پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال خط انتقال فاضلاب زندان با طول ۳۱۰۰ متر به شبکه فاضلاب شهری متصل گردید

با حضور بخشدار مرکزی ، معاون فرماندار ، دادستان ، رئیس اداره محیط زیست و تنی چند از مسئولین شهرستان پروژه خط انتقال فاضلاب زندان به شبکه شهری افتتاح  و به بهره برداری رسید.
روشندل مدیر زندان تربت حیدریه  ضمن حیاتی دانستن این پروژه از نظر بهداشتی و زیست محیطی برای شهرستان گفت:این طرح زیربنایی بااعتباری حدود ۵ میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/81288093-5910046-150x150.jpg وی آغاز این پروژه را سال ۱۳۹۱ اعلام  و افزود  مجموع طول این خط ۳۱۰۰ متر بوده که با تلاش شبانه روزی در حداقل زمان به بهره برداری رسید. وی ضمن تشکر از مدیر  کل و معاونت اداری مالی زندانهای خراسان رضوی در تخصیص بودجه های لازم ، پیگیری مسئولین شهرستان را نیز قابل تقدیر دانست.

لاری بخشدار مرکزی تربت حیدریه ضمن اعلام اهمیت ویژه این پروژه در سلامت شهرستان افزود  افتتاح این پروژه اولین افتتاح  در شهرستان به مناسبت هفته دولت است و با توجه به  اینکه سابقاً فاضلاب زندان مشکلات بسیاری هم از نظر زیست محیطی و هم بهداشتی برای شهرستان در پی داشته با بهره برداری از این طرح زیربنایی این مشکلات نیز مرتفع می گردد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

رییس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه به خبرنگار ایرنا گفت: روستای سربالا در بخش جلگه رخ تربت حیدریه از نعمت گاز بهره مند شد

وی گفت: تاکنون در شهرستان تربت حیدریه ۹۰ روستا، شهرستان زاوه ۲۴ روستا، شهرستان مه ولات ۱۲ روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/81293385-5919190-300x160.jpg

رییس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه افزود: ضریب نفوذ و برخورداری گاز در شهرهای تربت حیدریه، ۱۰۰ درصد و در روستاها بیش از ۷۵ درصد است.

مرکز شهرستان ۲۱۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۴۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. حدود ۶۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستا می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر کدکن با حضور فرماندار شهرستان، رئیس و معاونین دانشگاه و سایر مسئولان شهرستان افتتاح گردید.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات احداث این ساختمان از شهریورماه ۹۲ آغاز و در ابتدای سال جاری پایان یافت و پس از نصب تجهیزات لازم در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.
    
 http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/deteail_2078-150x150.jpg
 
دکتر عبداله وکیلیان گفت:ساختمان اورژانس ۱۱۵ کدکن با زیربنای ۱۳۵ متر مربع و در مجموع با هزینه یک میلیارد و سیصد میلیون ریال با همکاری خیرین سلامت احداث گردید.
دکتر امیری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز گفت: این پایگاه در سال ۸۹ راه اندازی شده و تاکنون با استقرار در کانکس خدمت رسانی به مردم منطقه را انجام می گرفته است.
وی افزود: این پایگاه  علاوه بر پوشش محورهای فرعی منطقه ، جمعیت حدود چهارده هزار نفری کدکن را نیز تحت پوشش خود دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

شهرستان مه ولات با ۲۲ هزار هکتار باغ پسته مقام اول در کشور هم به لحاظ سطح زیر کشت و هم به لحاظ تولید رادارا می باشد

در سال جاری هر هکتار از باغات پسته شهرستان حدود ۵۲۰۰ کبلو گرم پسته تر تولید می کند که پیش بینی می شود حدود ۷۰ هزار تن پسته تر در این شهرستان تولید شود

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/%D8%B3%D8%B3%D8%B3%D8%B3%D8%B3-269x160.jpg

۷۵ درصد پسته مه ولات به کشور های آسیای میانه ، چین و کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شودو ۲۵ در صد در داخل کشور مصرف می شود

دانلود گزارش برداشت پسته مه ولات در اخبار ۲۰:۴۵ جمعه شب شبکه استان خراسان رضوی پخش شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش مهر زاوه :در پنجمین روز ازهفته مبارک دولت شهیدان رجایی وباهنر مدرسه راهنمایی  چهار کلاسه شهید مهاجر زاده روستای دهنو افتتاح شد .DSC08575-Copy-150x112

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) زمین اهدای شده توسط خیرین  برای ساخت ساختمان دهیاری صفی آباد امروز کلنگ افتتاح آن توسط فرماندار ومسئولین شهرستان زاوه زده شد.

افتتاح وبهربرداری از شرکت فیلتر هوای در صفی آباد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دولت پنج طرح آموزش و پرورش روز پنجشنبه طی مراسمی در بخش بایگ با حضور فرماندار این شهرستان بهره برداری شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی و تربیتی بخش بایگ گفت: پنج طرح آموزشی با هزینه هفت میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بطور همزمان به بهره برداری رسید.

ˈسعید نیروییˈ افزود: آموزشگاه ۱۲ کلاسه سپهبد قره نی، آموزشگاه استثنایی پنج کلاسه صبا و کانون فرهنگی وتربیتی شهدای بایگ در بخش بایگ، نمازخانه آموزشگاه فداییان اسلام در روستای آبرود و نمازخانه آموزشگاه شهید عبدالله زاده در روستای آغویه این شهرستان پنج پروژه ای است که بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: آموزش وپرورش شهرستان تربت حیدریه با ۲۲۴ آموزشگاه دولتی در قالب ۱۳۴۱ کلاس درس با حدود ۳۰ هزار دانش آموز یکی از گسترده ترین مناطق استان به شمار می رود.

او ادامه داد: به دلیل کمبود کلاس درس و فضاهای آموزشی ۳۳ مدرسه در دونوبت صبح و عصر فعالیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در جهت افزایش فضای آموزشی دولت به تنهایی نمی تواند برای رفع این معضل کاری انجام دهد لذا نیاز است خیرین در این راستا احساس مسوولیت کرده و با ساخت مدرسه در رفع این معضل به آموزش و پرورش کمک کنند.

مرکز شهرستان ۲۱۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۴۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی و کشاورزی روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور فرماندار تربت حیدریه در بخش بایگ این شهرستان به بهره برداری رسید.

ˈمحمود وطندوستˈ بخشدار بایگ در این خصوص گفت: این تعداد طرح با هزینه هشت میلیارد ریال در بخشهای مختلف کشاورزی، دامداری، آموزشی وعمران شهری اجرا شده اند.

بخش بایگ در شمال غرب تربت حیدریه شامل یک دهستان به مرکزیت بایگ و هشت روستا حدود ۱۱ هزار نفر جمعیت دارد.

مرکز شهرستان ۲۱۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۴۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. حدود ۶۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰روستا است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – همزمان با سومین روز هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی و کشاورزی روز سه شنبه طی مراسمی با حضور فرماندار تربت حیدریه در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی تربت حیدریه گفت: این تعداد طرح با هزینه ۲۸۰ میلیارد ریال در بخشهای مختلف کشاورزی، دامداری، خدماتی، آموزشی، مسکن، عمران شهری وآب و فاضلاب شهری اجرا شده اند.

ˈعلی لاریˈ افزود: با پیگیری و جذب اعتبارات استانی به دنبال توسعه بیش از پیش روستاهای این بخش هستیم.

مرکز شهرستان ۲۱۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. حدود ۶۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستا است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۵ پروژه عمرانی ، کشاورزی، خدمات رفاهی و آموزشی با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در بخش کدکن تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش تابان تربت، بخشدار کدکن در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: ۱۳ پروژه دولتی با اعتبار دو میلیارد ریال و سه پروژه در  بخش خصوصی با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح  و سه پروژه هم با اعتبار پنج میلیارد ریال آماده کلنگ زنی نیز می باشد.

سید مهدی موسوی کیا در ادامه بیان کرد: بازگشایی معابر روستای برس و دافی، بهره برداری از ساختمان دهیاری روستا های پنگی،حصار یزدان ، کته تلخ و نصرت آباد، احداث مسکن روستایی، خانه عالم روستای ترقی و باز سازی ساختمان قدیم شهرداری کدکن پروژه های عمرانی است که امروز همزمان به بهره برداری رسید.

بخشدار کدکن گفت: افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ کدکن، جایگاه (سی ان جی) شهرداری کدکن، مرکز بهبود اقامتی میان مدت دری به سوی خوشبختی  و استاندارد سازی تاسیسات گرمایشی ۲۴ باب فضای آموزشی با استفاده از سیستم حرارتی مرکزی و سیستم بخاری برقی تابشی، طرحهای است که در حوزه رفاهی و آموزشی به بهره برداری رسید.

وی افزود: بازار  دام بخش خصوصی و ساختمان جدید شهرداری کدکن امروز توسط مسوولین شهرستان تربت حیدریه کلنگ زنی شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

تربت حیدریه – ایرنا – همزمان با دومین روز هفته دولت ۳۱ طرح عمرانی و کشاورزی روز دو شنبه طی مراسمی با حضور فرماندار در بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

ˈجلگه رخˈ واقع در ۳۵ کیلومتری شمال تربت حیدریه با سه دهستان و ۵۴ روستا حدود ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

بخشدار جلگه رخ در این مراسم در روستای سربالا گفت: ۳۱ طرح عمرانی و کشاورزی با هزینه ۷۸ میلیارد ریال اجرا شده اند

ˈعلی اسماعیل نژادˈ برخی از این طرحها را ˈگازرسانی به روستای سربالا، توسعه دامداری، ساخت دهیاری، تامین و بازسازی مساجد و حسینیه ها و ساخت پارک کودکˈ برشمرد.

فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در همین مراسم با اشاره به کبود آب در این شهرستان گفت: بدون کمکهای دولت هم می توان منابع آبی را پایدار و آن را بهینه مصرف کرد که این امر همت و تدبیر کشاورزان را می طلبد.

ˈحسن فتحی نیاˈ افزود: مالک واقعی آب کشاورزان هستند که بیشتر در این حوزه مصرف دارند لذا در صورت عدم صحیح مصرف آب، اقتصاد کشاورزی دچار آسیب خواهد شد.

وی اظهار داشت: با تلاش جدی و مضاعف مسوولین باید از ظرفیتها و منابع موجود در بخش کشاورزی استفاده کرده و ضمن آشنایی کشاورزان با فناوری و نیازهای روز دنیا، به آنها پاسخ داده شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 110106
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت