فیض آبادگفت: وقتی در جلسات اشاره ای به حاشیه نشینی در شهر مشهد می شود به علت وجود آمدن آن چندان توجهی نمی شود، مدیریت حاشیه نشینی را باید همزمان با مدیریت صحیح در بخش اشتغال در روستا پیگیری کرد تا روستائیان سرازیر شهر نشوند.

به گزار خبرنگار مهر، ابوالقاسم خسروی نماینده مردم شهرستان تربت حیدریه بعد از  ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری مه ولات اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در شهرستان تربت حیدریه و سایر شهرستان ها، مهاجرت روستاییان به شهر به دلیل کمبود اشتغال است.6

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و فیض آباد افزود: باتوجه به اینکه ۲۳ درصد اشتغال این شهرستان ها در بخش کشاورزی است، لذا باتوجه به خشکسالی های موجود نگاه مجموعه مجلس و دولت برای چاره اندیشی باید بنیادین و زیربنایی باشد.

وی گفت: وقتی در جلسات اشاره ای به حاشیه نشینی در شهر مشهد می شود به علت وجود آمدن آن چندان توجهی نمی شود، مدیریت حاشیه نشینی را باید همزمان با مدیریت صحیح در بخش اشتغال در روستا پیگیری کرد تا روستائیان سرازیر شهر نشوند.

خسروی تصریح کرد: دامداران مشکلات بسیاری در بحث دام مادر دارند چرا که  به علت بیماری های دامی و نداشتن علوفه کافی از بین رفته اند، همچنین مشکل دیگر دامداران، وجود واسطه هاست که حاصل کار یکساله یآن ها را ارزان می خرند و در این وسط دامداران متضرر می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت روستاها از ۷۵ درصد به ۳۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: تقویت بخش کشاورزی عامل مهمی در ممانعت از مهاجرت روستاییان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی در جلسه شورای اداری مه ولات که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونین، مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تقویت کشاورزی و دامداری در روستاها از مهم ترین عواملی است که علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان، سبب جلوگیری از رشد بی رویه حاشیه نشینی در شهرها می شود.

1

وی به بحران آب در شهرستان مه ولات و ناتمام بودن پروژه انتقال آب دشت ازغند به شهر فیض آباد اشاره و تصریح کرد: در سال جاری برای تامین آب شرب شهر فیض آباد ۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافته اما تا کنون که ۶ ماه از سال گذشته است، اعتبارات عملیاتی نشده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه سالانه ۱۰۰ تن زعفران تولید می شود، اظهار کرد: ظرفیت ایجاد بازار ویژه عرضه بین المللی زعفران با استاندارد جهانی در این ۳ شهرستان وجود دارد و بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این زمینه است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 نماینده مردم شهرستان های  تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مگر قحط الرجال است که فقط افراد خاصی به عنوان مهره های منتخب در وزارت علوم جابه جا می شوند، اظهار کرد: انسانهای بزرگ و دانشمندی همانند شهدای هسته ای در وزارت علوم و در میان دانشگاهیان برای تصدی پست وزارت علوم وجود دارد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، افزود: وزارت علوم یکی از وزارتخانه های مهم و اساسی در کشور و از عوامل اقتدار و رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با شعار اعتدال، تدبیر و امید رای اعتماد مردم را کسب کرده است، تصریح کرد: وزارت علوم از جایگاههایی است که باید نماد اعتدال و تدبیر باشد.269637_5296-266x300

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشگاه را محل آرامش و مکان توسعه علم و دانش در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و وزیر علوم نباید تفکر تند سیاسی داشته باشد.

وی ادامه داد: از ریئس جمهور انتظار میرود چهره ای شاخص، دانشمند و با سابقه روشن مدیریتی در عرصه های مختلف دانشگاهی را برای تصدی وزارت علوم معرفی نماید.

خسروی اضافه کرد: امید است وزیر منتخب علوم فارغ از حاشیه ها و تندروی های سیاسی و با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با ایجاد تعامل مناسب با مجلس شورای اسلامی و مسئولین نظام، آینده روشنی برای این وزارتخانه رقم بزند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده  هفته دولت

در شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه

شهرستان تربت حیدریه

افتتاح ۱۱۸ پروژه با اعتباری  بالغ بر ۳۶۹۸۵۴ میلیون ریال در سطح شهرستان تربت حیدریه

بخش مرکزی  ۶۱ پروژه  با اعتبار۷/۲۸۰۵۴۰ میلیون ریال

برخی از پروژه ها:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار دولت اعتدال، تدبیر و امید بوده است و وزارت علوم نیز باید مظهر اعتدال و تدبیر باشد، از این روی، وزیر بعدی علوم نباید دارای مشکلات خاص سیاسی باشد.

به گزارش تابان تربت،ابوالقاسم خسروی اظهار داشت: چه اصراری است که رئیس جمهور فردی که دارای حساسیت های سیاسی و حاشیه ای برای وزارت علوم انتخاب کند؟ این همه افراد توانمند در عرصه دانشگاه ها وجود دارد که می توانند با گرایش های دولت، این وزارت خانه را مدیریت کنند.139209271653512621762463ssdsdad

وی با اشاره به انتصاب “نجفی” در وزارت علوم، تصریح کرد: این از اختیارات رییس جمهور است اما آنچه باعث شده است وزرایی همچون وزیر بهداشت و اقتصاد کارآمدتر باشند فاصله از مسائل خاص سیاسی و حاشیه هاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: : وزارت علوم مهمترین جایگاه و عامل رشد علمی کشور است و این موضوع می تواند در اقتدار، استقلال، عزت و رسیدن به اهداف و آرمان های نظام تأثیرگزار باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: راه اندازی صندوق حمایت از زعفران، فعال کردن بورس بین المللی زعفران از جمله اقداماتی است که می‌تواند زمینه اشتغال در استان را فراهم سازد.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به وسعت و موقعیت خراسان رضوی در کشور مسئله اشتغال جوانان، اعتبارات استانی، آب شرب مشهد و بودجه زیارت ازجمله مسائل و انتظارات از هیئت دولت در سفر به مشهد است.

وی با بیان اینکه هیئت دولت اشتغال جوانان بویژه جوانان فارغ التحصیل از دانشگاه‌ها را مد نظر قرار دهد، تصریح کرد:هیئت دولت تدابیر ویژه‌ای در رابطه با برطرف کردن معضل بیکاری در استان داشته باشند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هشت درصد از وسعت جمعیت کشور در خراسان رضوی ساکن هستند، گفت: سهم اعتبارات خراسان رضوی از بودجه کل کشور تنها ۶ درصد است که این میزان اعتبار با آرمان های اصلی منافات دارد.

وی با اشاره به این مطلب که میزان بودجه زیارت در دولت دهم مصوب و ردیف اعتبارات نیز مشخص شد اما تخصیص این بودجه درحد انتظار نبود، بیان کرد: می‌توان از فرصت حضور زائر در مشهد برای ترویج مباحث فرهنگی و معنوی استفاده کرد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 109872
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت